• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3395 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۶ آبان

سرخط خبرها

بانوان ووشوكار ايران به نيمه نهايي مسابقات جهاني رسيدند / صديقه دريايي در وزن ۶۰ كيلوگرم، شهربانو منصوريان در وزن ۶۵ كيلوگرم و مريم هاشمي در وزن ۷۰ كيلوگرم با غلبه بر حريفان به نيمه نهايي رسيدند و مدال برنز خود را قطعي كردند.

جلسه كميته فني فدراسيون با دستور كار رقابت‌هاي ۲۰۱۶ دانشجويان جهان و آسيا در محل فدراسيون ورزش دانشگاهي تشكيل و مقرر شد دو رشته شطرنج و فوتسال در صورت تاييد هيات رييسه به مسابقات اعزام شوند.

سرمربي و كاپيتان تيم فوتبال سوريه با تصوير بشار اسد در نشست خبري / «فجر ابراهيم» سرمربي و «اسامه عمري» كاپيتان سوريه در كنفرانس خبري پيش از بازي با سنگاپوردر رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني ۲۰۱۸ با تي‌شرتي كه تصوير رييس‌جمهوري سوريه روي آن نقش بسته شركت كردند.

تيم‌‌ ملي جودو بزرگسالان با وجود مشكلات مالي به رقابت‌هاي گرند پريكس كره‌جنوبي اعزام مي‌شود / همچنين تيم نوجوانان ايران با حمايت مالي اسپانسرها به رقابت‌هاي بين‌المللي تاجيكستان اعزام خواهد شد.

خبري تكان‌دهنده از مصرف يك ماده مخدر ميان ورزشكاران/ استفاده از ماده‌اي به نام «متادون» در ميان فوتباليست‌هاي ايران رواج پيدا كرده و مثبت شدن آزمايش چند ورزشكار در رشته فوتبال و فوتسال به خاطر استفاده از اين ماده، گواه اين موضوع است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون