• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3126 -
  • ۱۳۹۳ يکشنبه ۱۶ آذر

قلعه‌نويي:

حكم‌ها عليه من تكراري است

 

   فدراسيون فوتبال ايران جزيره‌يي اداره مي‌شود و عده‌يي در آن حضور دارند كه اگر بخواهند بازي‌ها با تماشاگر يا بدون تماشاگر برگزار مي‌شوند. همه آنها زيرنظر يك نفر هستند. اما به شما مي‌گويم كه در 50 روز تعطيلي ليگ به دنبال حقانيت‌مان در كميسيون اصل «90» هستيم.
  اينكه در فدراسيون فوتبال چه اتفاقي مي‌افتد خيلي مهم است. وقتي قانونگذار تخلف مي‌كند چه كسي بايد آن را محكوم كند .
  جالب است تخلفي كه بابت آن من را محروم كرده‌اند اين بود كه خارج از محوطه فني به بازيكنانم تذكر داده‌ام يا به داور اعتراض كرده‌ام. يكي نبوده به اين آقايان بگويد كه مگر صداي من در آن همه جمعيت شنيده مي‌شود؟ چرا جهانبازي در طول 90 دقيقه‌ حتي يك بار هم به من تذكر نداد؟
  در اين چند ساله 30 حكم عليه من صادر شده كه همه آنها تكراري است. همه آنها يك جلسه محروميت و چند ميليون تومان جريمه هستند. جا دارد از آقاي شاه حسيني يادي كنم. در زمان ايشان امور انضباطي وابسته به اشخاص و جايي نبود و فضاي بهتري را در فوتبال شاهد بوديم.
  جلسه خوبي با تيموريان داشتيم و قرار شد خواسته‌هايش را مكتوب به ما اعلام كند. البته به لحاظ بحث‌هاي مالي اين بازيكن حق دارد اما بايد شرايط باشگاه را درك كند. من به شخصه دوست دارم كه تيموريان در استقلال بماند اما به اين شرط كه آندويي براي ما بازي كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون