• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3354 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۷ مهر

بازي با ملودي و هارموني و ريتم

اعتماد| موسسه فرهنگي هنري آپ‌آرت‌مان در سومين برنامه از مجموعه برنامه‌هاي موسيقي «من و سازم» غروب جمعه ١٠ مهر ميزبان اشكان هُشيوار خواهد بود. هشيوار در اين اجرا نيم نگاهي به موسيقي تلفيقي خواهد داشت.

اين هنرمند جوان با استفاده از ابزار پردازش صداي گيتار الكتريك بخشي از تجربيات خود را در زمينه نوازندگي گيتار به اشتراك مي‌گذارد. او اصواتي را كه در ذهن خود مي‌شنود به سازش منتقل مي‌كند و در لحظه به آنها پاسخ مي‌دهد و اين چرخه را مديريت مي‌كند. اين فضاي تجربي حاصل بازي‌هاي هشيوار با ملودي، هارموني و ريتم است. در اين اجرا ژانرهايي همچون جز، بلوز و موسيقي فولكلوريك ايران نقش مهمي را در القاي حس و حالي تلفيقي در فرم و محتواي آثار او ايفا مي‌كنند.

«نيم‌نگاهي به موسيقي تلفيقي» جمعه شب، دهم مهرماه، در دو سانس (ساعت 20 و ساعت 22) در محل موسسه اجرا مي‌شود. علاقه‌مندان مي‌توانند براي رزرو بليت با شماره 88860439 تماس حاصل كنند. «من و سازم» مجموعه برنامه‌هاي حوزه موسيقي موسسه آپ‌آرت‌مان است كه توسط گروه خلاق فيل ايده‌پردازي، طراحي و اجرا مي‌شود. برنامه‌هايي كه هدف اصلي آنها به اشتراك گذاشتن تجربه‌هاي شخصي نوازنده‌ها و موسيقيدان‌هاست. تجربه‌هايي كه كمتر در كنسرت‌ها و اجراهاي رسمي ديده و شنيده مي‌شوند و ارزش‌هاي هنري خاص خود را دارند. تجربه‌هايي كه مبناي خلاقيت موسيقيدان‌ها به شمار مي‌روند. موسسه آپ‌آرت‌مان در تلاش است مجموعه برنامه‌هاي «من و سازم» را هر هفته جمعه‌ها به شكل مستمر برگزار كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون