• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3435 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۱۹ دي

سارق خودروهاي شرق تهران بازداشت شد

نعمت يخي قفل 45 خودرو را باز كرد

اعتماد| سارق حرفه‌اي خودروهاي شرق تهران در آخرين سرقت به دام ماموران پليس پايتخت افتاد. نام واقعي اين مرد 45‌ساله قربان است كه خودش را نعمت يخي به ماموران معرفي كرده است. جست‌وجو براي پيدا كردن نعمت يخي از وقتي شروع شد كه تعدادي از اهالي مناطق شرق تهران به پليس و كلانتري‌هاي اين منطقه مراجعه كردند و شكايت خود را براي سرقت خودروهاي‌شان اعلام داشتند. به اين ترتيب در پي افزايش سرقت خودرو و لوازم آن در محدوده شرق تهران، كميسيون پيشگيري از سرقت تشكيل شد و تيمي متشكل از عوامل تخصصي كلانتري 121سليمانيه نسبت به شناسايي سارق يا سارقان مسووليت رسيدگي به پرونده را به عهده گرفتند. همچنين پليس، گشت‌زني‌هاي هدفمندي در نقاط جرم‌خيز مناطق شرق تهران را اجرا كرد. تا اينكه ساعت 8 صبح 16دي‌ماه ماموران اين يگان هنگام گشت‌زني در خيابان دهم فروردين متوجه فردي شدند كه در حال باز كردن در يك خودروي پرايد به وسيله يك ميله بلند بود. با انتقال متهم به كلانتري و تحقيقات فني يك كارت خودرو وانت مزدا كشف شد. با استعلام كارت مشخص شد كه خودرو مسروقه است. با كشف اين موضوع متهم ضمن اعتراف به سرقت خودرو، محل پارك‌شده خودرو را هنگام سرقت نيز اعلام كرد. ماموران يك دسته شاه‌كليد را كه در آن انواع و اقسام سوييچ خودرو‌هاي مختلف چيده شده بود از او كشف كردند. همچنين يكي از ابزارهايي كه او براي باز كردن قفل در خودروها از آن استفاده مي‌كرد يك قطعه ميله دست‌ساز آهني بود كه تحويل ماموران شد. نعمت يخي اين ميله را به‌طور مخصوص براي باز كردن در خودروها به كار مي‌برد.
نعمت يخي در بازجويي‌هاي پليسي به 45 فقره سرقت خودرو و لوازم مربوطه در محدوده استحفاظي اين يگان و كلانتري‌هاي 128 تهران نو و 132 نبرد اعتراف كرد. به اين ترتيب پرونده متهم جهت طي كردن مراحل قانوني و كشف ديگر جرايم متهم و همچنين شناسايي مالباختگان در اختيار كارآگاهان پايگاه شش پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.
سرهنگ محمود مالمير، رييس كلانتري 121سليمانيه گفت: رييس كلانتري 121سليمانيه از شهروندان ساكن در محدوده نبرد و سليمانيه خواست جهت طرح شكايت يا پيگيري پرونده‌هاي مفتوحه خود به پايگاه ششم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در بزرگراه محلاتي، خيابان نبرد جنوبي، خيابان شهيد بيدي مراجعه كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون