• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3445 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۳۰ دي

خبر كوتاه

مرگ سه قاچاقچي مسلح در مرز تايباد
ايرنا| فرمانده مرزباني استان خراسان‌رضوي از مرگ سه قاچاقچي مسلح مواد مخدر و دستگيري 16 متجاوز مرزي خبر داد. سرتيپ دوم پاسدار محمد كاظم تقوي گفت: مرزداران هنگ مرزي تايباد با اشراف اطلاعاتي در مبادي ورودي احتمالي قاچاقچيان كمين كرده و در عملياتي با قاچاقچيان درگير شدند. در اين درگيري بقيه قاچاقچيان مسلح به آن سوي مرز فرار كردند. مرزداران هنگام پاكسازي محل درگيري موفق شدند بيش از 21 كيلوگرم مواد مخدر از نوع هرويين پودري، فشرده و ترياك به همراه يك قبضه سلاح جنگي و مهمات آن را كشف كنند. همچنين 16 متجاوز مرزي كه قصد داشتند به صورت غيرقانوني وارد خاك كشورمان شوند نيز دستگير شدند.

سرنوشت   نامعلوم چهار معلم در كولاك
باشگاه خبرنگاران| 4 معلم در برف و كولاك در روستاي مرزي «كوره رش» مفقود شدند. سخنگوي سازمان امداد و نجات از مفقود شدن 4 معلم در برف و كولاك در روستاي مرزي «كوره رش» خبر داد و گفت: ساعت 11:10 دقيقه به امدادگران هلال احمر منطقه اعلام شد كه 4 معلم در جاده «سلماس» به «تازه شهر» در حوالي روستاي مرزي «كوره رش» آذربايجان غربي در برف و كولاك مفقود شده‌اند. در پي اين حادثه امدادگران به سرعت خود را به محل حادثه رسانده و از ساعت 11:50 دقيقه عمليات نجات را آغاز كرده‌اند. سيد مصطفي مرتضوي افزود: شدت كولاك به حدي است كه هنوز عمليات نجات تمام نشده و از سرنوشت معلمان اطلاع دقيقي در دست نيست.

فروش 6 آپارتمان با اسناد جعلي
ميزان| جاعلي كه شش واحد آپارتماني را با ارايه سندهاي جعلي در پرند فروخته بود دستگير و روانه زندان شد. فرمانده انتظامي شهرستان رباط‌كريم گفت: در پي مراجعه شخصي مبني بر اينكه در معامله يك واحد آپارتمان از وي كلاهبرداري شده ماموران انتظامي بعد از تشكيل تيم تحقيقاتي و انجام عمليات موفق به شناسايي شخص كلاهبردار در شهر پرند شدند. متهم كه «ع-ه» نام دارد براي بررسي و بازجويي به پليس آگاهي تحويل داده شد.

مسموم كردن رانندگان تاكسي به قصد سرقت
باشگاه خبرنگاران| مسافرخوش‌اخلاقي كه در3 روز گذشته 5 راننده تاكسي را مسموم كرده بود، دستگير شد. جانشين فرماندهي انتظامي استان زنجان گفت: اين مسافر 25 ساله سوارتاكسي شده و با صحبت ودرد دل با راننده‌ها آنها را به خوردن يك آب ميوه دعوت مي‌كرده است. اين جوان5 راننده را در شهر زنجان با اين روش مسموم كرده و پول و مدارك آنها رابه سرقت برده است. سرهنگ جعفري گفت: باهوشياري يكي ازرانندگان زنجان وتماس با پليس 110 جوان خوش مشرب
دستگير شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون