• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3413 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۲ آذر

ويژه

بازار توليد وتوزيع مرغ كاشان ساماندهي مي‌شود
كاشان- زهرا جلوداريان. سرپرست معاونت برنامه‌ريزي و اداري و مالي فرمانداري ويژه كاشان در گفت گو با «اعتماد» با اشاره به اهميت دسترسي توليدكنندگان مرغ سايز (با وزن يك كيلو و 800گرم) كاشان به بازارهاي جهاني گفت: ايران يكي از مهم‌ترين توليدكنند‌گان گوشت مرغ است كه متاسفانه در بازارهاي جهاني نقش موثري ندارد. مسعود خاندايي افزود: منطقه كاشان هم كه نقش موثري در توليد اين گوشت سفيد دارد هنوز نتوانسته در بازار جهاني جايگاهي داشته باشد كه با توليد مرغ سايز اين امكان فراهم خواهد شد. به گفته وي، تاكنون مرغ‌هايي با وزن 3 يا 4 كيلو گرم توليد مي‌شد كه با تهيه دان، ارز قابل توجهي از كشور خارج و در عوض مواد زايد چون چربي و آنتي‌بيوتيك وارد بازار مي‌شد. وي تصريح كرد: توليد مرغ در وزن بالا در زمان نگهداري، تبديل به مرغ بي‌كيفيت شده كه حتي در مصرف خانوارها از نظر اقتصادي هم مفيد نبوده است. مسعود خاندايي افزود: از ماه آينده در كاشان با توليد بسته‌بندي مرغ سايز در وزن يك كيلو و 100گرم تا يك كيلو و 800 گرم، توليد بهداشتي و مرغوب خواهيم داشت كه تاكيد شده مرغداري‌ها ظرف مدت حداكثر 42 روز مرغ را به بازار برسانند. سرپرست معاونت برنامه‌ريزي و اداري و مالي فرمانداري ويژه كاشان گفت: اين امر در درازمدت به نفع توليدكنندگان ومصرف‌كنندگان خواهد بود.

تخفيفات ويژه آسياتك در بيست و يكمين نمايشگاه الكامپ
تجربه‌اي متفاوت با آسياتك در نمايشگاه الكامپ

شركت آسياتك با خدمات و سرويس‌هاي جديدي نظير «تخفيف ويژه 20 درصدي بسته‌هاي اينترنت پرسرعت DSLBOXها»، «طرح ويژه اكستراباكس‌هاي 30 گيگي» و«هر روز قرعه‌كشي ويژه بازديدكنندگان» و «قرعه‌كشي يك دستگاه خودرو BMWx4  به استقبال بازديدكنندگان از بيست و يكمين نمايشگاه بين‌المللي الكترونيك، كامپيوتر، تجارت الكترونيكي الكامپ مي‌رود. به گزارش روابط عمومي شركت انتقال داده‌هاي آسياتك، آسياتك با توجه به كسب مجوز FCP و همچنين اقدامات جديد در اين حوزه، امسال با رويكرد متفاوت‌تري نسبت به سال‌هاي گذشته در نمايشگاه الكامپ ۲۰۱۵ حضور خواهد داشت.
رونمايي از نسل سوم DSLBOX‌هاي آسياتك با 20 درصد تخفيف
نسل سوم DSLBOX‌هاي آسياتك در 4 روز برگزاري نمايشگاه الكامپ با 20 درصد تخفيف در اختيار كاربران قديمي و جديد آسياتك قرار مي‌گيرد. بنابراين گزارش در ايام برگزاري بيست و يكمين دوره نمايشگاه الكامپ، آسياتك DSLBOX‌هاي زرد 6 ماهه با 6 گيگ حجم (200 گيگ حجم هديه از ساعت 4 تا 10 صبح) را با 20 درصد تخفيف به قيمت 95 هزار تومان، DSLBOX قرمز يك‌ساله با 12 گيگ حجم (600 گيگ حجم هديه رايگان از ساعت 4 تا 10 صبح) را با 20 درصد تخفيف به قيمت 125 هزارتومان و DSLBOX‌هاي آبي دوساله با 24 گيگ حجم (1200 گيگ حجم هديه از ساعت 4 تا 10 صبح) را به قيمت 175 هزار تومان به همراه مودم رايگان TP-LINK در اختيار كاربران قرار مي‌دهد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون