• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3445 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۳۰ دي

يكي از متهمان به بهانه ازدواج، شاكي را به دام انداخته بود

تجاوز چهار نفر به دختر جوان

اعتماد| چهار مجرم سابقه‌دار كه دختري جوان را به خانه خود كشانده و مورد آزار و اذيت قرار داده بودند از سوي پليس شناسايي و دستگير شدند. دختر جوان كه با پذيرفتن پيشنهاد ازدواج يكي از متهمان در دام آنها افتاده بود با ثبت به موقع شكايت خود در پليس آگاهي زمينه دستگيري چهار متجاوز را فراهم كرد.
رسيدگي به اين پرونده از دوم دي امسال با مراجعه شاكي 20 ساله به كلانتري 167 دولت‌آباد و طرح شكايتي مبني بر تجاوز چهار پسر جوان آغاز شد. ماموران به سرعت او را به پزشكي قانوني منتقل كردند تا آزمايشات لازم انجام شود. با تاييد اظهارات شاكي مبني بر تجاوز، پرونده‌اي با موضوع
«آزار و اذيت» به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسراي عمومي و انقلاب شهر ري تشكيل و براي رسيدگي در اختيار كارآگاهان پايگاه نهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.
با آغاز تحقيقات، دختر جوان در شرح جزييات حادثه به كارآگاهان گفت: «دو هفته قبل از حادثه براي رفتن به خانه خواهرم در دولت‌آباد با آژانس نزديك خانه‌مان تماس گرفتم و آنها يك دستگاه خودروي 206 سفيدرنگ برايم فرستادند. راننده آن پسري جوان به نام وحيد بود كه آن روز بدون هيچ صحبتي، مرا به خانه خواهرم برد اما پس از چند روز اطراف خانه‌مان آمد و به من ابراز علاقه كرد. وحيد گفت مي‌خواهد با من آشنا شود. چندبار اين خواسته‌اش را مطرح كرد تا اينكه به او اطمينان كردم. وحيد گفته بود پدرش فوت كرده و با مادر و مادربزرگش زندگي مي‌كند. من حرف‌هايش را باور كرده بودم اما روز حادثه كه به پيشنهاد او به خانه‌اش رفتم تا با خانواده‌اش آشنا شوم تازه فهميدم چه نقشه‌اي برايم كشيده بود.»
دختر 20 ساله به روز حادثه رسيد. او گفت: «آن روز وحيد گفت مي‌خواهد مرا به مادر و مادربزرگش معرفي كند. براي همين به خانه‌اش رفتيم اما وقتي پاي در آنجا گذاشتم با سه مرد قوي هيكل روبه‌رو شدم. آنجا فهميدم همه ابراز علاقه‌هاي وحيد نقشه بود. آنها مرا مورد آزار و اذيت قرار دادند و با ضرب و شتم و تهديد رهايم كردند.»
با ثبت حرف‌هاي شاكي كارآگاهان به سرعت به دولت آباد اعزام شدند. همزمان تيمي از كارآگاهان با انجام چهره نگاري موفق به شناسايي هويت هر چهار متهم شدند كه از مجرمان سابقه‌دار در زمينه زورگيري و نزاع بودند. با آغاز عمليات دستگيري، يكي از متجاوزان به نام سيروس 39 ساله در دام پليس افتاد. پس از او وحيد 25 ساله نيز در حال تردد با 206 سفيد رنگ در ميدان اصلي شهرري، از سوي ماموران بازداشت شد. دو متهم كه به پايگاه نهم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شده بودند در همان بازجويي‌هاي ابتدايي به آزار و اذيت شاكي، ضرب و شتم و تهديد او اعتراف و دو متجاوز ديگر را نيز معرفي كردند. به اين ترتيب مخفيگاه مهدي 34 و امير
24 ساله نيز در منطقه امين آباد شناسايي و با دستگيري و اعتراف آنها پرونده تجاوز به دختر 20 ساله وارد مرحله تازه‌اي شد.
سرهنگ كارآگاه حسين زارع، رييس پايگاه نهم پليس آگاهي تهران بزرگ با بيان جزييات پرونده گفت: «متهمان پس از دستگيري در پايگاه نهم آگاهي پايتخت مورد بازجويي قرار گرفته‌اند و در همان ابتدا به جرم خود اعتراف كردند. پرونده آنها براي رسيدگي قضايي و صدور حكم به شعبه ششم دادگاه كيفري استان تهران ارسال و در دستور رسيدگي قرار گرفته است.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون