• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3404 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۷ آذر

خبر كوتاه

شليك پليس و سرانجام جنون آميز دزد جوان
باشگاه خبرنگاران جوان| سارق حرفه‌اي پايتخت كه در آخرين سرقت خود شناسايي و اقدام به فرار جنون آميز كرد، با تيراندازي پليس متوقف و دستگير شد. ساعت 02:10 بامداد 30 آبان ماه عوامل گشت موتورسوار كلانتري 108 نواب حين گشت زني در خيابان هاشمي به يك دستگاه خودروي پرايد مشكوك شدند و پس از استعلام از مركز پيام، مشخص شد خودروي مذكور داراي سابقه سرقت بوده است. در ادامه عوامل گشت دستور ايست به راننده خودرو مي‌دهند كه راننده توجهي نكرده و اقدام به فرار مي‌كند. در اين تعقيب و گريز پليس اقدام به شليك يك تير هوايي مي‌كند كه راننده منحرف شده اما به مسير ادامه مي‌دهد. در ادامه عمليات با شليك تير اول به لاستيك خودرو و تير دوم به شيشه جلويي، خودروي وي متوقف شد. اما خيلي زود معلوم شد كه تير دوم به صورت وي برخورد كرده و باعث ايجاد جراحت شده است. با هماهنگي پليس، مجرم و مصدوم به بيمارستان منتقل شد. سرهنگ سيروس كتابعلي، سركلانتر هشتم پليس پايتخت نيز گفت: در بازرسي از خودرو اموالي از جمله دو حلقه لاستيك، يك عدد پنل با كنترل، دو دستگاه گوشي موبايل و مقداري مدارك متعلق به شهروندان كشف شد كه مشخص شد متهم از سارقان سابقه‌دار و حرفه‌اي لوازم خودرو در پايتخت بوده است. همچنين پرونده در كلانتري 108 نواب تشكيل و موضوع به مقام قضايي اطلاع داده شد.

حمله به خانه مردم براي زورگيري
باشگاه خبرنگاران جوان| شرور محله «فلاح» كه با عربده‌كشي وارد منزل مردم شده و اقدام به زورگيري مي‌كرد، توسط پليس پايتخت دستگير شد.
در پي اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي 110 تهران بزرگ مبني بر حضور سارق زورگير در منزل يكي از شهروندان ساكن در خيابان «احمدي» بلافاصله تيمي از ماموران كلانتري 161 ابوذر به محل اعزام شدند. با حضور ماموران، شخصي به هويت «قادر» به واحد پليس گفت: فردي كه با قصد زورگيري وارد منزل ما شده و با عربده كشي موجب رعب و وحشت اهالي خانه شده داخل منزل است. بلافاصله متهم كه توسط ماموران دستگير شده بود خود را «احسان» معرفي كرد. به گفته شهروند شاكي اين دومين باري است كه متهم براي زورگيري به منزل او رفته و در بار اول 260 هزار تومان از وي زورگيري كرده است. سرهنگ امير نوري، سركلانتر دهم پليس پايتخت گفت: متهم پس از دستگيري به كلانتري منتقل و پس از تشكيل پرونده به مقام قضايي ارجاع شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون