• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3309 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۴ مرداد

روش‌هاي پيشنهادي احياي روابط

شهرام شهيدي

 

خانم «فدريكا گوييدي» وزير توسعه اقتصادي ايتاليا در آستانه سفر به تهران، اظهار كرد: «ما مي‌خواهيم روابط ميان ايتاليا و ايران را احيا كنيم.»

شوك الكتريكي يكي از روش‌هاي احياي بيمار (روابط رو به احتضار ايران و ايتاليا) شوك الكتريكي است. ما چون روزانه در كشور با انواع و اقسام شوك‌هاي سياسي، اقتصادي، فرهنگي، ورزشي، تلويزيوني و غيره مواجهيم بدن‌مان در مقابل شوك آبديده و ضد‌ضربه شده. بنابراين شايد تنها با يك شوك قوي چندصد ميليارد دلاري بشود به اين رابطه شوك وارد كرد.

تبصره: لطفا از شوك‌هاي به سبك فرانسه و آلمان احتراز كرده و خيابان‌هاي ما را از لامبورگيني و مازراتي و فيات پر نكنيد.

تزريق آمپول: نخستين شرط تزريق آمپول جهت احيا اين است كه آمپول زن شخص ثالث نباشد و يكي از طرفين ايران يا ايتاليا به بيمار تزريق كنند.

تبصره: جهت جلوگيري از هرگونه شايبه سياسي از تزريق آمپول در سمت چپ يا راست بدن خودداري شود !

سرم: تزريق سرم به بيمار نيز يكي ديگر از روش‌هاي احياي بلندمدت است. در اين روش ايران و ايتاليا مي‌توانند آمپول‌هاي تقويتي را به محلول سرم اضافه كنند كه بيمار با دوپينگ ناشي از آن زودتر از جا بلند شود.

تبصره: انواع وام‌ها، رانت‌ها، دكل‌ها و غيره در زمره ب كمپلكس‌هاي تقويتي هستند.

فيزيوتراپي: در اين روش «رابطه ايران و ايتاليا» به عنوان مريض در حال احتضار تحويل فيزيوتراپ شده و پس از چند جلسه مشت و مال پشت درهاي بسته بالاخره قولنج رابطه جا مي‌افتد و همه سر خط مي‌آيند.

آب درماني: در بهبود كليه امراض و بيماري‌هاي جلدي و زيرپوستي و مفاصل و اسكلت‌بندي و... مفيد است. تنها مشكل اين است كه براي آب درماني آب هست اما كم است. لذا ايتاليايي‌ها مي‌توانند با كمك به بارور كردن ابرها گام‌هاي موثري در اين زمينه بردارند.

روانشناسي باليني: برخي بيماري‌ها ناشي از مشكلات روحي، رواني است. با توجه به آسيب ديدن روحيه حساس هر دو كشور در برهم خوردن رابطه و حالت قهر- قهر بهتر است يك روانشناس باليني در محل مذاكره حاضر و از محاسن عشق‌هاي افلاطوني بين دو كشور سخن بگويد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون