• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3455 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۲ بهمن

تشكل‌ها

آغاز پرداخت باقيمانده مطالبات چايكاران| محمدولي روزبهان، رييس سازمان چاي كشور گفت: پرداخت 130 ميليارد ريالي مطالبات چايكاران آغاز شد. با توجه به تامين اعتبار صورت‌گرفته از روز شنبه، پرداخت مطالبات چايكاران آغاز شده‌ است و تا چند روز آينده ادامه خواهد داشت. با احتساب مبلغ پرداختي اخير جمع مبلغ مطالبات پرداخت شده به چايكاران استان‌هاي گيلان و مازندران به 90 درصد مي‌رسد.

سهم 5/2 درصدي صنايع غذايي از GDP|سهم صنايع غذايي در توليد ناخالص داخلي ايران به 5/2درصد مي‌رسد.دبير انجمن صنايع فرآورده‌هاي گوشتي ايران با اشاره به ظرفيت‌هاي بالاي صنايع غذايي ايران در توسعه صادرات غير نفتي گفت: در حال حاضر صنايع گوشتي ايران با 50 درصد ظرفيت فعاليت مي‌كنند و اين امر نشان مي‌دهد در سال‌هاي پيش رو با توجه به لغو تحريم‌ها امكان توسعه توليد و گسترش بازارهاي خارجي اين محصولات براي كشور فراهم است. وي با اشاره به اينكه مصرف سرانه محصولات گوشتي در ايران شش كيلوگرم است، اين رقم را در تركيه 28 كيلو و در امريكا 67 تا 80 كيلو اعلام كرد و ادامه داد: ظرفيت توليد ايران در اين حوزه 500هزار تن است كه با توجه به بازارهاي مصرف امكان افزايش تا يك ميليون تن را تا پايان برنامه ششم توسعه داراست.

سفر هيات تايلندي براي فروش ۳۰۰ هزار تن برنج|مقامات دولتي تايلند گفتند، اين كشور قصد دارد ۳۰۰ هزار تن برنج به ايران صادر كند و قرار است يك هيات تايلندي امروز براي يافتن فرصت‌هاي بيشتر پس از لغو تحريم‌ها به تهران سفر كند. مقامات دولتي تايلند روز چهارشنبه گفتند، اين كشور قصد دارد 300 هزار تن برنج به ايران صادر كند و قرار است يك هيات تايلندي امروز براي يافتن فرصت‌هاي بيشتر پس از لغو تحريم‌ها به تهران سفر كند.

كشف بيش از 2000 يخچال كره‌اي قاچاق|عزيز‌الله كناري، دبير كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان هرمزگان از كشف 2028 دستگاه يخچال كره‌اي كه به صورت قاچاق وارد كشور شده، خبر دادواظهار كرد: يخچال‌هاي كره‌اي كه به صورت قاچاق و از كشور كره جنوبي به بندرعباس وارد شدند قرار بود به تهران منتقل شوند كه در گمرك شهيد رجايي بندر‌عباس كشف شد. هر كانتينر داراي 13 رديف است كه در دو رديف جلويي هر كانتينر بدنه يخچال آماده شده بدون درب و در 11 رديف بعدي يخچال‌هاي آماده بدون كمپرسور قرار داشتند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون