• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3359 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۳ مهر

خبر كوتاه

توفيق: قرارداد باوئرمان تمام شده است

علي توفيق دبير فدراسيون بسكتبال گفت: در بازگشت به ايران با تشكيل كميته‌اي فني درباره باوئرمان تصميم‌گيري مي‌كنيم. هنوز شانس حضور در المپيك باقي مانده، هر چند كه تورنمنت‌هاي انتخابي سخت‌تر از جام ملت‌ها است. بايد شرايط را بعد از برنامه‌ريزي براي آن رقابت‌ها بسنجيم كه با همين تركيب به كار ادامه مي‌دهيم يا فدراسيون راه ديگري را در پيش مي‌گيرد. قرارداد اوليه باوئرمان تا پايان جام ملت‌ها بود كه به پايان رسيد. حالا بايد منتظر تصميم باوئرمان و فدراسيون بسكتبال باشيم.

آسيكس اسپانسر تيم ملي مي‌شود؟

بعد از مذاكرات ناموفق فدراسيون فوتبال با نايك، آديداس و پوما، به نظر مي‌رسيد تيم ملي در سال‌هاي آينده هم با برند آل اشپورت وارد زمين خواهد شد اما حالا يك شركت ژاپني توانسته رقيب جدي آل اشپورت براي تامين لباس‌هاي تيم ملي شود. شركت آسيكس، بيش از شصت سال سابقه توليد لوازم ورزشي را دارد و سال‌ها قبل با الهام از نايك وارد صنعت توليد كفش‌هاي ورزشي شد. آسيكس در سال‌هاي گذشته، اسپانسر تيم‌هايي مثل رم، استون ويلا، سمپدوريا و نيوكاسل بوده و پيراهن تيم ملي ژاپن را هم تامين مي‌كرده است. بعد از قرارداد همكاري فدراسيون فوتبال ژاپن با آديداس، همكاري دو طرف به پايان رسيد. حالا كه فدراسيون فوتبال نمي‌تواند با شركت‌هاي بزرگي مثل آديداس به توافق برسد، نامه نيوز نوشته شايد فدراسيوني‌ها تصميم بگيرند با اسپانسر سابق تيم ملي ژاپن همكاري كنند.

 

afc نبايد به خاطر جوسازي عربستان فغاني را تغيير دهد

فريدون اصفهانيان، رييس كميته داوران در مورد نامه عربستان سعودي به كنفدراسيون فوتبال آسيا براي تغيير عليرضا فغاني، داور بازي الهلال عربستان و الاهلي امارات در نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان آسيا گفت: «كنفدراسيون فوتبال آسيا داوران را بر اساس عملكرد و توانايي‌هايي كه دارند براي مسابقات مختلف انتخاب مي‌كند. فغاني هم بر اساس عملكرد خوبش در رقابت‌هاي آسيايي براي اين مسابقه انتخاب شده كه از اين مساله خوشحاليم. ضمن اينكه عربستان سعودي نمي‌تواند براي كنفدراسيون فوتبال آسيا تعيين تكليف كند و بگويد كه چه داوري براي مسابقات باشگاه‌هاي آنها انتخاب شود. عليرضا فغاني در فينال جام ملت‌هاي آسيا قضاوت كرده و لياقت و شايستگي خود را در آن مسابقه بار ديگر به نمايش گذاشته است و به همين دليل هم براي قضاوت در نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا انتخاب شده است.»

 

واكنش طلايي به احتمال جانشيني خادم؛ «ما همگي يك تيم هستيم»

محمد طلايي، سرمربي تيم ملي كشتي آزاد جوانان درباره احتمال به دست گرفتن هدايت تيم ملي كشتي آزاد بزرگسالان اظهار كرد: تا اين لحظه هنوز پيشنهادي در اين باره به من نشده اما بايد بگويم ما يك تيم هستيم و از زماني كه كار را با خادم آغاز كردم همگي يك گروه هستيم و با هم فعاليت مي‌كنيم. تا حد زيادي تمرينات تيم‌هاي ملي نوجوانان، جوانان و بزرگسالان شبيه به هم است و با هم متحد كار مي‌كنيم. الان هم در خدمت تيم ملي هستم و همگي براي موفقيت كشتي در حال تلاشيم. هر جا كه صلاح بدانند كار مي‌كنم و براي پيشرفت كشتي هر كاري از دستم بربيايد انجام مي‌دهم. قهرمان سابق جهان درباره آخرين وضعيت تيم ملي كشتي جوانان نيز گفت: از امروز دوشنبه مسابقات قهرماني كشور جوانان در شهرستان اسلام‌آباد كرمانشاه برگزار مي‌شود و من نيز از نزديك نظاره‌گر اين رقابت‌ها خواهم بود تا برترين‌ها را مورد شناسايي قرار دهيم و از آنها براي پشتوانه سازي كشتي ايران استفاده كنيم. قصدمان اين است از اغلب نفرات تيم ملي جوانان در تيم بزرگسالان استفاده كنيم تا باعث كسب تجربه آنها شده و به پيشرفت تيم ملي نيز كمك شود. از نفراتي كه در مسابقات قهرماني كشور نيز بتوانند عملكرد خوبي از خود بر جاي بگذارند دعوت خواهيم كرد تا با حضور در تورنمنت‌هاي مختلف به ارزيابي هر چه بهتر از آنها اقدام كنيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون