• ۱۴۰۳ شنبه ۲۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3456 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۳ بهمن

خبر كوتاه

كشف چك‌پول‌هاي تقلبي در قائمشهر
جاعلي كه اقدام به جعل ايران چك و چك تقلبي مي‌كرد در قائمشهر شناسايي و دستگير شد. ماموران متهم را هنگام خريد از يكي از سوپر‌ماركت‌هاي اين شهرستان شناسايي و دستگير كردند. نام متهم كميل است كه در بازرسي از خودروي او مبلغ چهار ميليون 830 هزار ريال وجه نقد به همراه باقيمانده چك‌پول‌هاي تقلبي كه خرج كرده بود به دست آمد. به همراه اين مبالغ 120 عدد چك‌پول تقلبي 500 هزار ريالي و يك جفت پلاك سرقتي نيز از او كشف شد. فرمانده انتظامي شهرستان قائمشهر گفت: در پي تماس تلفني متصدي يكي از سوپرماركت‌ها در شهرستان قائمشهر با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر اينكه فردي ناشناس با ارايه يك چك پول تقلبي 50 هزار توماني قصد خريد از او را داشته ماموران انتظامي شهرستان براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند. سرهنگ محمدعلي اتباعي طبري افزود: متهم كه با يك دستگاه پرايد بدون پلاك در شهر مي‌چرخيد و با ارايه چك‌پول‌هاي تقلبي از واحد صنفي شاكي و ساير واحد‌هاي صنفي اقدام به خريد اجناس كرده بود شناسايي و دستگير شد. متهم به استفاده از اين چك‌پول‌هاي تقلبي در ساير شهرستان‌هاي اطراف نيز اعتراف كرد و پس از تشكيل پرونده به مرجع قضايي معرفي شد.

مدير يك گروه تلگرام در همدان زنداني شد
ايرنا| رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان همدان از شناسايي و دستگيري مدير گروه ضداخلاقي تلگرامي، خبر داد. سرهنگ اكبر اميني گفت: اين گروه با دارا بودن بيش از 170 عضو اقدام به نشر تصاوير و فيلم‌هاي ضداخلاقي در فضاي مجازي تلگرام مي‌كرد. تمامي دستگاه‌هاي رايانه‌اي و تلفن همراه متهم در محل زندگي وي جمع‌آوري و براي تكميل پرونده مورد واكاوي دقيق قرار گرفت كه اطلاعاتي در خصوص پرونده كشف و ضميمه پرونده شد. رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان همدان گفت: متهم با صدور قرار روانه زندان شد. وي از شهروندان خواست: در صورت مواجهه با موارد مشابه مراتب را به شماره تلفن 2182679 گزارش دهند.

 سوءاستفاده  از رابطه فاميلي  براي سرقت اينترنتي
باشگاه خبرنگاران| فردي كه در يك كافي نت در بخش بمپور از توابع ايرانشهر، اقدام به انتقال مبلغ 10 ميليون ريال از حساب شاكي به حساب خود كرده بود شناسايي و دستگير شد. فرمانده انتظامي شهرستان ايرانشهر گفت: متهم در همان روز اين مبلغ را به حساب فرد ديگري در يك بانك ديگر منتقل كرده بود. سرهنگ جليليان افزود: با احضار متهم مشخص شد وي با شاكي نسبت فاميلي داشته كه با در اختيار داشتن رمز دوم عابربانك شاكي از آن سوءاستفاده كرده و اقدام به انتقال وجه از حساب شاكي به حساب خود كرده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون