• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3412 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۸ آذر

ترين‌ها

حادثه هفته: مرگ دو دانشجو در واژگوني اتوبوس فرسوده
در واژگوني اتوبوس حامل 33 دانشجوي دانشگاه آزاد نجف آباد در محور خميني‌شهر دو نفر كشته و پنج تن مصدوم شدند. علت وقوع اين حادثه كه صبح يكشنبه در محور خميني‌شهر – نجف‌آباد اتفاق افتاد، «عدم توانايي راننده در كنترل اتوبوس به دليل تخطي از سرعت مجاز» و «لغزندگي جاده» اعلام شده است. با اين حال واكنش فرمانده پليس راه كشور نشان مي‌دهد كه «فرسوده بودن اتوبوس» نيز در وقوع حادثه نقش داشته است. سرهنگ محمد حسين حميدي، با انتقاد از فرسوده بودن اتوبوس از مسوولان دانشگاه آزاد نجف‌آباد خواست تا براي جابه‌جايي دانشجويان از اتوبوس‌هاي «استاندارد» استفاده كنند. اين در حالي است كه مسوولان اين دانشگاه بر استاندارد بودن اتوبوس اصرار دارند.


خبر هفته: دستگيري سارقان مسلح داعش‌نما
شش سارق مسلح كه با حمله مسلحانه به يك ايستگاه هلال احمر در تهران، هشت نفر را به گروگان گرفته و به دروغ خود را داعشي معرفي كرده بودند، در كمتر از شش ساعت از سوي پليس دستگير شدند. آنها بامداد 12 آذر با سلاح‌هاي كلت و كلاشينكف به ايستگاه هلال احمر در اتوبان تهران - قم حمله كردند و پس از بستن دست و پاي 8 نفر از كاركنان، آنها را سه ساعت به گروگان گرفتند. سارقان هنگام فرار دو دستگاه آمبولانس و پرايد را به سرقت بردند اما پليس آنها را در كمتر از شش ساعت دستگير كرد. در بازجويي‌ها مشخص شد اين سارقان تنها موفق به سرقت يك ميليون و 500هزار تومان شده‌اند.


عكس هفته:12 كشته در سقوط ميني‌بوس در دره هراز
سقوط يك دستگاه ميني‌بوس حامل 18 زاير ايراني كربلا در دره‌اي 60 متري در جاده هراز آمل 10 كشته، دو مفقود و شش مصدوم برجاي گذاشت. 9 تن از كشته شده‌هاي حادثه از اهالي روستاي كوچك جزين فريدونكنار هستند كه پس از سفر به كربلا قصد بازگشت به محل زندگي خود را داشتند. اين حادثه ظهر چهارشنبه در منطقه وانا – جاده هراز – پس از آن رخ داد كه راننده به دليل لغزندگي جاده، كنترل ميني بوس را از دست داد و همراه 17 سرنشين ديگر به انتهاي دره سقوط كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون