• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3445 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۳۰ دي

ويژه

«هر مناسبت، يك كارت»
افزايش تنوع در كارت‌‌هاي هديه بانك آينده
بانك آينده كارت‌هاي هديه خود را با طراحي‌هاي ويژه براي مناسبت‌‌ها و فصل‌‌هاي مختلف سال ارايه كرده است. اين كارت‌‌ها، با لحاظ كردن ترجيحات و سليقه‌هاي متفاوت مشتريان بانك طراحي شده و در تمام شعب بانك آينده در دسترس است. براي سهولت انتخاب از بين كارت‌‌هاي هديه بانك آينده، آلبومي در تمام شعب اين بانك وجود دارد كه مشتريان پس از مشاهده و انتخاب طرح كارت‌ مورد نظر، مي‌توانند كارت هديه خود را در كمترين زمان ممكن، از همان شعبه دريافت كنند. مشتريان عضو سامانه پيشخوان مجازي نيز مي‌توانند با مراجعه به تارگاه اينترنتي اين سامانه به نشانيabplus. ir انواع كارت‌‌هاي هديه را در مبالغ مختلف سفارش داده و در محل كار يا زندگي خود، آن را دريافت كنند. مشتريان براي كسب اطلاع بيشتر مي‌توانند؛ با مركز ارتباط آينده با شماره تلفن27663200-021 تماس حاصل فرمايند.

هتل‌هاي فرودگاهي فرودگاه امام گواهينامه سبز دريافت كردند
 در همايش مراسم جهاني انرژي در تهران گواهينامه هتل سبز با درجه‌بندي سطح طلايي توسط انجمن مديريت سبز اروپا به هتل‌هاي ايبيس و نووتل فرودگاه امام خميني (ره) اهدا شد. به گزارش روابط عمومي گروه مالي گردشگري، هتل‌هاي نووتل و ايبيس فرودگاه امام نخستين و در حال حاضر تنها هتل‌هاي كشور هستند كه با تامين الزامات مورد نياز و پس از موفقيت در مراحل مختلف مميزي موفق به دريافت گواهينامه هتل سبز در كشور مي‌شوند. هتل‌هاي بين‌المللي فرودگاهي فرودگاه امام خميني(ره) توسط گروه مالي گردشگري و با حمايت بانك گردشگري احداث و در اسفند سال گذشته افتتاح شد. گفتني است پيش از اين هتل‌هاي فرودگاهي فرودگاه امام، برترين طراحي هتل را در سال 2015 در جهان به خود اختصاص داد.

الزامات و پيش‌نيازهاي اقتصاد مقاومتي و رتبه‌بندي آنها
 سومين همايش مشترك انجمن مديريت ايران و دانشگاه خاتم، با عنوان همايش علمي، كاربردي اقتصاد مقاومتي در تاريخ 28 دي 1394، در محل دانشگاه خاتم و با حضور استادان برجسته كشور، اقتصاددانان، اعضاي انجمن‌هاي علمي، اعضاي انجمن مديريت ايران، كارشناسان و جمعي از دانشجويان برگزار شد. در اين همايش دكتر فيروزه خلعتبري، اقتصاددان برجسته كشور و جهان، با محور الزامات و پيش‌نيازهاي اقتصاد مقاومتي و رتبه‌بندي آنها سخنراني كرد. وي در اين همايش با اشاره به تعريف و هدف اقتصاد مقاومتي گفت: در حقيقت مقابله با ضربه‌ها و آسيب‌پذيري منتهي به از دست دادن هويت ساختاري و زايل شدن پايداري، آن چيزي است كه اقتصاد مقاومتي مي‌خواهد. بر اين اساس بايد عواملي كه باعث مي‌شوند در اقتصاد مقاومتي هويت ساختاري و پايداري يك مملكت يا يك بنگاه از دست برود، شناسايي شده و پيش از آنكه اين عوامل بتوانند بر ما غالب شوند و آسيب برسانند، بتوانيم راه مقابله و ايستادگي در مقابل آن را شناسايي كنيم. وي افزود: امروز در سطح دنيا، مقام‌هاي نظارتي و تنظيمي بحث مقاومت و ايجاد قدرت آن را در سطح بنگاه‌ها و دستگاه‌ها مطرح كرده و مورد توجه قرار داده‌اند. در اين راستا اعتقاد دارند كه اين مقاومت بايد سازمان‌يافته شود، چراكه مقاومت حتي از رشد نيز مهم‌تر است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون