• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3386 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۱۶ آبان

متهم متواري هنگام درگيري مشروب مصرف كرده بود

قتل با ضربه‌هاي قمه

اعتماد| پليس پايتخت با انتشار تصوير مردي كه در يك درگيري دسته‌جمعي پسري را با ضربه‌هاي قمه به قتل رسانده است از شهروندان خواست تا مخفيگاه او را شناسايي كنند.

رسيدگي به اين پرونده از شامگاه چهارم خرداد امسال با اطلاع ماموران كلانتري 158 كيانشهر از وقوع يك فقره درگيري منجر به جرح در پارك چمن‌زار تهران آغاز شد. با حضور ماموران در محل مشخص شد جواني 32 ساله به نام بهزاد در يك نزاع دسته جمعي با ضربه‌هاي متعدد قمه مجروح و به بيمارستان منتقل شده است.

در حالي كه بررسي ابتدايي پليس از صحنه جرم آغاز شده بود، از بيمارستان خبر رسيد مضروب به دليل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است. به اين ترتيب پرونده‌اي با موضوع «قتل عمد» تشكيل شد و براي رسيدگي در اختيار كارآگاهان پايگاه دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

همزمان با آغاز تحقيقات، پزشكي قانوني نيز مرگ بر اثر وارد آمدن ضربه‌هاي پي در پي قمه را تاييد كرد تا كارآگاهان با در اختيار داشتن سرنخ‌هاي ابتدايي به پرس و جو از شاهدان عيني درگيري بپردازند. يكي از شاهدان كه صحنه قتل را ديده بود به كارآگاهان گفت: «چند دقيقه قبل از درگيري يكي از جوانان محل به نام اصغر – قاتل – در حالي كه به نظر مي‌رسيد مشروب مصرف كرده باشد، سوار يك دستگاه پژوي 206 همراه دو نفر از دوستانش به پارك چمن‌زار آمد. آنها حالت عادي نداشتند. پس از چند لحظه با يكي از جوانان محل به نام بهزاد – مقتول – درگير شدند. اصغر مدام فحش مي‌داد و همين موضوع باعث شروع درگيري شده بود. بهزادجواني هيكلي بود و از فحش‌هاي اصغر عصباني شده بود. وقتي درگيري بالا گرفت، اصغر و دوستانش كه كتك خورده بودند فرار كردند اما هنوز نيم ساعت از نزاع نگذشته بود كه اصغر دوباره و اين‌بار همراه برادرش اكبر و در حالي كه يك قمه در دست داشت به پارك آمد و با بهزاد درگير شد. او اين‌بار با قمه چند ضربه به بهزاد زد و وقتي او روي زمين افتاد، همراه برادرش سوار پژو شد و فرار كرد.»

با ثبت حرف‌هاي شاهد حادثه، كارآگاهان، خانه متهم در كيانشهر را شناسايي كردند و براي دستگيري او به محل اعزام شدند اما در همان لحظات ابتدايي مشخص شد ضارب متواري شده و خانواده‌اش آدرس مشخصي از مخفيگاه او ندارند.

سرهنگ كارآگاه آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ با اشاره به ادامه تحقيقات پليسي براي دستگيري متهم از انتشار تصوير بدون پوشش او در رسانه‌ها خبر داد و گفت: «مقام قضايي دستور انتشار تصوير را صادر كرده است. پليس نيز از همه شهرونداني كه موفق به شناسايي او مي‌شوند، مي‌خواهد تا اطلاعات خود درباره مخفيگاه و محل‌هاي ترددش را با شماره تماس 51055426 در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دهنـد.»

سرهنگ حاجي‌زاده در پايان ترك محل نزاع از سوي طرفين درگيري را يكي از راه‌هاي پيشگيري از وقوع جنايات احتمالي دانست و از شهروندان خواست تا با سعه‌صدر از انجام نزاع خودداري و هشدارهاي پليسي را رعايت كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون