• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3335 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۵ شهريور

سرخط خبرها

مديركل امور بين‌الملل وزارت ورزش و جوانان از امضاي يادداشت تفاهم همكاري در زمينه ورزش و جوانان ميان ايران و اندونزي خبر داد.

مهرزاد حميدي، معاون تربيت‌بدني وزارت آموزش و پرورش با بيان اينكه المپيادهاي درون مدرسه‌اي يك جريان جهشي در جهت ارتقاي آموزش و مهارت‌هاي حركتي دانش‌آ‌مو‌ز‌ان است، اعلام كرد: من يقين دارم كه ميزان اسپانسري المپياد درون مدارس در آينده از اسپانسري فو‌تبا‌ل هم جلو خواهد زد.

كاروان ايران تا پايان دومين روز از رقابت‌هاي قهرماني آسيا در يوكوهاماي ژاپن تعداد مدال‌هاي خود را به عدد 10 (دو طلا، سه نقره، 5 برنز) رساند.

تيم ملي بوكس ايران با كسب سه مدال برنز به كار خود در رقابت‌هاي قهرماني آسيا پايان داد و اين در حالي بود كه شش مشتزن از 10 نماينده ايران نخستين حضور خود در رقابت‌هاي قهرماني آسيا را تجربه مي‌كردند.

رقابت‌هاي كشتي آليش قهرماني جهان روزهاي 16 تا 20 مهرماه در لهستان برگزار مي‌شود.

تيم‌هاي تهران، مازندران و البرز عناوين قهرماني رقابت‌هاي كشتي ساحلي كشور را در رده‌هاي سني بزرگسالان، جوانان و نوجوانان از آن خود كردند.

حسين اسدي، مربي تيم ملي تكواندو نونهالان ايران اعلام كرد نايب‌قهرماني در مهد تكواندو دنيا رتبه قابل قبولي است.

تيمور غياثي، مدير تيم‌هاي ملي د‌و‌و‌ميد‌ا‌ني اعلام كرد به نظر من احسان حدادي بايد خارج از ايران تمرين كند، چرا كه او اينجا تنهاست و نمي‌تواند روزانه 9 ساعت به تنهايي و بدون امكانات خودش را آماده كند.

مهدي عليپور مدال نقره رقابت‌هاي سنگ‌نوردي قهرماني نوجوانان جهان در آركوي ايتاليا را بر گردن آويخت.

تيم ملي اهداف پروازي ايران به جام جهاني ايتاليا اعزام مي‌شود. اين رقابت‌ها از 18 تا 27 شهريور ماه در شهر لوناتو ايتاليا برگزار مي‌شود اما در شرايطي كه تنها چهار روز تا شروع اين رقابت‌ها زمان باقي است اما تركيب اعزامي به ايتاليا هنوز مشخص نشده است.

اسماعيل عبادي، قهرمان مسابقات كاپ آسيايي تايلند و دارنده مدال طلاي تيمي مسابقات جهاني دانمارك براي راهيابي به جمع هشت فيناليست برتر در مسابقات مرحله نهايي جا‌م جها‌ني تير‌و‌كمان در مكزيك، روز يكشنبه 15 شهريور ماه راهي كلمبيا مي‌شود.

تيم دو نفره ايران با شكست برابر تيم فرانسه در مرحله نيمه نهايي مسابقات تنيس فيوچرز تهران حذف شد.

الهه احمدي در رقابت فينال فيناليست‌هاي جام جهاني تيراندازي در ماده تفنگ 10 متر بادي زنان توانست به مقام قهرماني برسد و مدال طلا را از آن خود كند. او در اين مرحله به امتياز 5/207 رسيد. در فينال اين رقابت‌ها نمايندگان كشورهاي هند و صربستان به ترتيب در جايگاه دوم و سوم ايستادند.

اردوي تيم ملي فوتبال دختران نوجوان ايران كه خود را براي مسابقه‌هاي قهرماني آسيا آماده مي‌كنند، از 17 شهريور آغاز مي‌شود.

قرعه‌كشي يازدهمين دوره ليگ برتر هندبال بانوان صبح شنبه در فدراسيون برگزار و زمان آغاز اين رقابت‌ها نيز مشخص شد. بر اين اساس ليگ برتر از روز جمعه 3 شهريور آغاز مي‌شود و براي نخستين بار تيم‌ها در دو گروه به رقابت با يكديگر مي‌پردازند.

مربي چيني تيم ملي تالو معتقد است با پتانسيلي كه در تالوكاران ايراني هست تالوي ايران روزي چين مهد ووشوي جهان را نيز كنار مي‌زند. او مي‌گويد تعهدم به ايران اجازه نداد براي ديدن فرزندم به چين بروم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون