• ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3406 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۹ آذر

خبر كوتاه

قتل يا خودكشي
در اتوبان همت
مهر| تحقيقات پليس براي شناسايي راز مرگ مشكوك مرد جواني كه به ضرب گلوله در خودرويش به قتل رسيده است با دستور بازپرس وارد فاز تازه‌اي شد. ساعت ۵ صبح ۹ آذر ماه رانندگاني كه در حال رانندگي در اتوبان همت به سمت آزادگان بودند با صحنه وحشتناكي روبه رو شدند. مشاهدات نشان مي‌داد راننده جوان خودروي سواري سفيدرنگ پشت فرمان خودروي سواري‌اش به قتل رسيده است. با اعلام خبر كشف جسد در داخل خودروي سواري پرايد بلافاصله ماموران كلانتري ۱۳۸ جنت آباد در محل حادثه حاضر شده و با مشاهده جسد مرد جواني كه با گلوله به قتل رسيده بود بازپرس كشيك پايتخت را باخبر كردند. با حضور تيم بررسي صحنه جرم بازپرس كشيك در محل حادثه معلوم شد مردجوان با استفاده از اسلحه‌اي به قتل رسيده است. گلوله از فاصله بسيار نزديك به سر راننده جوان شليك شده بود و همين سرنخ كافي بود تا فرضيه خودكشي مرد ۳۷ ساله‌اي كه مدارك شناسايي و هويتش داخل خودرو بود قوت پيدا كند، اما از آنجايي كه اسلحه در داخل ماشين روي صندلي‌ عقب افتاده بود به صحنه مشكوك شدند و بعد از عكسبرداري از صحنه، جسد را به دستور بازپرس كشيك، ايلخاني، به پزشكي قانوني انتقال دادند تا در صورت تاييد خودكشي پرونده مختومه اعلام شود.

كلاهبرداري پسر از پدر
مهر| پسر نوجواني كه با اطلاع از رمز دوم كارت اعتباري پدرش اقدام به برداشت غيرمجاز ۸ ميليون ريالي از حساب بانكي اوكرده بود، دستگير شد. سرهنگ سامان محمدي، رييس پليس فتاي شرق استان تهران گفت: در پي شكايت يكي از شهروندان ورامين مبني بر برداشت غيرمجاز مبالغي از حساب بانكي‌اش، موضوع در دستور كار تيمي از كارشناسان پليس فتاي شهرستان ورامين قرار گرفت. در بررسي صورت گرفته مشخص شد فرزند شاكي با دسترسي به اطلاعات حساب بانكي وي، اقدام به خريد شارژ موبايل به مبلغ ۸ ميليون ريال به صورت اينترنتي كرده است. متهم پس از اظهار ندامت به سرقت از حساب بانكي پدرش درباره جرييات برداشت پول به صورت مخفيانه گفت: به علت بي‌سوادي پدرم و آشنا نبودن وي با سيستم‌هاي جديد بانكي، ابتدا اقدام به فعال‌سازي رمز دوم براي حساب پدرم كردم و بعد از آن از طريق كد‌هاي خريد، شارژ اينترنتي و غير حضوري براي خود و دوستانم خريداري مي‌كردم.

سارق منزل سر بزنگاه دستگير شد
ميزان| عمليات غافلگيرانه پليس پايتخت، سارق منزل را حين دزدي به دام انداخت. با تماس يكي از شهروندان با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر سرقت از منزل يك شهروند، تيمي از ماموران اين كلانتري به محل اعزام شدند. صاحبخانه گفت: وقتي از مهماني به منزل بازگشتم، متوجه حضور فردي غريبه در خانه شدم و بدون اينكه وارد شوم با پليس تماس گرفتم. بلافاصله ماموران با هماهنگي صاحب خانه وارد منزل شده و در يك اقدام ضربتي سارق مذكور را كه بي‌خبر از حضور ماموران در حال سرقت اموال و اشياي منزل بود، بازداشت كردند. متهم در كلانتري خود را «ج» معرفي كرده و به جرم خود مبني بر سرقت از منازل شهروندان اين محدوده اعتراف كرد و پس از تكميل پرونده راهي پليس آگاهي تهران بزرگ شد. در بازرسي از وسايل همراه وي مقادير قابل توجهي مواد مخدر، تجهيزات و ادوات سرقت و همچنين اموال مسروقه كشف و ضبط شد. گفتني است پس از رسيدگي به پرونده متهم، اموال مسروقه به مالكش باز پس داده شد كه اين امر رضايت خاطر شاكي را به همراه داشت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون