• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3409 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۵ آذر

سر خط خبرها

   در ادامه هفته ششم اين مسابقات، دانشگاه آزاد در زمين شهرداري تبريز با نتيجه عجيب ۱۸ بر صفر به برتري رسيد/ ملي حفاري ايران نيز پنج بر يك از سد كيان تهران گذشت .
   جورجيو پالترينيري ايتاليايي در مسابقات شناي مسافت كوتاه قهرماني اروپا ركورد ۱۵۰۰متر آزاد را پس از ۱۴ سال جابه‌جا كرد.
   بر اساس آخرين رنكينگ جهاني سال ۲۰۱۵، تيم‌ ملي فوتبال ساحلي ايران با يك پله صعود در رده ششم جهان قرار گرفت/ تيم‌ ايران همچنان درصدر جدول رده‌بندي
 آسيا قرار دارد.
   در ادامه رقابت‌هاي تنيس روي ميز قهرماني جهان ميعاد لطفي در بخش انفرادي در مسابقه اول در دفاع از مردم مظلوم فلسطين حاضر به رويارويي با حريفي از رژيم صهيونيستي نشد.
   اردوي تيم‌ملي كشتي فرنگي جوانان براي شركت در رقابت‌هاي آسيايي روزهاي ۱۹ تا ۲۹ آذرماه با هدايت رضا سيم‌خواه در خانه كشتي شماره ۲ تهران برگزار مي‌شود.
 در ادامه رقابت‌هاي سنگ‌نوردي نوجوانان و جوانان قهرماني آسيا در مالزي، مهدي عليپور در بخش سرعت موفق به كسب مدال برنز اين مسابقات شد.
   در ادامه رقابت‌هاي ليگ‌برتر بسكتبال چين «بيكنگ فلاي دراگن» كه مهدي كامراني و «سيچوان بلو والز» كه حامد حدادي را در اختيار دارند مقابل رقباي خود به پيروزي رسيدند/ شاندونگ با حضور صمد نيكخواه بهرامي نتوانست از سد ژيجيانگ چوژو عبور كند.
   دپارتمان داوري فدراسيون فوتبال، كلاس توجيهي داوري براي داوران و كمك داوران ليگ‌برتر فوتبال را از تاريخ ۲۴ تا ۲۶ دي‌ماه در هتل المپيك برگزار مي‌كند/ اين كلاس سه روزه با حضور ۷۵ داور و كمك داور برگزار خواهد شد.
   رئال‌مادريد به كنار گذاشته شدن از جام‌حذفي اعتراض مي‌كند / اين باشگاه با انتشار بيانيه‌اي اعلام كرد به تصميم فدراسيون اسپانيا براي كنار گذاشتن اين تيم از جام حذفي اعتراض و اقدامات لازم را انجام مي‌دهد/ رئال به دليل استفاده از چريشف محروم در ديدار مقابل كاديز از جام‌حذفي كنار گذاشته شد.
   رييس كميته ملي‌المپيك ايران جهت ديدار با رييس فدراسيون جهاني تكواندو و همچنين تشويق ملي‌پوشان تكواندوي ايران در رقابت‌هاي گرندپري، راهي مكزيك شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون