• ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۸ خرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3346 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۲۸ شهريور

سرخط خبرها

كيومرث هاشمي، رييس كميته ملي المپيك با ارسال نامه‌اي به رييس شوراي المپيك آسيا، از توجه ويژه او به درخواست كميته ملي المپيك ايران مبني بر تغيير منطقه ورزش ايران از غرب آسيا به آسياي مركزي تقدير و تشكر كرد.

ديلي ميل در خبري فوري از بركناري ژروم والكه از دبيركلي فيفا خبر داد. فيفا در بررسي كه درباره اقدامات و دستاوردهاي والكه در طول جام جهاني برزيل انجام داد، راي به بركناري او از سمت دبيركلي فيفا داد تا التهاب قبل از انتخابات رياست فيفا شروع شود.

1000 روز ديگر تا شروع جا‌م جها‌ني روسيه زمان باقي و به همين خاطر مسوولان فدراسيون روسيه با دعوت از تيم‌هاي زير 16 سال آلمان، اسپانيا و ايتاليا (قهرمانان سه دوره جا‌م جها‌ني) به همراه كشور ميزبان، روسيه تورنمنتي را تدارك ديدند.

همسر سابق يحيي توره رسما از اين بازيكن شكايت و عنوان كرد اين بازيكن هزينه او و فرزندش را نمي‌دهد و حتي وجود فرزندش را نيز انكار مي‌كند.

اتحاديه فوتبال انگليس قرار است پرونده درگيري مورينيو و پزشك چلسي را مورد بررسي قرار دهد تا در صورتي كه ثابت شود مربي پرتغالي به اوا كارنيرو بي‌احترامي كرده با محروميت پنج جلسه‌اي مواجه شود.

فرانك ريبري، ستاره فرانسوي بايرن مونيخ كه مدت‌هاست به دليل مصدوميت دور از مستطيل سبز به سر مي‌برد، به زودي به فوتبال بازخواهد گشت. او مدت‌هاست به دليل مصدوميت از ناحيه مچ پا نتوانسته بايرن مونيخ را همراهي كند.

تيم ‌ملي واليبال جوانان ايران سه بر صفر مكزيك را در ادامه مسابقه قهرماني جهان شكست داد.

ناصر صالح، كارشناس فوتسال مي‌گويد چقدر خوب مي‌شد كه افتخاري براي انتخاب سرمربي تيم ملي از افرادي مشورت مي‌گرفت كه مي‌خواهند صادقانه به فوتسال كشور كمك كنند. فوتسال بايد به گرفتن مقام جهاني فكر كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها