• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3359 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۳ مهر

سر خط خبرها

مديرعامل سپاهان خبر خداحافظي محرم نويدكيا از فوتبال را تكذيب كرد.

پرويز سيار، پيشكسوت داوري معتقد است كه مديريت داوري در ايران نسبت به اروپا 50 سال عقب است و قدرت اجرايي كميته‌ داوران در اروپا به مراتب بالاتر از ايران است. او مي‌گويد اعتراض سعودي‌ها به انتخاب فغاني براي داوري بازي الهلال - الاهلي در روحيه داور تاثيرگذار است.

علي پروين كه از روز پنجشنبه به دليل كسالت در بيمارستان كسري بستري شده بود، ساعت 10 صبح ديروز از بيمارستان مرخص شد.

جاسم كرار بازيكن عراقي تيم فوتبال استقلال كه از بدقولي‌هاي متوالي مسوولان اين باشگاه به ستوه آمده است با حضور در نجف رونوشت نامه خود را به كميته انضباطي فدراسيون فوتبال و فيفا ارسال كرده و خواهان رسيدگي به اختلافات مالي‌ مربوط به قراردادش با استقلال از سوي فيفا است.

يادواره 500 شهيد تكواندوكار كشور و تجليل از شهداي شاخص، شنبه 18 مهرماه به ميزباني فدراسيون تكواندوي جمهوري اسلامي ايران برگزار مي‌شود. اين يادواره با نام «قهرمان ماندگار»، با حضور خانواده‌هاي شهدا و فرزندان‌شان و قهرمانان و خانواده تكواندو برگزار خواهد شد.

آنتوني گو، نايب‌رييس كميته‌ اجرايي فدراسيون جهاني ووشو (IWUS) اعلام كرد اين فدراسيون از انتخاب نشدن ووشو براي حضور در المپيك 2020 نااميد است اما زياد از اين خبر شگفت‌زده نشد.

نصرالله سجادي، معاون قهرماني وزير ورزش و جوانان اعلام كرد دوسال قبل كه مسووليت را قبول كردم تنها در 12 فدراسيون موضوع استعداديابي در دستوركار بود و الان به 28 فدراسيون رسيده‌ايم. فدراسيون‌ها بايد با صغر سن برخورد كنند.

دستور گودرزي براي برخورد با عاملان فروش بليت در روز تشييع پيكر نوروزي

رييس كميته اسكي چمن فدراسيون جهاني اسكي مي‌گويد اگر مشكلات مربوط به ميزباني ايران براي رقابت‌هاي اسكي چمن جوانان جهان حل نشود، اين ميزباني از ايران پس گرفته خواهد شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون