• ۱۴۰۳ شنبه ۲۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3343 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۴ شهريور

سر خط خبرها

«ملبورن» به كارگرداني نيما جاويدي در ادامه حضور بين‌المللي خود در بخش رقابتي فستيوال «اوراسيا» با ٩ فيلم ديگر از كشورهاي يونان، فرانسه، آذربايجان، هند، روسيه، تركيه، قزاقستان رقابت مي‌كند. (مهر)

مصطفي كيايي، كارگردان سينما كه قبلا فيلمنامه‌اي با نام «آقازاده‌ها» در دست داشت مي‌گويد فعلا نمي‌خواهد درباره آقازاده‌ها فيلم بسازد. (مهر)

تازه‌ترين آلبوم موسيقي گروه «سون» پس از ماه صفر در بازار موسيقي منتشر مي‌شود. (مهر)

«شكار هيولا» فيلم فانتزي چيني با عبور از فروش «خشمگين ۷» عنوان پرفروش‌ترين فيلم همه دوران چين در باكس آفيس را به خودش اختصاص داد. (مهر)

فيلم جديد جكي چان با عنوان «كوگ فو يوگا» در دوبي فيلمبرداري مي‌شود. (مهر)

غلامرضا فرجي، سخنگوي شوراي صنفي نمايش با اشاره به اكران فيلم سينمايي «دلتنگي‌هاي عاشقانه» گفت: در جلسه دوشنبه بيست و سوم شهريور ماه، اكران فيلم سينمايي «دلتنگي‌هاي عاشقانه» در گروه سينمايي اريكه ايرانيان به تصويب رسيد. به گفته وي اين فيلم سينمايي كه كارگرداني آن را رضا اعظميان برعهده دارد از چهارشنبه ۲۵ شهريورماه در سينماهاي كشور اكران مي‌شود. (مهر)

آخرين اثر زنده‌ياد غلامعلي پورعطايي و گروه موسيقي راد‌ها روز جمعه 27 شهريور در فرهنگسراي انديشه رونمايي مي‌شود. (ايلنا)

برگزيدگان جايزه Womex معرفي شدند و در اين بين، شيخ‌لو (هنرمند برتر سال)، رامين صديقي (تهيه‌كننده برتر سال) و گليتر بيت (ليبل برتر سال) شدند. (ايلنا)

گروه «پالت» پس از چندين اجراى موفق در تهران و چند شهر ديگر ايران و به دنبال چند اجرا در اروپا، تور جديد خود را در امريكا آغاز كرده و تا اواسط مهرماه در چندين شهر و ايالت اين كشور روي صحنه مي‌رود. (ايلنا)

بهنام صفوي، خواننده پاپ كه مدتي است با تومورمغزي دست و پنجه نرم مي‌كند، مهرماه در برج ميلاد كنسرت اجرا خواهد كرد. (خبرآنلاين)

طي حكمي از سوي علي مرادخاني معاون امور هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، حميدرضا نوربخش مديرعامل خانه موسيقي به عنوان مدير سي و يكمين جشنواره موسيقي فجر منصوب شد. (هنرآنلاين)

كامبيز صبري، هنرمند مجسمه‌ساز از ساخت جديدترين اثر خود كه قرار است در مقابل موزه فرهنگ و هنر آسيا در تايوان نصب شود خبر داد. (هنرآنلاين)

ابوالفضل جليلي، كارگردان سينما گفت: كودكان ما بايد از كودكي با لغات و مفهوم آنها آشنا شوند تا در بزرگسالي بتوانند نامه بنويسند و بدانند از كلمات در چه زماني بايد استفاده كنند. (مهر)

كتاب بوطيقاي رمان با ترجمه نصرت حجازي از سوي انتشارات علمي و فرهنگي منتشر شد.

كاوه ميرعباسي كه در حال ترجمه دوباره تمام آثار گابريل گارسيا ماركز است، درباره ترجمه مكرر برخي آثار ادبي گفت: امروز وقتي به بعضي از كتاب‌ها و آثار مهم ادب جهان كه زماني ترجمه شده‌اند مراجعه مي‌شود، مي‌بينيم كه در ترجمه به اين آثار ظلم شده است. (ايسنا)

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون