• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3422 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲ دي

مرد ساكن اكباتان پشت درهاي بسته سوخت


مردي در آتش‌سوزي ساختماني مسكوني در شهرك اكباتان، پشت درهاي بسته اتاقش گيرافتاد و طعمه حريق شد.
جلال ملكي، سخنگوي سازمان آتش‌نشاني تهران به ايسنا گفت: وقوع يك مورد حادثه آتش سوزي در ساعت 6:12 صبح دوشنبه به سامانه 125 اطلاع داده شد كه در پي آن ستاد فرماندهي آتش‌نشانان پنج ايستگاه را به همراه دو نردبان و خودروي حامل تجهيزات تنفسي به محل حادثه واقع در خيابان اكباتان ابتداي خيابان ملت اعزام كرد. محل حادثه يك ساختمان چهار طبقه بود كه در طبقه همكف آن انباري به مساحت 15 متر مربع وجود داشت. حريق از منطقه بالكن بالاي اين ساختمان كه پر از ضايعات بود آغاز شد.
سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران با اشاره به قديمي بودن ساختمان و چوبي بودن درها و پنجره‌هاي آن گفت: به همين دليل حريق در كمتر از 5 دقيقه در تمام ساختمان گسترش يافته و به طبقات فوقاني نيز سرايت كرده بود كه آتش‌نشانان بلافاصله اقدامات خود را براي اطفاي حريق آغاز كردند.
وي با بيان اينكه همزمان گروهي ديگر نيز مشغول عمليات نجات شدند، گفت: براساس اطلاعات نخست، دو نفر درون اين ساختمان حضور داشتند كه يكي از آنان از بالكن به بيرون پريده و خوشبختانه با وجود ارتفاع سه متري بالكن اتفاقي برايش رخ نداده بود كه اين شخص براي تحقيقات بيشتر در اختيار عوامل انتظامي قرار گرفت.
ملكي با بيان اينكه آتش‌نشانان هنگام اطفاي حريق در طبقه همكف با دري بسته روبه‌رو شدند، اظهار كرد: پس از حضور عوامل آتش‌نشاني در اتاقك 15 متري با جسد كاملا سوخته شده مردي پشت در مواجه شدند كه در پي شدت حريق كاملا سوخته و جان خود را از دست داده بود.
ملكي با بيان اينكه اين مرد تا پشت در خود را رسانده و به دليل قفل بودن، امكان خروج از آن را نيافته بود، گفت: شاهدان حادثه و همسايه‌ها مدعي بودند كه به احتمال زياد اين مرد مالك همين جاست چرا كه در گذشته نيز او برخي شب‌ها را در اين ساختمان سپري مي‌كرده است. ملكي با اشاره به اطفاي كامل حريق و ايمن‌سازي محل اظهار كرد: محل وقوع حادثه به عوامل انتظامي تحويل داده شد و آتش‌نشانان حوالي ساعت هشت امروز (ديروز) به عمليات خود خاتمه دادند. علت اين حادثه از سوي كارشناسان در دست بررسي است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون