• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5746 -
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت

واكنش نايب‌رييس فدراسيون واليبال به رد دعوت تيم ملي توسط چند بازيكن

والله قسم برخي بازيكنان كه به اردو نيامدند نه با مربي مشكل دارند نه با فدراسيون

روزبه دلاور

ه گزارش «اعتماد»، تيم ملي واليبال كشورمان با توجه به نتايج ضعيف در سال گذشته حالا شانس بسيار كمي براي رسيدن به المپيك دارد و به ‌نوعي مي‌توان گفت پائز، سرمربي جديد تيم ملي يك عمليات سخت را در ليگ ملت‌ها با تيم ملي ايران در پيش دارد.كاري دشوار كه البته غيرممكن نيست، چراكه سابقه داشته ملي‌پوشان كشورمان در رشته‌هاي مختلف در موقعيت‌هاي دشوار به موفقيت‌هاي بزرگي رسيدند. هر قدر كه در اردوهاي تيم ملي شرايط بهتر و آرامش بيشتر باشد بخت و اقبال براي رسيدن به پيروزي بيشتر خواهد بود، اما در چند روز گذشته تصميم دو، سه ملي‌پوش براي عدم همراهي تيم ملي واليبال در مسابقات ليگ ملت‌ها حواشي را پيرامون اردوي تيم ‌ملي ايجاد كرد كه نمي‌تواند خبر خوشي براي واليبال ما باشد. به خصوص در شرايطي كه عنقريب است كه سرمربي جديد تيم ملي به تهران برسد و پرداختن به اين مسائل مي‌تواند تمركز ملي‌پوشان و كادرفني كشورمان را بر هم بزند. در خصوص آخرين وضعيت تيم ملي با وحيد مرادي، نايب‌رييس فدراسيون واليبال تماس گرفتيم. 

مرادي كه در جلسه‌اي هم حضور داشت در خصوص موضوع اين نشست به خبرنگار «اعتماد» گفت: جلسه‌اي با مربيان تيم ملي داريم كه در آن برنامه‌هاي تيم ملي را بررسي مي‌كنيم  و بحث روزانه است. 
مرادي ‌درباره انصراف يا عدم همراهي تعدادي از بازيكنان تيم ملي گفت: بازيكنان انصراف نمي‌دهند. چند تا بازيكن داريم كه به دليل آسيب‌ديدگي كه داشتند درخواست كردند كه در اردوي تيم ملي نباشند . در اين باره سرمربي با آنها صحبت كرده و بعضي‌ها قرار است در ادو باشند و بعضي‌ها هم قرار نيست كه باشند . اتفاق خاصي نيفتاده است. شايد حداكثر ۲ يا ۳ نفر نباشند.
مرادي با رد شايعات مبني بر اختلاف بعضي از بازيكنان با مربيان و فدراسيون گفت: ابدا ؛ من از شما تقاضا مي‌‌كنم، والله قسم ما همه ايراني هستيم و قلب‌مان بايد براي ايران بتپد. اين حرف‌ها فقط ايجاد حاشيه مي‌كند اصلا بحث نه با فدراسيون هست و نه با مربي. اينها بچه‌هاي ما هستند كه هم به فدراسيون و هم به مربي علاقه دارند و اصلا چنين موضوعي نيست. حالا زندگي شخصي آنهاست و چون مصدوم هستند اين تصميم را گرفته‌اند. اگر خبر همين‌طوري بزنيم كه بازيكن با فدراسيون يا مربي مشكل دارد چه سمي به تيم ملي تزريق مي‌شود؟ به دوستان توصيه مي‌كنم در اين شرايط حساس مسائل را مدنظر داشته باشند. در ۱۲ بازي بايد 8 يا 9 تا بازي را ببريم و با روحيه جنگنده وارد مسابقات شويم و بايد همه دست به دست هم بدهيم كه هم مربي خود را بالا و هم تيم خود را با روحيه نگه داريم، چون اينها بايد بروند بجنگند! 
وي در خصوص آخرين وضعيت اردوي تيم ملي گفت: الان ۱۸ روز است كه تيم ملي در اردو حضور دارد و تعدادي لژيونر قرار است ظرف چند روز آينده اضافه شوند. آقاي پائز هم ساعت ۳ بامداد چهارشنبه وارد ايران شده و بلافاصله به صورت حضوري كارش را شروع مي‌كند. او در چند روز از طريق ويديو برنامه تمريني‌اش را ارائه مي‌داد و تمرينات را تعقيب مي‌كرد و گزارش‌های روزانه را آناليزورها و مربيان ايراني مي‌گرفت. امكانات هم همه‌ چيز براي ايشان فراهم هست.
مدير باتجربه ورزش كشورمان در خصوص سطح انتظارات افكار عمومي از تيم ملي كه در شرايط سختي قرار دارد، افزود: بايد با انرژي مثبت وارد بازي‌ها شويم و هميشه گفتم كارمان خيلي سخت است، اما بسيار هم اميدوار هستيم، هم به مربي و هم به بازيكنان ما. بچه‌ها فعل خواستن را قويا صرف مي‌كنند و مي‌خواهند بروند بجنگند و ان‌شاءالله دل مردم را شاد كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون