• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3401 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۳ آذر

خبر كوتاه

دستگيري 3 نفر  به اتهام تعرض
تسنيم| چندي پيش دختري جوان با مراجعه به پليس آگاهي تهران از آزار و اذيت خود توسط 3 مرد جوان خبر داد و در اظهاراتش درباره جزييات اين اتفاق به ماموران گفت: چند وقت قبل ارتباطم با پسرجواني كه با او رابطه داشتم، قطع شد. او مدام با من تماس مي‌گرفت و من جوابش را نمي‌دادم تا اينكه بعد از اين تماس‌ها، فردي با شماره ناشناس به تلفن همراهم زنگ زد و گفت شماره من را از طريق دوستاني كه با آنها به تور گردشي رفته بودم، به دست آورده و كاري برايم پيدا كرده. من خيلي زود شماره‌ام را دادم و بعد از مدتي كه براي شروع به كار به يك كارگاه مبل در اسلامشهر دعوتم كردند پسري كه با او رفيق بودم را ديدم. آنها من را اذيت كردند و مرا در بيابان‌هاي اسلامشهر رها كردند. پس از اظهارات اين فرد، احمد بستان‌زاده، بازپرس دوم دادسراي جنايي تهران دستور تحقيقات بيشتر از متهم و دستگيري 2 نفر ديگر را صادر كرد.

شاكي آدم‌ربايي، خريدار مواد مخدر بود
تسنيم| مردي كه ادعا مي‌كرد مورد زورگيري و آدم‌ربايي قرار گرفته با اظهارات متهمان پرونده، خريدار مواد مخدر از آب درآمد. اواخر سال گذشته مردي با مراجعه به پليس آگاهي تهران اعلام كرد كه توسط 2 زورگير مورد سرقت قرار گرفته است. او گفت: در تاريخ 15 اسفند در ميدان آزادي سوار ماشين مسافركشي شدم كه مرداني به نام‌هاي امير و مسعود در آن من را با چاقو تهديد كردند و با زورگيري از من، كيف، اموال و كارت‌هاي عابربانك من را سرقت كردند. مدتي بعد از دستگيري امير، مسعود نيز توسط ماموران بازداشت شد اما اين دو فرد مردشاكي را خريدار مواد معرفي كردند و گفتند: اين مرد درخواست 380 گرم مواد را از ما كرده بود و پول اين مقدار مواد را به ما داده بود اما به اشتباه، تقاضاي او را 180 گرم شنيديم ولي پول اضافي كه اين مرد به ما داده بود را به او برنگردانديم. با ارسال پرونده به دادسراي انقلاب تهران، امير از اتهامات وارد شده تبرئه شد، اما مسعود به دليل معاونت در خريد و فروش مواد مخدر متهم شناخته شد و با ارسال آن به دادسراي جنايي تهران، مجددا اين پرونده براي بررسي موضوع «آدم‌ربايي» در جريان رسيدگي قرار گرفت.

دو سال حبس در انتظار مجرمان شبكه‌هاي مجازي
مهر| رييس پليس فتاي آذربايجان شرقي با اشاره به ماده ۱۷ قانون جرايم رايانه‌اي، انتشار اطلاعات شخصي افراد در شبكه‌هاي مجازي كه موجب هتك حيثيت افراد شود را تا دو سال زندان اعلام كرد. در پي شكايت فردي مبني بر اينكه بعد از درخواست طلاق از همسرش، وي اقدام به فحاشي و آبروريزي و تهديد و ثبت مطالب ركيك در شبكه‌هاي اجتماعي مجازي كرده، اين خبر منتشر شد. همچنين هر كس به وسيله سامانه رايانه‌اي يا مخابراتي، اسرار شخصي را بدون رضايت او منتشر كند، به نحوي كه منجر به ضرر و عرفا موجب هتك حيثيت او شود به حبس از ۹۱ روز تا دو سال و جزاي نقدي محكوم خواهد شد.

احداث كارخانجات توليد مشروبات الكلي در حاشيه مرز ايران
معاون ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز از احداث كارخانجات توليد مشروبات الكلي در حاشيه مرزهاي ايران خبر داد: فاصله زماني توليد مشروبات اين كارخانجات تا زمان كشف كمتر از 10 روز است. وي با اشاره به ورود عمده مشروبات الكلي از مرزهاي غربي و بخش كمي نيز از جنوب به كشور، اظهار داشت: با وجود اينكه در حوزه مشروبات الكلي، كاهش چشمگيري را در كشور نداشته‌ايم ولي با تلاش‌هاي انجام شده در سال 93، آمار كشفيات مشروبات الكلي نزديك به 30 درصد افزايش داشته است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون