• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3394 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۵ آبان

خبر كوتاه

جزييات پرونده كشف جنازه يك دختر در جنگل‌هاي نوشهر

اعتماد| انتشار تصاوير كشف جنازه دختري جوان در جنگل‌هاي نوشهر، در شبكه‌هاي اجتماعي، سخنگوي ناجا را به واكنش واداشت. سردار سعيد منتظرالمهدي از تشكيل پرونده‌اي با عنوان اتهامي قتل و دستگيري عاملان حادثه خبر داد و گفت: مقتول زني 25 ساله و معتاد به شيشه بود كه دو روز قبل از كشته‌شدن به خانه دو مرد معتاد رفته و مدتي بعد با ضربات متعدد چاقو به قتل رسيد. عاملان قتل جسد او را در جنگل‌هاي نوشهر رها كرده و متواري شده بودند كه با تلاش ماموران پليس دستگير و به مراجع قضايي منتقل شدند.

 

حادثه براي قطار باري

اعتماد|ارابه واگن (بوژي) يك قطار باري در 60 كيلومتري ازنا لرستان از ريل خارج شد. سكري، مدير روابط عمومي راه‌آهن گفت: «بعضي رسانه‌ها نوشته‌اند كه در اين حادثه خود قطار از ريل خارج شده كه اين‌طور نيست. تنها يكي از ارابه‌هاي واگن اين قطار، صبح يكشنبه از ريل خارج شده و مشكل خاصي هم به وجود نيامده است.» بوژي يا ارابه واگن، حمل‌كننده واگن‌هاي حمل بار در قطار‌هاي باري است.

 

مرگ مرد روستايي در حمله زنبورها

ايرنا| حمله زنبورهاي قرمز به روستاي ولي‌آباد ايرانشهر يك كشته و شش مجروح برجا گذاشت. عباس داودي، بخشدار بزمان ايرانشهر از توابع استان سيستان و بلوچستان گفت: روز شنبه، زنبورها به اين روستا حمله كرده بودند. ابتدا يك تيم تحقيق و بررسي به روستاي ولي‌آباد اعزام شد و پس از اطمينان از وقوع اين حادثه گروه‌هاي بهداشتي درماني اعزام شدند. بخشدار بزمان توضيح بيشتر در اين مورد را موكول به ارايه گزارش از سوي تيم‌هاي اعزامي كرد. روستاي ولي‌آباد در محدوده مسجد ابوالفضل(ع) و هم‌مرز با استان كرمان است.

 

سقوط مرگبار هواپيماي سبك

ايسنا| يك هواپيماي سبك در شهر «سامرست» در جنوب غربي انگليس روز شنبه دچار سانحه شد و در اثر آن چهار نفر كشته شدند. دو مرد و دو زن كه سرنشين اين هواپيما بودند در جريان سقوط آن در يك مزرعه جان خود را از دست دادند. كارشناسان شعبه تحقيقات سوانح هوايي انگليس براي بررسي اين سانحه به محل اعزام شده‌اند. ريچارد كوريگان، يك مقام پليس اين كشور گفته كه هنوز جزييات قابل توجهي درباره اين حادثه در دست ندارد ولي پليس با ساير سازمان‌هاي امدادرساني براي حفظ امنيت منطقه و به جريان افتادن روند تحقيقات، همكاري خواهد كرد.

 

كشف 98 تن مواد در سيستان و بلوچستان

پليس| 98 تن و 300 گرم انواع مواد مخدر در هفت ماه امسال در سيستان و بلوچستان كشف شده است. محمدهادي مرعشي، دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر سيستان و بلوچستان گفت: كشفيات مواد مخدر به ترتيب با 52 تن توسط نيروي انتظامي، 34 تن مرزباني، 9 تن و 300 كيلوگرم اطلاعات و سه تن توسط سپاه پاسداران بوده است. وي ادامه داد: كشفيات مواد مخدر هفت ماه امسال در سيستان و بلوچستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته كه حدود 51 تن بوده، 68 درصد افزايش داشته است. وي تصريح كرد: بيشترين كشفيات مواد مخدر اين مدت استان با 80 تن به ترياك اختصاص دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون