• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3464 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۲۴ بهمن

ويژه

اسامي برندگان طرح «با آينده2» اعلام شد
باتوجه به پايان مدت زمان شركت در طرح «با آينده2»؛ از ميان مشترياني كه موفق به كسب حداقل 1000 امتياز در طرح مذكور شدند، قرعه‌كشي انجام شد و برنده يك‌‌دستگاه تويوتا ياريس 2016 و برندگان صدها جايزه ديگر مشخص شدند.
شايان ذكر است؛ طرح مذكور از 16 آبان‌ماه سال جاري آغاز شد و 10 بهمن‌ماه پايان يافت. براي كسب اطلاعات بيشتر به تارگاه باشگاه مشتريان بانك آينده به نشاني ba.efarda.ir مراجعه فرماييد.

سفراي كره جنوبي و الجزاير در سايپا
جمالي گفت: گروه خودروسازي سايپا بر اساس سياست‌هاي خود بسياري از بازارهاي صادراتي هدف را در برنامه آينده توليد پوشش خواهد داد و فرصت جديدي در اختيار سايپا به عنوان برترين صادر‌كننده خودرو در كشور قرار گرفته است.
به گزارش سايپا نيوز، سفراي كره جنوبي و الجزاير در ايران با مديرعامل گروه خودروسازي سايپا ديدار كردند. مهدي جمالي در ديدار سفير كره جنوبي ضمن اشاره به سابقه همكاري با شركت‌هاي كره‌اي و ضرورت سرمايه‌گذاري مشترك توليد‌كنندگان خودرو در ايران گفت: فضاي جديد اقتصادي كشورمان خودروسازان بزرگ را به بازگشت و حضور در بازار ايران و همكاري ترغيب كرده است اين شركت‌ها اگر به دنبال حضور در صنعت خودروسازي ايران هستند، راهكار اصلي آن سرمايه‌گذاري و توليد مشترك با رويكرد توسعه صادرات است.
 مديرعامل گروه خودروسازي سايپا تاكيد كرد: در راستاي سياست‌هاي جديد وزارت صنعت، معدن و تجارت و بر اساس برنامه‌هاي گروه سايپا، سرمايه‌گذاري و توسعه صادرات در قالب همكاري‌هاي مشترك رويه آينده فعاليت‌هاي گروه است كه آمادگي داريم بر اساس آن با شركت‌هاي كره‌اي وارد مرحله جديد همكاري شويم. جمالي گفت: گروه خودروسازي سايپا بر اساس سياست‌هاي خود بسياري از بازارهاي صادراتي هدف را در برنامه آينده توليد پوشش خواهد داد و فرصت جديدي در اختيار سايپا به عنوان برترين صادر‌كننده خودرو در كشور قرار گرفته است تا با اتصال به شبكه جهاني خودروسازان همكار، راه را براي كسب بيشترين سهم از صادرات خودرو در افق 1404 نصيب خود كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون