• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3359 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۳ مهر

خبر كوتاه

برخورد دو هواپيما در فرودگاه مهرآباد

ايرنا| يك فروند هواپيماي ايرباس 320 شركت زاگرس صبح ديروز هنگام پارك در رمپ پروازي فرودگاه مهرآباد با يك فروند هواپيماي «سي 130» نيروي هوايي ارتش برخورد كرد. به گزارش روابط عمومي نهاجا حادثه زماني رخ داد كه يك فروند هواپيماي ايرباس 320 زاگرس در هنگام حركت به سمت عقب از ناحيه بال راست با بال چپ هواپيماي ترابري «سي 130» برخورد كرد و موجب خسارت جزيي شد. علت حادثه بي‌دقتي عوامل فني شركت هواپيمايي زاگرس در رمپ پروازي فرودگاه مهرآباد اعلام شده است.

 

رهايي دو نفر از اعدام

ايرنا| دومددجوي زنداني محكوم به اعدام با رضايت اولياي دم از طناب‌دار نجات يافتند. مديركل زندان‌هاي همدان گفت: با تلاش مسوولان زندان همدان و واحد مددكاري از شاكي مددجو «خ. س» رضايت اولياي دم گرفته و از مجازات قصاص نفس صرفنظر شد. حسن محمد ياري اضافه كرد: اين فرد به اتهام قتل دو نفر محكوم به دو بار قصاص نفس شده بود و به مدت هفت سال در زندان مركزي تحمل حبس مي‌كرد. وي بيان كرد: همچنين اولياي دم پرونده ديگر از شاكي مددجو «الف. م» كه به اتهام قتل محكوم به قصاص نفس شده بود اعلام رضايت كردند.

 

نجات 45 نفر از شعله‌هاي آتش

ايرنا|45 نفر از زبانه‌هاي آتش در پاساژي هشت طبقه در ميدان تجريش تهران از سوي آتش‌نشانان نجات يافتند. جلال ملكي، سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران گفت: با اعلام وقوع آتش‌سوزي در ساعت 15 يكشنبه آتش‌نشانان با تجهيزات لازم به محل اعزام شدند. با حضور آتش‌نشانان مشخص شد حريق در انبار 60 متري پر از كالا در انتهاي طبقه اول پاساژ با 60 واحد تجاري رخ داده و آتش به سرعت در حال سرايت به مغازه‌هاي كناري است و 45 نفر از كسبه و مشتريان نيز در پاساژ محبوس شده و خود را به بالكن‌ها و پنجره‌ها رسانده‌اند. ملكي به نجات همه محبوس شده‌ها با استفاده از نردبام هيدروليكي اشاره كرد و گفت: همزمان عمليات خاموش كردن آتش و تخليه دود داخل پاساژ نيز انجام شد و عمليات ساعت 17 به پايان رسيد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون