• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3464 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۲۴ بهمن

سرخط خبرها

   محسن مهرعليزاده، معاون رييس‌جمهور دولت اصلاحات: اميدوارم رد‌صلاحيت‌ها روي حضور مردم تاثيري نداشته باشد.  (ايلنا)
 محمدحسن غفوري‌فرد، عضو شوراي مركزي حزب موتلفه: بسياري از چهره‌هاي شاخص از نحوه ائتلاف رضايت ندارند و با وشجود امضاي ميثاق‌نامه در بين ۱۸۰ نفر داوطلب تهران كه قرار بود، بر اساس اين ميثاق پس از انتخاب ۳۰ نفر ليست ائتلاف انصراف بدهند، در انتخابات خواهند ماند و ليست‌هاي ديگر ارايه خواهد شد. من هم انصراف نخواهم داد و تحت ليست صداي ملت در انتخابات شركت خواهم كرد. بسياري از معتدلان اصولگرا هم كه از ليست ائتلاف جا ماندند، در ليست صداي ملت خواهند بود. (آنا)
  الياس نادران، عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران: تقاضا مي‌كنم كساني كه در ليست نهايي اصولگرايان نيستند، گول بازي رقيب را نخورند. (تسنيم)
   مجتبي شاكري، عضو جمعيت ايثارگران: اعتبار آقاي احمدي‌نژاد به اصولگرايان بوده و اعتبار او با آيت‌الله مصباح، فرزندان انقلاب و كساني كه افراد مطرح و موثري هستند، پيوند خورده است. احمدي‌نژاد از زماني كه وزرايش را به خاطر آقاي مشايي، فروخت و براي دفاع از مشايي، بهترين وزيرانش را از كابينه بيرون كرد، سقوطش از همانجا شروع شد. (آريا)
  حسين ابراهيمي، عضو جامعه روحانيت مبارز: زمان ارايه ليست دوم توسط اصولگراياني كه در ليست ائتلاف نيستند گذشته است و جايگاهي هم پيدا نمي‌كند و ممكن است ليست اول را از بين ببرد، يعني در حقيقت اگر بخواهد چنين امري تحقق پيدا كند، نتيجه آن از الان مشخص است كه اصولگرايان به نتيجه نمي‌رسند. به عقيده من ليست دوم نمي‌تواند مورد حمايت اصولگرايان قرار گيردآريا

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون