• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3297 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۳۱ تير

خبر كوتاه

عزت‌اللهي به روستوف پيوست

سعيد عزت‌اللهي كه فصل گذشته در باشگاه اتلتيكومادريد اسپانيا حضور داشت و براي تيم جوانان و تيم بزرگسالان C اين باشگاه بازي كرد، پس از پشت سر گذاشتن تست‌هاي پزشكي و مذاكرات نهايي با مسوولان باشگاه روستوف روسيه، قراردادي چهار ساله با اين باشگاه امضا كرد. گفتني است اين بازيكن مورد توجه باشگاه‌هاي ايراني از جمله ملوان و استقلال و صباي قم هم قرار داشت. اما تصميم گرفت كه در اروپا فوتبال خود را ادامه بدهد. به اين ترتيب به تيمي پيوست كه سردار آزمون هم در آن حضور دارد.

 

مذاكره با بازيكنان جلوي دوربين

تمرينات تيم فوتبال صبا زير نظر علي دايي در كرج دنبال مي‌شود و قمي‌ها تا روز پنجشنبه در اين شهر تمرينات خود را دنبال خواهند كرد. دايي پس از حضور در صبا نظم و انضباط خاصي را در تمرينات حاكم كرده و برخي اقدامات را در جهت اصول حرفه‌گري انجام مي‌دهد. يكي از اقدامات جالب علي دايي اين است كه اعلام كرده از تمامي مذاكرات با بازيكنان فيلمبرداري شود و صحبت‌ها در جلوي دوربين انجام شود. همچنين دايي براي اينكه دستش براي جذب بازيكن باز باشد و ليست خالي داشته باشد با بازيكن سابق صبا و يكي از بازيكناني كه اخيرا به تيم اضافه شده است خداحافظي كرد.

 

حدادي سهميه حضور در جام جهاني را گرفت

احسان حدادي پرتابگر ديسك كشورمان در مسابقات قهرماني كشور لوگزامبورگ با پرتاب 22/65 متر موفق شد ورودي مسابقات جهاني پكن را كسب كند و عنوان نخست را به خود اختصاص بدهد. وي هم‌اكنون در كشور آلمان به تمرينات خود ادامه مي‌دهد و اميدوار است با رسيدن به شرايط ايده‌آل ورودي المپيك ريو را نيز كسب كند. پيش از اين محمدجعفر مرادي دونده ماراتن ايران نيز موفق به كسب ورودي مسابقات جهاني شده بود. مسابقات جهاني 2015 پكن از 31 مرداد تا هشتم شهريور در ورزشگاه آشيانه پرنده برگزار مي‌شود.

 

كواچ: گذشته را فراموش كنيد

تمرينات تيم ملي واليبال از روز سه‌شنبه با حضور 13 بازيكن در باشگاه فرهنگي ورزشي سايپا آغاز شد. اسلوبودان كواچ قبل از شروع تمرينات در جمع ملي‌پوشان گفت: «گذشته را فراموش كنيد چون مسير بسيار دشواري در پيش رو داريد و 11 مسابقه سخت در جام جهاني واليبال در انتظار شماست. در جام جهاني واليبال در مدت كوتاهي بايد 11 مسابقه سنگين برگزار كنيم، بنابراين مي‌طلبد كه با آمادگي كامل در اين رقابت‌ها شركت كنيد. براي حضور شايسته در جام جهاني بايد از نظر روحي و رواني در آمادگي كامل باشيم و به همين دليل بايد تمرينات را جدي‌تر از گذشته پيگيري كنيم.» كواچ در پايان تاكيد كرد: «هدف كسب سهميه بازي‌هاي المپيك است و جام جهاني نخستين رويدادي است كه مي‌توانيم به هدف‌مان برسيم و بايد با تمام توان به ميدان برويم.»

 

خادم: ورزش اول كشور با پشتوانه‎سازي بيمه مي‌شود

محمد خادم پيشكسوت كشتي و پدر رسول و اميررضا خادم معتقد است برگزاري پيكارهاي كشتي براي خردسالان و نونهالان، ورزش اول كشور را به لحاظ پشتوانه‎سازي بيمه مي‎كند. سرمربي سابق تيم ملي كشتي آزاد درباره پيكارهاي خردسالان و نونهالان قهرماني كشور كه به ميزباني خرم‎آباد در حال برگزاري است، اظهار كرد: سطح رقابت‎ها از همه نظر و به‎ويژه به لحاظ فني خوب است. وي كه در سالن محل برگزاري مسابقات حضور داشت، اين رقابت‎ها را پشتوانه‎سازي خوبي براي كشتي قلمداد كرد و افزود: اين رقابت‎ها باعث مي‎شود كه ورزش اول كشور پشتوانه‎هاي خوبي داشته و آينده‎نگري مناسبي انجام شود. كشتي به اين‎گونه برنامه‎ها نياز دارد. وي در ادامه به خردسالان كشتي‎گير توصيه كرد تحصيلات‎شان را ادامه دهند و در كنار آن و با تشويق خانواده و مربي‎ها، كشتي را به‎صورت جدي دنبال كنند.

 

شرط اومانيا براي شركت در تمرينات پرسپوليس

مايكل اومانيا طبق اعلام باشگاه پرسپوليس امروز چهارشنبه به ايران خواهد آمد، اما او تنها در يك صورت حاضر به شركت در تمرينات سرخپوشان خواهد شد. اين مدافع اگرچه يك فصل ديگر با اين باشگاه قرارداد دارد، اما نزديك به 50 درصد از مبلغ قرارداد فصل گذشته‌اش با باشگاه را طلبكار است و در چند نوبت به مسوولان اين تيم پيغام داده كه قبل از تسويه حساب حاضر به شركت در تمرينات سرخپوشان نيست. نكته قابل توجه اينكه اومانيا مديربرنامه‌هاي رسمي خود را هم به همراهش به ايران خواهد آورد تا به صورت جدي‌تر براي دريافت طلبش اقدام كند. مديربرنامه‌هاي اومانيا پيش از اين به كميته انضباطي فيفا هم نامه زده است كه باشگاه پرسپوليس طبق بند‌هاي قرارداد حق‌وحقوق اومانيا را پرداخت نكرده و اين بازيكن اگر بخواهد مي‌تواند قرارداد فصل آينده خود را فسخ كند. اومانيا مبلغ 200 هزار دلار از باشگاه پرسپوليس طلبكار است و مبلغ قرارداد فصل آينده‌اش با اين باشگاه هم 450 هزار دلار است كه علي‌اكبر طاهري قصد دارد در مذاكره با اومانيا وي را راضي كند از رقم قرارداد فصل آينده خود كم كند.

 

نكونام: مربيگري‌ام در تيم ملي منتفي است

جواد نكونام كاپيتان سابق تيم ملي روز گذشته بالاخره به حرف و حديث‌ها پايان داد و قرارداد خود را با باشگاه سايپا به امضا رساند تا سال آينده در اين تيم بازي كند. نكونام در جلسه معارفه‌اش ضمن تقدير و تشكر از مسوولان باشگاه، حضور جلالي در سايپا را علت اين انتخاب اعلام و تاكيد كرد كه دوست داشته دوباره شاگرد مجيد جلالي شود چرا كه شناخت خوبي از او داشته و سابقه قهرماني ليگ برتر را هم با جلالي همراه با پاس تهران در كارنامه دارد. نكونام اما رسما در اين جلسه اعلام كرد كه با توجه به عقد قراردادش با سايپا در شرايط كنوني داستان همكاري‌اش با تيم ملي و حضور در كادر فني كي‌روش منتفي شده است. نكونام در اين باره گفت: «براي هر بازيكني افتخار است كه به تيم ملي كشورش چه به عنوان بازيكن و چه به عنوان مربي خدمت كند. من با كي روش صحبت كردم و به او گفتم كه همچنان مي‌خواهم فوتبال بازي كنم. مي‌دانم كه دوست دارم بازي كنم و معلوم نيست دوران فوتبال من يك سال طول مي‌كشد يا دو سال يا بيشتر. اما تصميم من اين بوده و به همين دليل با سايپا قرارداد بستم. كي‌روش به من لطف زيادي دارد، اما تا وقتي كه در سايپا هستم و دارم فوتبال بازي مي‌كنم، بحث مربيگري من در تيم ملي منتفي خواهد بود.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون