• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3467 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۷ بهمن

مراسم واگذاري ورزشگاه به سرخابي‌ها با حضور شهردار تهران ،بازيكنان و اعضاي كادر فني دو باشگاه برگزار شد

‌ورزشگاه‌ امام رضا(ع) و شهيد كاظمي براي استقلال و پرسپوليس

صبح ديروز در سالن همايش‌هاي بين‌المللي برج ميلاد و با حضور محمدباقر قاليباف، منصور برزگر، حسن روشن، بهرام افشارزاده، علي‌اكبر طاهري، بازيكنان و سرمربيان و اعضاي كادر فني و تني چند از پيشكسوتان استقلال و پرسپوليس، واگذاري دو باشگاه امام رضا(ع) و شهيد كاظمي به باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس انجام شد. در اين مراسم، بهرام افشارزاده با ابراز تشكر از شهردار تهران و شوراي شهر، واگذاري ورزشگاه امام رضا(ع) به استقلال را يك گام موثر براي پيشرفت فوتبال ايران دانست. همچنين علي‌اكبر طاهري، سرپرست باشگاه پرسپوليس از مسوولان شهرداري و شوراي شهر تشكر كرد و گفت كه اين اقدام مي‌تواند گامي موثر براي شكوفايي سرخابي‌ها باشد و با داشتن ورزشگاه اختصاصي براي دو تيم در سال‌هاي نه‌چندان دور، جوانان بسياري در فوتبال ظهور خواهند كرد كه مي‌توانند آينده فوتبال ايران را رقم بزنند. سپس محمدباقر قاليباف، شهردار تهران از مديران دو باشگاه استقلال و پرسپوليس تشكر و اعلام كرد كه ما تمام تلاش خود را به كار خواهيم بست تا اين دو تيم با آرامش بتوانند به آنچه خواسته هواداران‌شان است، برسند. اين مراسم حدود دو ساعت به طول انجاميد و با حضور شهردار تهران، مسوولان شوراي شهر و شهرداران مناطق، اين دو ورزشگاه رسما به استقلال و پرسپوليس داده شد.
    
محمدباقر قاليباف در حاشيه واگذاري دو ورزشگاه امام رضا (ع) و شهيد كاظمي به تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس، در جمع خبرنگاران اعلام كرد: «خوشحال هستيم از اينكه اين دو ورزشگاه را در اختيار پرسپوليس و استقلال قرار مي‌دهيم. اين دو باشگاه افتخار فوتبال ايران هستند و اميدوارم بتوانند از اين ورزشگاه به نحو مطلوب استفاده كنند. اميدوارم همان طور كه از گذشته ورزشكاران بزرگ از جنوب شهر معرفي شدند و مايه افتخار ورزش بودند اين دو ورزشگاه بتوانند استعدادهاي بزرگي را پرورش دهند. باشگاه‌هاي ما بايد حرفه‌اي باشند اما حرفه‌اي و مردمي. من اميدوارم كه اين حركت امروز آينده روشني را در ورزش كشور ما رقم بزند. ورزشي مثل فوتبال درست است كه ورزش وارداتي است اما مناسب جوانان است و با اقبال گسترده‌اي مواجه شده است.»شهردار تهران در ادامه در خصوص حمايت مالي از اين دو باشگاه گفت: «شهرداري آمادگي دارد كه از هر دو باشگاه حمايت كند و اميدواريم اين حمايت گام نهايي ما باشد براي بهتر شدن دو باشگاه. هم از جهت كارآمدي و هم به جهت قوانين و مقررات كه به مردم و نهادهاي غيردولتي تكيه زده و بتوانند مسير خود را ادامه دهند. ما براي حمايت مالي هر دو باشگاه آماده‌ايم مگر اينكه يكي از اين دو باشگاه خودش نخواهد ما اسپانسر باشيم. استقلال و پرسپوليس اگرچه براي شهر تهران هستند اما جنبه ملي دارند. من هر دو تيم را به يك اندازه دوست دارم اما از آنجايي كه خودم خراساني هستم و دوران جواني‌ام را با ابومسلم سپري كردم، اين تيم در قلب من جاي دارد.
    
بهرام افشارزاده در حاشيه مراسم واگذاري دو ورزشگاه شهيد كاظمي و امام رضا (ع) به پرسپوليس و استقلال به خبرنگاران گفت: «امكانات ورزشي براي رشد و پيشرفت هر باشگاه بسيار مهم است و يكي از آيتم‌هاي مهمي كه باعث پيشرفت هر رشته ورزشي مي‌شود امكانات و زيرساخت‌هاي ورزشي است. با واگذاري اين دو باشگاه كار بسيار بزرگي صورت گرفت و اميدوارم به نحو مطلوب بتوانيم از اين امكانات استفاده كنيم.» افشارزاده در پاسخ به اين سوال كه آيا قرار است در اين ورزشگاه فقط تمرين كنيد يا بازي‌هاي استقلال نيز در آنجا برگزار شود، خاطرنشان كرد: «هم تمرين كردن در اين ورزشگاه مهم است و هم برگزاري مسابقات. ما برنامه‌ريزي خود را براي هر دوي اين موارد انجام مي‌دهيم ضمن اينكه شهردار منطقه 18 قول داده از امكانات مجموعه آنها بتوانيم استفاده كنيم.»سرپرست باشگاه استقلال در خصوص شعارهايي كه در جريان بازي استقلال مقابل نفت تهران عليه او داده شد، گفت: من وظيفه دارم كارهاي خود را به نحو مطلوب در باشگاه استقلال انجام دهم و تمام تلاشم را نيز در اين خصوص انجام مي‌دهم. آنهايي كه شعار دادند هوادار نيستند. تيم ما در فينال جام حذفي حضور دارد ضمن اينكه تا روز گذشته نيز صدرنشين ليگ برتر بوديم اما بايد طوري عمل كنيم كه در پايان فصل ارزش‌يابي خوبي در مجموعه ما صورت گيرد. سابقه كار من روشن است و با چنين شعارهايي هيچ‌گونه خدشه‌اي در آن ايجاد نمي‌شود. در حال حاضر از عملكرد مظلومي راضي هستم چون تيم ما فيناليست جام حذفي بوده و تا به امروز فقط دو باخت در ليگ برتر داشته‌ايم. چرا بايد عملكرد او را زير سوال ببرم؟
    
علي‌اكبر طاهري، سرپرست باشگاه پرسپوليس هم در مراسم واگذاري ورزشگاه‌هاي شهيد كاظمي و امام رضا(ع) به باشگاه‌هاي پرسپوليس و استقلال تاكيد كرد: «هر باشگاه نياز به سخت‌افزار و نرم‌افزاري دارد كه يكي از اين نيازها داشتن چنين ورزشگاهي است. علاوه بر اينكه دنبال افزايش گنجايش ورزشگاه‌ شهيد كاظمي هستيم، مي‌خواهيم تيم‌هاي بزرگسالان و پايه را نيز مديريت كنيم. درباره اينكه بازي‌هاي رسمي پرسپوليس از اين پس در ورزشگاه شهيد كاظمي برگزار خواهد شد يا خير، هم بايد بگويم برگزاري مسابقات رسمي نياز به هماهنگي و ارتباط با مسوولان ذي‌ربط دارد. ابتدا دنبال اين هستيم كه گنجايش ورزشگاه را افزايش دهيم، چون گنجايش ورزشگاه شهيد كاظمي كم است. به اين ترتيب فعلا بازي‌هاي پرسپوليس در همان ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد.»سرپرست باشگاه پرسپوليس در خصوص ديدار پنجشنبه پرسپوليس مقابل سايپا و اينكه سايپايي‌ها حاضر به بازي در ورزشگاه تختي نيستند، عنوان كرد: از مسوولان سايپا خواسته‌ايم كه اين بازي در ورزشگاه آزادي برگزار شود. خودم با آنها ارتباط دارم كه اين ديدار در ورزشگاه آزادي برگزار شود تا حضور هواداران راحت‌تر باشد.» طاهري در واكنش به اين موضوع كه سايپايي‌ها در صورتي براي برگزاري بازي در ورزشگاه آزادي موافقت مي‌كنند كه بليت‌فروشي رايگان نباشد، گفت: «من چيزي در اين زمينه نشنيده‌ام. مسائل حاشيه‌اي اين ديدار را با سازمان ليگ و ديگر مراجع دنبال مي‌كنيم كه بازي در ورزشگاه آزادي برگزار شود. در مورد رايگان بودن بازي بايد با خود مسوولان سايپا هماهنگي صورت بگيرد.»سرپرست باشگاه پرسپوليس در مورد اينكه محمدباقر قاليباف، شهردار تهران را به جشن قهرماني پرسپوليس دعوت كرده و آيا از قهرماني پرسپوليس مطمئن است؟ گفت: «ان‌شاء‌الله پرسپوليس قهرمان ليگ   برتر مي‌شود.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون