• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3319 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۷ مرداد

خبر كوتاه

دفاع برانكو از عملكرد پرسپوليس در كميته فني

صبح ديروز اعضاي كميته فني پرسپوليس متشكل از علي‌اكبر طاهري، حسين عبدي و جعفر كاشاني جلسه‌اي را با حضور برانكو ايوانكوويچ و همين طور دستيارش مصطفي قنبرپور برگزار كردند تا درباره نتايج ضعيف پرسپوليس در هفته‌هاي گذشته بحث و تبادل نظر كنند. در اين جلسه برانكو ايوانكوويچ با پخش صحنه‌هايي از بازي‌هاي پرسپوليس، نقاط ضعف و قوت تيمش را به اعضاي كميته فني نشان داد. او همچنين درباره اشتباهات داوري نيز صحبت كرد. همچنين در اين جلسه علي‌اكبر طاهري قول حمايت همه‌جانبه را به برانكو ايوانكوويچ داد.

 

رحماني جايگزين كرار در استقلال؟

بختيار رحماني مي‌گويد خدمت سربازي‌اش را در تراكتور سپري كرده است. اين بازيكن درباره آخرين شرايطي كه دارد، مي‌گويد: «سال گذشته به تراكتورسازي رفتم و خدمت سربازي‌ام در اين باشگاه به اتمام رسيده است. در حال حاضر مي‌توانم تيم جديدم را انتخاب كنم.» او در پاسخ به اين سوال كه آيا قرار است به استقلال برويد، مي‌گويد: «بايد با تراكتوري‌ها صحبت كنم. اگر به توافق برسم، در همين باشگاه مي‌مانم.» البته در روزهاي اخير شايعاتي وجود داشت كه بختيار قرار است جانشين كرار در استقلال شود. گويا آبي‌ها دوباره براي كنار گذاشتن اين بازيكن مصر شده‌اند.

 

ارايه مستندات استقلالي‌ها به فيفا

مسوولان استقلال قصد دارند با ارايه مستندات به فيفا از خطر كسر امتياز فرار كنند. جلسه روز دوشنبه هيات‌مديره استقلال در حالي برگزار شد كه علي‌اصغر مانوسي‌فر مسوول امور بين‌الملل استقلال به درخواست اعضاي هيات‌مديره حضور داشت تا گزارش كاملي در مورد بدهي به 6-5 بازيكن خارجي ارايه دهد. شهاب جهانيان سخنگوي باشگاه استقلال با اعلام اين خبر گفت: با توجه به پرونده‌هايي كه در مورد بدهي به بازيكنان خارجي وجود دارد، جلسه‌اي فوري با حضور مانوسي‌فر برگزار كرديم و قرار شد مستندات‌مان را به فيفا ارايه كرده تا در خطر كسر امتياز قرار نگيريم.

 

انتخابات هيات رييسه سازمان ليگ

در جلسه ديروز اعضاي هيات رييسه فدراسيون فوتبال كه ساعت 10 در محل فدراسيون آغاز شده بود موارد مختلفي به تصويب رسيد. در اين نشست در خصوص پاداش بازيكنان فوتبال و فوتبال ساحلي صحبت شد، به گفته عزيزي خادم همان رقم قبلي براي پاداش بازيكنان در نظر گرفته شده و رقم جديدي هم در خصوص اينكه مسابقات در خارج از خانه يا داخل بوده يا چه شرايطي داشته در نظر گرفته خواهد شد. عزيزي خادم عضو هيات رييسه فدراسيون درباره مصوبه ديگر جلسه گفت: با توجه به اينكه رييس مجمع سازمان ليگ، كفاشيان است قرار شد در مجمع عادي فدراسيون فوتبال كه مهر يا اوايل آبان برگزار خواهد شد انتخابات هيات رييسه سازمان ليگ هم در همين نشست پيگيري شود.

 

كودكان كار صاحب ليگ فوتبال مي‌شوند

نخستين ليگ فوتبال كودكان كار و خيابان با حضور 20 تيم از مناطق محروم و حاشيه‌نشين سراسر كشور در آينده‌اي نزديك برگزار مي‌شود. جمعيت امداد دانشجويي- مردمي امام علي (ع) در نظر دارد پس از سال‌ها فعاليت در نقاط مختلف كشور، مسابقات ليگ فوتبال كودكان كار و خيابان را بين تيم‌هاي پرشين از استان‌هاي تهران، البرز، مازندران، گلستان، مشهد، زنجان و شيراز برگزار كند. اين رقابت‌ها در دو رده سني نوجوانان و نونهالان برگزار مي‌شود و در هر رده سني يك ليگ و در هر ليگ 14 تيم حضور خواهند داشت. بازيكنان تيم‌هاي شركت‌كننده را نيز كودكان و نوجوانان 9 تا 16 ساله كه اغلب از كودكان كار و خيابان يا خانواده‌هاي محروم و در محله‌هاي معضل‌خيز خواهند بود تشكيل مي‌دهند. كادر فني و سرپرست تيم‌ها نيز از اعضاي داوطلب جمعيت امام علي (ع) كه همگي از دانشجويان و فارغ‌التحصيلان دانشگاهي هستند، تشكيل خواهد شد.

 

مديران سرخابي‌ها عليه‌ داوران دست به قلم شدند

داوري‌هاي فصل پانزدهم ليگ برتر تا اينجاي كار پرحرف و حديث بوده است. از يك طرف تيم‌هاي بازنده تمام تقصيرها را بعد از باخت به گردن قاضيان سياه‌پوش مي‌اندازند و از طرف ديگر كميته داوران و فدراسيون فوتبال پشت داوران درمي‌آيند و از آنها حمايت مي‌كنند. حالا بعد از گذشت سه هفته از شروع فصل، صداي اعتراض باشگاه‌هاي مطرح ديگر محدود به نشست‌هاي خبري پيش از بازي‌ها نمي‌شود. مديران استقلال و پرسپوليس كه بعد از شكست اخير تيم‌هايشان به‌شدت زير فشار قرار گرفته‌اند در دو نامه جداگانه به وضعيت داوري‌ها اعتراض كرده‌اند. بهرام افشارزاده مديرعامل باشگاه استقلال به مهدي تاج نامه نوشته و علي‌اكبر طاهري مديرعامل باشگاه پرسپوليس هم وزارت ورزش را مورد خطاب قرار داده و از آنها براي آنچه تباني عليه پرسپوليس خوانده طلب كمك كرده‌ است.

 

پيشنهاد 16 ميليوني رئال براي دخيا

رئال مادريد قصد دارد براي جذب داويد دخيا، دروازه‌بان منچستريونايتد، پيشنهادي 16 ميليون يورويي به اين باشگاه ارايه دهد. در حالي كه تنها يك سال از قرارداد داويد دخيا با منچستريونايتد باقي مانده، شياطين سرخ در ازاي او، 45 ميليون يورو از رئال مادريد مي‌خواهند. با اين حال، روزنامه ديلي ميرر گزارش داد كه رئال كه پيوستن دخيا در فصل آينده به صورت بازيكن آزاد را نيز در برنامه‌هاي خود مي‌بيند، قصد دارد پيشنهادي 16 ميليون يورويي به باشگاه يونايتد ارايه كند تا جنگ سرد بين دو باشگاه همچنان ادامه پيدا كند. دخيا در دو هفته ابتدايي ليگ برتر در ليست منچستريونايتد قرار نگرفته و رومرو جانشين او شده است. انتظار مي‌رود كه يونايتد تا پيش از پايان نقل و انتقالات با جدايي او موافقت كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون