• ۱۴۰۳ شنبه ۲۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3456 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۳ بهمن

خبر

پيام تسليت
 مقام معظم رهبري در پي درگذشت امير سرلشكر محمد سليمي
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي فرمانده معظم كل قوا با صدور پيامي درگذشت نظامي متدين و متعهد، امير سرلشكر محمد سليمي را تسليت گفتند. متن پيام تسليت رهبر معظم انقلاب اسلامي به اين شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحيم
با تاسف و تاثر اطلاع يافتم كه دوست و همكار ديرين اينجانب در فعاليت‌هاي نظامي، امير سرلشكر محمد سليمي رحمت‌الله‌عليه پس از مدتي بيماري دشوار، دارفاني را وداع گفته و به لقاءالله پيوسته است. اين نظامي متدين و متعهد از جمله معدود ياران ارتشي است كه از آغازين هفته‌هاي پيروزي انقلاب، وسيله ارتباط فعال ارتش با دستگاه انقلاب و نظام جمهوري اسلامي و عنصر موثر در جذب بدنه متعهد ارتش به خدمات انقلاب بود و در طول ده‌ها سال در مراكز حساس نظامي همچون وزارت دفاع و فرماندهي ارتش و سرپرستي دفتر مشاورت امام در نيروهاي مسلح و رياست ستاد مركز جنگ‌هاي نامنظم در سال‌هاي اول دفاع مقدس، خدمات ارزنده‌اي به جاي آورد. اينجانب مصيبت درگذشت اين همكار صديق را به خاندان محترم و بازماندگان و همكاران ايشان در نيروهاي مسلح تسليت مي‌گويم و علوّ درجات او را از خداوند متعال مسألت مي‌كنم.

سردار فدوي:
ساعت‌ها فيلم از حقارتي وحشتناك براي امريكايي‌ها داريم
فرمانده نيروي دريايي سپاه با بيان اينكه «فيلم‌هاي بسيار زيادي از روند دستگيري تفنگداران امريكايي وجود دارد»، گفت: ما حقارت را براي كسي دوست نداريم اما اگر خباثت‌هاي امريكا وجود داشته باشد اين فيلم‌ها را پخش مي‌كنيم. به گزارش ايسنا، سردار علي فدوي در جلسه علني روز دوشنبه مجلس با تشريح چگونگي دستگيري تفنگداران امريكايي متجاوز به آب‌هاي كشورمان اظهار كرد: از اين ماجرا فيلم‌هاي بسيار زيادي وجود دارد كه تنها چند دقيقه آن بيشتر نشان داده نشده است. ما ساعت‌ها فيلم داريم كه در آن حقارت‌هاي وحشتناكي براي امريكايي‌ها وجود دارد. حال اگر مسوولان امريكايي از روي سر گذاشتن دست‌هاي تفنگداران‌شان اين‌گونه عصباني، ناراحت و خجالت‌زده شده‌اند، فيلم‌هايي داريم كه اين حالت را صدبرابر مي‌كند. وي همچنين تاكيد كرد: اطلاعات بسيار زيادي از لپ‌تا‌پ‌ها، كامپيوترهاي شناور و موبايل‌ها استخراج كرده‌ايم كه هزاران صفحه است و امكان انتشار آن وجود دارد و متناسب با تصميم گرفته شده قابل ارايه است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون