• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3308 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۳ مرداد

خبر كوتاه

انسداد تعدادي از گذرگاه‌هاي غربي با دستور شوراي عالي امنيت ملي

ايسنا| فرمانده ناجا انسداد تعدادي از گذرگاه‌هاي غرب كشور را طبق دستور شوراي عالي امنيت ملي دانست و از اتفاقاتي كه در تركيه رخ داده به عنوان يكي از دلايل احتمالي آن ياد كرد. سردار حسين اشتري، در توضيح اين موضوع گفت: مسدود شدن مرزها موقتي و برحسب ابلاغ شوراي عالي امنيت ملي انجام مي‌شود. ما نيز بر حسب وظيفه و قانون بايد اين دستور را پيگيري كنيم و درباره علت آن نيز بايد از شوراي امنيت سوال شود. من فكر مي‌كنم شايد اتفاقاتي كه در تركيه رخ داده يكي از دلايل اين انسداد باشد.

 

انفجار مين در قصرشيرين

ايرنا| انفجار جداگانه دو قبضه مين به جا مانده از دوران جنگ تحميلي در قصر شيرين منجر به موج‌گرفتگي دو نفر شد.

نعمت‌الله نازپرورده، معاون سياسي و اجتماعي فرماندار قصرشيرين با اعلام اين خبر گفت: در جريان يكي از اين انفجارها يك دستگاه بولدوزر متعلق به شركت پاكسازي مين در يك و نيم كيلومتري پاسگاه مرزي دارخور از توابع بخش مركزي شهرستان قصرشيرين با مين برخورد كرد كه راننده آن دچار موج گرفتگي شد. نازپرورده ادامه داد: راننده اين بولدوزر پس از موج گرفتگي به بيمارستان منتقل شد و به خودروي وي نيز خسارت وارد شد. وي افزود: همچنين در جريان انفجار ديگري كه در حوالي پاسگاه مرزي پرويزخان اين شهرستان رخ داد يك دستگاه بولدوزر متعلق به شركت پاكسازي با مين برخورد كرد كه در نتيجه راننده آن نيز دچار موج‌گرفتگي شد و براي ادامه درمان و بهبود شرايط جسماني به بيمارستان قصرشيرين منتقل شد.

 

قتل خانوادگي در دزفول

داماد يك خانواده در دزفول در اقدامي جنون‌آميز همسر و نيز پدر و مادر همسرش را به قتل رساند.

احمد قهرماني، دادستان عمومي و انقلاب دزفول در تشريح جزييات اين خبر گفت: اين حادثه روز دوشنبه در كوي مدرس دزفول رخ داده است. در اين جنايت داماد خانواده با ضربات چاقو ابتدا همسر و سپس پدر و مادر همسرش را نيز به قتل رساند. وي با بيان اينكه قاتل متواري است، افزود: براي روشن شدن علت و چگونگي اين حادثه و نيز دستگيري قاتل موضوع به‌طور ويژه از سوي دستگاه قضايي در دست پيگيري است. وي گفت: تا دستگير نشدن قاتل انگيزه و علل اين قتل مشخص نخواهد شد ولي كارشناسان آگاهي و قضايي شهرستان موضوع را به‌صورت جدي در دستور كار قرار داده‌اند. كوي مدرس از مناطق حاشيه‌اي شهر دزفول است كه در ابتداي جاده دزفول به سمت شوشتر واقع شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون