• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3464 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۲۴ بهمن

روي خط 22 بهمن

 آيت‌الله نوري‌همداني از مراجع تقليد در حاشيه حضور در مراسم راهپيمايي ۲۲ بهمن گفت: حضور پرشور مردم در راهپيمايي 22 بهمن حماسه ديگري در تاريخ انقلاب اسلامي خلق كرد. وي افزود: مردم با حضور پرشور و حماسي خود بار ديگر استكبارستيزي و صهيونيسم‌ستيزي خود را اثبات كردند.
 آيت‌الله صادق آملي‌لاريجاني، رييس قوه قضاييه در حاشيه حضور در مراسم راهپيمايي ۲۲ بهمن در رابطه با انتخابات پيش رو ادامه داد: انتخابات نيز مانند حضور مردم در راهپيمايي ان‌شاءالله با شكوه برگزار مي‌شود و با حضور مردم كسي كه مورد انتخاب ملت قرار دارد به مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان راه مي‌يابد و همان طور كه مقام معظم رهبري فرمودند نقش اين حضور موجب اقتدار نظام جمهوري اسلامي ايران است و مطمئن هستم كه مردم در انتخابات با شكوه حضور مي‌يابند.
 آيت‌الله مكارم‌شيرازي، از مراجع تقليد در حاشيه حضور در مراسم راهپيمايي ۲۲ بهمن گفت: 37 سال از انقلاب مي‌گذرد ولي خوشبختانه اين انقلاب مستحكم‌تر از قبل به راه خود ادامه مي‌دهد. اين مرجع تقليد تاكيد كرد: مسوولان بايد قدر حضور حماسي مردم را بدانند و در حل مشكلات و مقابله با توطئه‌هاي دشمنان بيش از پيش كوشا باشند.
 الهام امين‌زاده، معاون حقوقي رييس‌جمهور در حاشيه حضور در مراسم راهپيمايي ۲۲ بهمن اظهار كرد: مردم بايد بتوانند نمايندگان كارشناس،
با تجربه، مردمي و دردآشنا انتخاب كنند. وي افزود: كسي نبايد اهداف سياسي و شخصي داشته باشد تا مشكلات‌مان بتواند حل و رفع شود.
 علي لاريجاني، رييس مجلس شوراي اسلامي در حاشيه حضور در مراسم راهپيمايي ۲۲ بهمن با بيان اينكه حضور مردم نشانگر عمق سهم ملت ايران نسبت به شرايط كشور است، گفت: اين حضور چشمگير نشانگر پشتيباني ملت از تفكر نظام اسلامي ايران است.
غلامحسين محسني‌اژه‌اي، معاون اول رييس قوه قضاييه در حاشيه حضور در مراسم راهپيمايي ۲۲ بهمن با بيان اينكه «تخلفات انتخاباتي نسبت به ادوار گذشته انتخابات كمتر بوده است» از كانديداها خواست در دوران تبليغات انتخاباتي قوانين را رعايت كنند تا نيازي به ورود دستگاه قضايي نباشد.
 علي جنتي، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در حاشيه حضور در مراسم راهپيمايي ۲۲ بهمن گفت: حضور مردم ايران امروز در جهان شگفتي آفريد و شأن و جايگاه انقلاب را براي همگان آشكار ساخت.
 سردار قاسم سليماني در خيل راهپيمايان مراسم 22 بهمن حاضر شد. سردار قاسم سليماني در نخستين لحظات را‌هپيمايي مراسم 22 بهمن با حضور در خيابان انقلاب به همراه خيل راهپيمايان تهراني در راهپيمايي 22 بهمن شركت كرد.
  غلامعلي حدادعادل در حاشيه حضور در مراسم راهپيمايي ۲۲ بهمن اظهار كرد: ان‌شاءالله مردم در فضاي اميدبخش كشور حضوري پرشور در انتخابات خواهند داشت. حضور مردم در راهپيمايي ۲۲ بهمن در واقع اعلام برگزاري يك انتخابات خوب و تمريني سياسي براي حضور در انتخابات محسوب مي‌شود.
 اكبر تركان، رييس سازمان مناطق آزاد در حاشيه حضور در مراسم راهپيمايي ۲۲ بهمن با اشاره به پيش رو بودن انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان تاكيد كرد: قهر كردن با صندوق‌هاي راي كار اشتباهي است و همه بايد با تمام سلايق پاي صندوق‌هاي راي حضور داشته باشند و با انتخاب فرد اصلح در سرنوشت و آينده كشور نقش موثري داشته باشند.
 امير دريابان «علي شمخاني»، دبير شوراي عالي امنيت ملي در حاشيه حضور در مراسم راهپيمايي ۲۲ بهمن، ايران فردا را ايراني ولايت‎‎مدار،
پر تلاش، خادم به ملت ايران و ايستاده مقابل زورگويي قلدران دانست و افزود: ايران در آينده به عنوان ايراني پيشرفته و رو به توسعه و متمركز بر حل مشكلات اقتصادي خواهد بود.
 مصطفي پورمحمدي، وزير دادگستري در حاشيه حضور در مراسم راهپيمايي ۲۲ بهمن گفت: امروز ملت ما با افتخار و عزت تمام اعلام مي‌كند كه بر آرمان‌هايش ايستاده و بر شعارهايش استوار است. پورمحمدي تصريح كرد: اميدواريم مجلسي باشد كه با دولت در جهت خدمت به مردم همكاري داشته باشد، نمي‌گوييم همفكر دولت باشد؛ اما دنبال يك مجلس سالم، قوي و دلسوزي كه به مصالح و آرمان‌هاي ملت و انقلاب پايبند باشد، هستيم كه سعي كند با مهرباني و همكاري و هماهنگي راه را هموار كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون