• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3425 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۶ دي

خبر كوتاه

سخنگوي فدراسيون از دليل تعويق انتخابات مي‌گويد
عضو هيات رييسه فدراسيون فو‌تبا‌ل از تعويق احتمالي مجمع انتخاباتي فدراسيون فو‌تبا‌ل به دليل برگزاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي خبر داد. شهرام دبيري با اشاره به اينكه به دليل برگزاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي در اسفند ماه، احتمال تعويق مجمع انتخاباتي فدراسيون فو‌تبا‌ل وجود دارد، اظها‌ر كرد: طبق روال معمول مجمع انتخابات فدراسيون بايد در اسفند ماه برگزار شود، اما در مورد زمان نهايي اين انتخابات در مجمع ساليانه فدراسيون فو‌تبا‌ل كه بيست و سوم دي ماه برگزار مي‌شود تصميم مي‌گيريم. مجمع ساليانه به دليل اينكه گزارش حسابرسي دير آماده شده بود قرار است بيست و سوم دي ماه سال جاري برگزار شود.

بيانيه فدراسيون جهاني درباره دوپينگ لوچف
به دنبال مثبت اعلام شدن نمونه A دوپينگ «الكسي لوچف»، وزنه‌بردار سنگين وزن روسيه و واكنش مسوولان ورزش روسيه، فدراسيون جهاني وزنه‌برداري بيانيه‌اي را در خصوص دوپينگ وي منتشر كرد. در متن اين بيانيه آمده است: «نتيجه آزمايش نمونه الكسي لوچف (از روسيه) يك يافته تحليلي مغاير را نشان داد كه بيانگر مصرف (هورمون پپتيد اس2، فاكتور يا عوامل رشد، مواد مرتبط و ميمتيكس) ايپامورلين است. در نتيجه ورزشكار فوق الذكر نظر به نقض بالقوه قانون ضد دوپينگ موقتا تعليق مي‌شود. در صورتي كه تصميمي (حكمي) اتخاذ شود كه ثابت كند ورزشكار مذكور مرتكب عمل دوپينگ نشده (قانون ضد دوپينگ را نقض نكرده) راي مربوطه در اين زمينه نيز منتشر خواهد شد و به اطلاع عموم خواهد رسيد.»

دژاگه در العربي ماندني شد
سايت الشرق قطر در جديدترين خبر خود اعلام كرد كه باشگاه العربي در نبود دژاگه عملكرد بدي در دو بازي اخير خود داشت و به همين خاطر اين باشگاه اين بازيكن ايراني را حفظ خواهد كرد. هر چند رسانه‌هاي قطري پيش از اين اعلام كرده بودند كه اشكان دژاگه از العربي جدا مي‌شود اما سران اين باشگاه قطري مي‌خواهند كه اين بازيكن ايراني را حفظ كنند. سايت الشرق نوشت كه دوترا تنها بازيكني است كه در فصل جابه‌جايي زمستاني از العربي جدا مي‌شود. اين سايت قطري در جديد‌ترين خبر خود اعلام كرد كه دژاگه در العربي باقي ماند. اين سايت نوشت: دژاگه از العربي جدا نمي‌شود. اين بازيكن ايراني در دو بازي قبلي العربي نتوانست به ميدان برود و غيبت او روي عملكرد تيم تاثير گذاشت و در هر دو بازي شاگردان زولا تن به شكست دادند. به همين خاطر العربي اين بازيكن خود را حفظ خواهد كرد.

اسكوچيچ پديده جديد ليگ را معرفي كرد
هفته پيش و در دقايق پاياني بازي گسترش و فولاد خوزستان، اسكوچيچ در تعويضي غيرقابل پيش‌بيني مهرداد جماعتي را بيرون كشيد و محمود مطلق‌زاده، ستاره تيم آكادمي فولاد را به زمين فرستاد. بازيكني كه پيش از اين فقط دو دقيقه در ليگ برتر بازي كرده بود. مطلق‌زاده از همين فرصت كوتاه استفاده كرد و در وقت‌هاي تلف شده با يك پاس استثنايي گل مساوي فولاد را ساخت. اسكوچيچ كه اين روزها چيز زيادي براي از دست دادن ندارد، اين ريسك هفته پيش را كامل كرد و مطلق‌زاده را در تركيب اصلي گذاشت. ستاره جوان فولاد، اين بار هم جواب اعتماد اسكوچيچ را با يك گل زيبا از پشت محوطه جريمه داد. اسكوچيچ فصل پيش در فولاد، يوسف وكيا و احمد عبدالله‌زاده را به فوتبال ايران معرفي كرد و امسال هر چند دير، اما قدم به مسير فصل پيش گذاشته است. مسيري كه شايد سرانجام او و فولاد را از اين بن‌بست طولاني نجات دهد.

آخرين خبر از وضعيت پورحيدري در بيمارستان
منصور پورحيدري، سرپرست تيم فوتبال استقلال از چهارشنبه دو هفته پيش در بيمارستان بستري شده است و معالجات پزشكان روي وي ادامه دارد. آخرين خبر از احوال منصور پورحيدري اين است كه كميسيون پزشكي اين پيشكسوت فوتبال براي تشخيص نهايي پزشكان يك روز به تعويق افتاد و فردا اين كميسيون تشكيل خواهد شد. دليل اين تاخير اين است كه يكي از عكس‌ها هماهنگ شده بود پس از جابه‌جايي در بيمارستان امام خميني(ره) گرفته شود و ديروز صبح به دست پزشكان معالج پورحيدري برسد اما اين عكس ديروز عصر توسط پسر پورحيدري به دست پزشكان معالج رسيد در نتيجه كميسيون پزشكي به تعويق افتاد. حال عمومي منصور پورحيدري خوب است و شرايط اين پيشكسوت بهتر از روزهاي قبل است. كميسيون پزشكي قرار است پس از بررسي همه عكس‌ها تصميم بگيرد كه آيا با دارو لكه درون ريه پورحيدري را دفع كنند يا اين كار را با جراحي انجام دهند.

مذاكره مخفيانه با آقاي گل سال قبل ليگ در دوبي
از چند هفته قبل شايعات زيادي درباره بازگشت دوباره لوسيانو ادينيو به ليگ برتر شنيده مي‌شد. هر چند انتشار چنين خبري در قطر براي او دردسرساز شد اما ادينيو هيچگاه بازگشت دوباره به ايران را تكذيب نكرد. او در ابتداي فصل به خاطر پول و البته شرايط خانوادگي‌اش از ايران رفت. ادينيو گفت: «همسرم و فرزندم نمي‌توانند به ايران بيايند و در اين شرايط بايد به كشور ديگري بروم...» او رفت و به السيليه پيوست و يكي از بدترين نيم فصل‌هاي فوتبال خود را با يك گل، پشت سر گذاشت. او در پنج بازي اخير السيليه نيمكت نشين بوده و جايي در تركيب ثابت نداشته است. همزمان با تعطيلات چند روزه ژانويه، اين بازيكن به دوبي سفر كرد. خبرهاي رسيده از امارات حكايت از آن دارد كه اين بازيكن حتي با نماينده تراكتورسازي در اين كشور ديدار داشته است. اين مذاكرات هم نتيجه‌بخش بوده و خبرها از تبريز حكايت از آن دارد كه او به زودي قراردادش را فسخ مي‌كند و به ايران مي‌آيد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون