• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3327 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۵ شهريور

خبر كوتاه

ادامه اعتراض‌ها در لبنان

بحران زباله در بيروت باز هم معترضان در اين كشور را به خيابان‌ها كشاند. معترضان خواستار كناره‌گيري تمام سلام، از قدرت هستند. همزمان، نشست دولت براي يافتن راه‌حلي براي مقابله با بحران زباله در اين كشور كه روز سه‌شنبه برگزار شد، بدون دستيابي به نتيجه‌اي پايان يافت.

 

ابراز اميدواري سوچي

آنگ سان سوچي در مصاحبه‌اي از پيروزي حزبش در انتخابات سراسري ماه نوامبر ميانمار در صورتي‌كه انتخابات آزاد و عادلانه باشد، ابراز اطمينان كرد. البته سوچي عنوان كرد كه درخصوص برخي بي‌نظمي‌ها در آستانه برگزاري انتخابات بسيار نگران است و كشورش همچنان راه زيادي براي تبديل به يك كشور دموكراتيك در پيش دارد.

 

سفارت تونس در دمشق

وزارت خارجه تونس از رايزني‌ با دمشق براي بازگرداندن اتباع تونسي كه در سوريه به تكفيري‌ها پيوسته‌اند خبر داد و اعلام كرد سفارت تونس هفته آينده در دمشق بازگشايي مي‌شود.

 

مقابله با پناهجويان

پناهجويان در مرز مجارستان با برخورد پليس مواجه شدند. پليس مجارستان مدعي است پناهجويان در روژكه در نزديكي مرز با صربستان نگران اين هستند كه به جاي گرفتن پناهندگي از آلمان يا ساير كشورهاي مرفه، مجبور باشند در مجارستان درخواست پناهندگي كنند كه اين باعث بروز ناآرامي‌هايي در ميان اين پناهجويان شده است. سخنگوي دولت مجارستان گفته است كه اين كشور در حال بررسي استفاده از نيروهاي ارتش براي مقابله با ورود پناهنده‌ها به مجارستان است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون