• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3327 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۵ شهريور

سر خط خبرها

10 كودك و نوجوان عضو مراكز فرهنگي‌هنري كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان، جوايز و ديپلم افتخار مسابقه بين‌المللي هنرهاي تجسمي «لوئي فرانسوا» كشور فرانسه را كسب كردند. مسابقه بين‌المللي هنرهاي تجسمي «لوئي فرانسوا» در سال ۲۰۱۵ به موضوع «چهره يا نقاب» اختصاص داشت. بر همين اساس «بهار راز نهان» ۱۲ ساله از مركز جليلي استان كرمانشاه جايزه اول و نقدي و «هديه حري» ۱۰ ساله از مشهد جايزه هفتم گروه سني ۱۰ تا ۱۳ سال را از آن خود كردند. همچنين «شكيبا بوركي» ۷ ساله از مركز ۱۰ استان كرمانشاه، «پويان پيره» ۱۴ ساله و «نازآفرين آكيا» ۱۱ ساله هر دو از مركز يك كانون كرمانشاه، «ماردين فتحي» ۸ ساله از سنندج، «سجاد محسني» ۹ ساله از ماهشهر و «راستين تاجيك» ۷ ساله، «پرهام و پويا جاويدان» ۵ ساله و ۹ ساله (هر سه به صورت گروهي) از بهبهان استان خوزستان، ديپلم افتخار اين مسابقه بين‌المللي را دريافت كردند.

نمايشگاه انفرادي عكس مسعود مومن‌ها با عنوان «شهرك‌هاي برنجي» از ۶ شهريورماه ۹۴ در گالري طراحان آزاد گشايش مي‌يابد.

نمايش «ناخدا خانم» به كارگرداني مشترك عليرضا غلامي و حامد مهيني پنجشنبه ۵ شهريور ماه در قالب جشنواره نمايش‌هاي آييني و سنتي به صحنه مي‌رود. اين اثر نمايشي از شهر خارك و با مدت زمان ۶۰ دقيقه اجرا مي‌شود. (مهر)

هفدهمين جشنواره نمايش‌هاي آييني و سنتي با حضور هنرمندان نمايش‌هاي آييني، در جمع كودكان مبتلا به سرطان بيمارستان «محك» كار خود را آغاز كرد. (مهر)

چهل و دومين دوره اسكار دانشجويي ۱۵ نفر را به عنوان برندگان نهايي اعلام كرد كه قرار است طي مراسمي در ۱۷ سپتامبر جوايز آنها را اهدا كند. (مهر)

به گفته مسعود ردايي، تهيه‌كننده «سه بيگانه در سرزمين ناشناخته»، به كارگرداني مهدي مظلومي اين فيلم فصل پاييز در پرديس زندگي اكران مي‌شود. (مهر)

هيو جكمن قصد دارد در مقام كارگردان نمايش موزيكال «برادوي تا اوز» را در قالب يك تور تئاتري، در چند شهر استراليا روي صحنه ببرد. (مهر)

شهرام شاه حسيني كارگردان سينما از ساخت پروژه «۵۰ كيلو آلبالو» به تهيه‌كنندگي محمد شايسته انصراف داد. (مهر)

محمد ميرزايي، دبير كميته محيط زيست شوراي اسلامي شهر تهران از برگزاري يك كنسرت موسيقايي ويژه محيط زيست توسط گروه موسيقي رستاك خبر داد. (مهر)

نمايشگاه حجم، سفال و سراميك، نقاشي به صورت گروهي از جمعه 6 شهريور ماه به مدت 20 روز در گالر ي غازموزه وزيري برگزار خواهد شد. اين نمايشگاه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 15:30 تا 19:30 و روزهاي پنجشنبه و جمعه از ساعت 10 تا 19 در اين گالري برقرار خواهد بود. باغ موزه وزيري در لواسان، بلوار امام خميني، خيابان كند عليا و سفلي، دوراهي بوجان، سمت چپ، پلاك 77 واقع شده است. بخشي از درآمد فروش آثار اين مجموعه صرف امور خيريه مي‌شود.

در حالي كه مجيد مجيدي بارها توضيحاتي را درباره عدم نمايش چهره پيامبر (ص) در فيلمش ارايه داده است اما موسسه «الازهر» بازهم اين فيلم را محكوم كرد. (ايسنا)

مجموعه‌اي از شعرها و قطعه‌هاي ادبي «گونتر گراس» شاعر فقيد آلماني با گذشت چند ماه از درگذشت او، روانه بازار شد. نخستين چاپ كتاب «درباره ميرايي» در 176 صفحه‌ در شمارگان 50 هزار نسخه‌ منتشر شده است. (ايسنا)

رمان‌هاي «پرفروغ‌ها» و «تمرين نمايش» دو اثر شاخص النور كاتن، با ترجمه سلما رضوان‌جو، از سوي نشر «شورآفرين» منتشر مي‌شود. (ايلنا)

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون