• ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3456 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۳ بهمن

در حاشيه

سانسور بخشي از صحبت‌هاي مهناز افشار
 در صداوسيما
مهناز افشار براي بخش بزرگداشت بزرگان و پيشكسوتان سيماي ايران به احسان كرمي، مجري برنامه ملحق شد. در اين هنگام، تلويزيون تصاوير وي را به‌صورت لانگ شات پخش مي‌كرد يا مدام حضار را نمايش مي‌داد و حتي هنگامي كه افشار در حال خواندن متني بود، شبكه نمايش هيچ تصويري از چهره او نشان نداد. مهناز افشار در واكنش به اين نوع پوشش همراه با سانسور تصاوير و حرف‌هايش در صداوسيما، در اينستاگرامش نوشت: «به استقبال جشنواره فيلم فجر رفتيم در حالي كه متاسفانه بخشي از صحبت‌هاي من از سوي صداوسيما سانسور شد. سلامي كردم به هنر و هنرمند و سينما و البته سلام كردم به اميدي براي «پايان» تمام «خودسري»ها در كشورم و سلامي به بانوي بزرگ سينماي ايران؛ فاطمه معتمدآريا. كام‌تان تلخ نشود.
 به اميد روزهاي خوب پيش‌رو و اتفاقات زيبا براي سينماي ايران.»

پيشنهاد براي  بزرگداشت بهرام بيضايي
 در  جشنواره فيلم  فجر
مسعود رايگان، همسر رويا تيموريان در مراسم تقدير از وي كه در بخش‌هاي پاياني مراسم افتتاحيه سي‌وچهارمين جشنواره فيلم فجر انجام شد، پس از بوسه‌اي بر دست همسرش، فرصتي براي صحبت كردن درخواست كرد و خطاب به علي جنتي گفت: «آقاي وزير دو سال پيش از همين تريبون رسمي به شما گفتم كه مهرباني و خوش‌رويي كليد درهاي بسته است، اميدوارم سال آينده در اين مراسم براي بهرام بيضايي بزرگداشتي
با شكوه در شأن و منزلت و ارزش او برگزار كنيم.»

جاي خالي انيميشن
امسال هشت انيميشن نيز در بخش سينماي ايران جشنواره حضور دارد اما در مراسم افتتاحيه از فيلمسازان انيميشن براي حضور در مراسم دعوتي صورت نگرفته بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون