• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3345 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۶ شهريور

خبر كوتاه

سوختگي نايب‌رييس شوراي اسلامي تهران

اعتماد| مرتضي طلايي، نايب‌رييس شوراي اسلامي شهر تهران روز چهارشنبه در سانحه آتش‌سوزي خانه‌اش دچار سوختگي شد. طلايي كه به گفته اعضاي شوراي شهر دچار سوختگي 8 درصد شده است پس از مصدوميت به بيمارستان چمران منتقل شد. ابوالفضل قناعتي، عضو هيات رييسه شوراي شهر تهران شرايط جسماني طلايي را مساعد اعلام كرد و به ايرنا گفت: صبح چهارشنبه آقاي طلايي به دليل نشت گاز و آتش‌سوزي در خانه‌اش از ناحيه پا دچار سوختگي شد كه با حضور عوامل امدادي به بيمارستان سوختگي مطهري و از آنجا به بيمارستان چمران انتقال يافت. به گفته قناعتي حال عمومي نايب‌رييس شوراي اسلامي شهر تهران مساعد است و اقدامات درماني روي او ادامه دارد. مرتضي طلايي، پيش از اين رييس پليس تهران بزرگ بود كه در سال ۱۳۸۶ و در زمان فرماندهي اسماعيل احمدي‌مقدم فرمانده سابق ناجا با درجه سرداري بازنشسته شد. او نماينده سومين دوره و نايب‌رييس چهارمين دوره شوراي شهر تهران ـ دوره كنوني ـ است.

 

اهداي اعضاي بيمار مرگ مغزي

ايرنا| اهداي اعضاي دختر 23 ساله كه دچار مرگ مغزي شده بود به چند بيمار زندگي دوباره بخشيد. پدر دختر جوان گفت: دخترم دچار مسموميت دارويي شده بود. من او را به بيمارستان بردم اما پس از مدتي پزشكان خبر مرگ مغزي شدنش را به من دادند. اول دنيا روي سرم خراب شد. نمي‌دانستم بايد چه كار كنم. پس از مدتي با خانواده مشورت كردم و چون دخترم فرم اهداي عضو را پر كرده بود تصميم گرفتم به وصيت او عمل كنم تا هم با اهداي عضو نام دخترم زنده بماند و هم تعدادي انسان بيمار به زندگي‌شان ادامه دهند.

 

مرگ كارگر پالايشگاه شازند

باشگاه خبرنگاران| سانحه در پالايشگاه شازند اراك يك كشته بر جاي گذاشت. روز سه‌شنبه به دليل خطاي راننده ليفتراك شركت پيمانكاري «آتيه‌سازان شازند» يكي از كاركنان 24 ساله به نام افشين صوفي كه روي شاخك‌هاي مخصوص حمل بار ايستاده بود با حركت ليفتراك به جلو و برخورد با تريلر به‌شدت مصدوم شد و در راه بيمارستان جان باخت. ارديبهشت امسال نيز پنج كارگر پتروشيمي شازند به دليل گازگرفتگي جان خود را از دست داده بودند.

 

مرگ با مصرف
مواد مخدر

ايرنا| مردي 41 ساله به دليل مصرف بيش از حد مواد مخدر در خانه‌اش جان باخت. سرهنگ رسول مرادي، فرمانده انتظامي همدان گفت: روز گذشته جسد يك مرد معتاد در يك خانه مسكوني در بلوار جوان همدان كشف شد كه بررسي‌هاي پليس نشان مي‌دهد مقتول مردي 41 ساله است كه به احتمال زياد به دليل مصرف بيش از حد مواد مخدر جان خود را از دست داده است. جسد متوفي براي بررسي‌هاي بيشتر به پزشكي قانوني منتقل شد.

 

دستگيري سارق وسايل 15 خودرو

پليس| سارق وسايل داخل خودرو با 15 فقره سرقت دستگير شد. سرهنگ فردين پيري، فرمانده انتظامي ايلام گفت: در پي اعلام وقوع چندين فقره سرقت محتويات خودرو در ايلام، تيمي از ماموران شناسايي و دستگيري سارق را آغاز كردند و پس از كنترل نامحسوس نقاط جرم‌خيز ايلام مخفيگاه متهم را شناسايي و او را دستگير كردند. به گفته سرهنگ پيري، متهم در بازجويي‌ها به 15 فقره سرقت اعتراف و انگيزه خود را تامين پول روانگردان شيشه اعلام كرد. رسيدگي به پرونده براي شناسايي ساير مالباختگان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون