• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3471 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۲ اسفند

حضور پرشور در مراسم سالن حجاب ائتلاف «گام دوم » را اميدوارتر ساخت

موج فراگير اصلاح‌طلبي

مريم وحيديان: عصر روز گذشته ليست 30 نفره ائتلاف اصلاح‌طلبان و حاميان دولت به همراه برخي چهره‌هاي شاخص اصلاح‌طلب در همايش فراگير انتخاباتي با مردم ديدار كردند. اين همايش كه در سالن حجاب تهران برگزار شد فرصتي بود تا مردم شعارها و تعهدات محوري نامزدها را از زبان خودشان بشنوند و پيام اصلاحات زنده باد را در سراسر سالن طنين انداز كنند. تصاوير 30 نفر نامزد انتخاباتي ليست ائتلافي و نماد آبي فيروزه‌اي بر ديوار توجه را جلب مي‌كرد. در ابتداي مراسم با آمدن محمدرضا عارف، سر ليست فهرست انتخاباتي اصلاح‌طلبان شور و نشاط در سراسر سالن به پا شد و با شعارهايي از جمله اصلاحات پيروز انتخابات از اين نامزد انتخاباتي استقبال شد. البته مراسم انتخاباتي اصلاح‌طلبان علاوه بر نامزدهاي انتخاباتي ميهمانان ديگري هم داشت. ميهماناني همچون صادق زيباكلام، الهه كولايي، فيض‌الله عرب سرخي و اعظم طالقاني در همايش فراگير روز گذشته حضور داشتند. با آمدن اعظم طالقاني صلواتي براي شادي روح مرحوم آيت‌الله طالقاني فرستاده شد. در تمام طول مراسم نامزدهاي انتخاباتي بر صندلي‌هايي روي سن و رو به مردم نشسته بودند تا بيشتر با مردم در ارتباط باشند. اين جلسه دوستانه و مردمي نزديك به انتخابات مجلس دهم تجديد ميثاقي بود تا بار ديگر اصلاح‌طلبان به گفته محمدرضا عارف بر حضور حداكثري مردم پاي صندوق‌هاي راي تاكيد ورزند. در كنار عارف كاظم جلالي و بهروز نعمتي به‌عنوان دو چهره اصولگراي ليست 30 نفره نيز به بيان سخنان خود پرداختند؛ سخناني كه رنگ و بوي اصلاح‌طلبانه داشت و پر از كنايه به رقيب اصولگرا بود. جلالي از متانت در بستن ليست گفت و اعلام كرد براي حضور در ليست از كسي براي رياست آتي مجلس تعهد نگرفته‌اند. كنايه‌اش به اخذ تعهد از نامزدهاي اصولگرا براي راي دادن به رياست حداد عادل در مجلس آتي بود. اصلاح‌طلبان ديروز نمايش ديگري از وفاق و همدلي را اجرا كردند. آنها اميدوارند مردم در انتخابات پيش رو به ميدان آمده و براي تشكيل مجلسي معتدل و به دور از افراط به كانديداهاي مورد حمايتشان راي دهند.

علي صوفي: مي‌خواهيم در برابر اقتدار گرايي مقاومت كنيم
در ابتداي همايش ائتلاف فراگير اصلاح‌طلبان كه در محل خانه واليبال خيابان حجاب برگزار شد، كليپي از مهم‌ترين اتفاقات هشت‌سال گذشته مجلس و دولت از قبيل جلسه استيضاح فرجي‌دانا، تهديد ظريف و صالحي به دفن شدن زير سيمان توسط نمايندگان اصولگرا و تيتر روزنامه‌ها پس از تصويب برجام پخش شد. علي صوفي در اين مراسم طي سخناني با ابراز خشنودي از اجتماع پرشور مردم و نخبگان سياسي در اين همايش، به ايام فاطميه اشاره كرد و گفت: اميدوارم در اين همايش‌ها، اين ايام را پاس بداريم و فرصت را از بهانه‌جويان بگيريم. رييس ستاد انتخاباتي ائتلاف فراگير اصلاح‌طلبان در تهران گفت: مساله حق‌طلبان شناخت حق از باطل نبوده بلكه مساله آنها انتخاب تاكتيك مناسب براي از ميان برداشتن فاسد بوده و مي‌شود از اين تجربه تاريخي استفاده كرد. وي در ادامه به مساله رد صلاحيت‌هاي گسترده اصلاح‌طلبان در اين دوره اشاره كرد و گفت: قرار بود ليست حداكثري از اصلاحات داشته باشيم كه با همه چهره‌هاي شاخص و جوان در اين عرصه حضور پيدا كرديم اما متاسفانه ما در سراسر كشور با رد صلاحيت گسترده مواجه شديم. صوفي افزود: در تهران از روز اولي كه رد صلاحيت‌هاي گسترده اعلام شد ما آمادگي خود براي ادامه مسير را اعلام كرديم و تصميم داشتيم در هر شرايطي اين مسير را ادامه دهيم اما اينقدر اميدوارم نبوديم كه اصلاح‌طلبان تاييد شده به آدرس ايميلي كه داده بوديم رزومه‌هاي‌شان را بفرستند اما 350 نفر رزومه فرستادند. وي با اشاره به فرم‌هايي كه از سوي شوراي عالي سياست‌گذاري اصلاح‌طلبان در اختيار تاييد صلاحيت‌شدگان قرار گرفت، اظهار كرد: با بررسي فرم ارزشيابي حدود 120 نفر شناسايي شدند كه در يك كميته كارشناسي با اين عزيزان مصاحبه كرديم و با ديدگاه و نظراتشان آشنا شديم. در اين راستا تعامل با دولت نيز هدف ما بوده است. رييس ستاد انتخاباتي ائتلاف فراگير اصلاح‌طلبان در تهران با تاكيد براينكه دولت تدبير، مورد حمايت اصلاحات است و با راي اصلاح‌طلبان مي‌تواند كارش را ادامه دهد، گفت: مجلس موردحمايت اصلاح‌طلبان نيز طبعا اين راه را هموار مي‌كند و در اثر تعاملي كه با دولت بوده اين ليست سي نفره شكل گرفت. وي ادامه داد: راه ما اين است كه در مقابل اقتدارگرايي و فضاي امنيتي مقاومت كنيم. براي اين كار بايدصبر پيشه كنيم. راه ايمان صبر است و راه حق را نيز بدون صبر نمي‌شود طي كرد. از سوي ديگر بدون انتخاب تاكتيك نيز نمي‌توان مسير را ادامه داد.
صوفي خطاب به جوانان گفت: بايد بدانيم در چه شرايطي اين راه سخت و ناهموار را طي مي‌كنيم. نبايد اجازه دهيم فضا را آلوده كنند و آرامش ما را برهم بزنند. شعار ما آرامش است. ما بايد بر احساسات خود غلبه كنيم و با صبر و حوصله و با هزينه‌هاي بي‌شماري كه داديد وداديم و خواهيم داد، راه را ادامه مي‌دهيم. وي با بيان اينكه اگر مردم پاي صندوق راي بيايند پيروزي قطعا از آن ما است، ادامه داد: در دوره‌هاي گذشته اثبات شده كه هر وقت مردم آمده‌اند، اصلاحات پيروز شده است. صوفي در پايان خاطرنشان كرد: رقباي ما از حضور مردم مي‌ترسند. آنها با وجود اينكه شعار مشاركت حداكثري مي‌دهند اما ابزارهاي لازم را از بين برده‌اند. ما پاكدستيم و دولت اصلاحات پاكترين دولت‌ها بود است. ما عملكردمان روشن است و در ميدان عملكردمان را در صورت انحصارطلبان مي‌زنيم كه هشت سال اين كشور را به ورطه فلاكت بردند.

محمدرضا عارف: افتخار مي‌كنيم در دولت اصلاحات هيچ مدير ارشدي به اتهام فساد مالي محاكمه نشد
محمدرضا عارف در همايش بزرگ ائتلاف اصلاح‌طلبان و حاميان دولت با ابراز خوشحالي از حضور در جمع پرشور هواداران اصلاحات اظهار كرد: من از شور و اشتياق شما جوانان كمال تشكر را دارم و از شما عاجزانه تقاضادارم با توجه به اينكه در ايام فاطميه هستيم مراعات اين روز‌ها را داشته باشيد. شعار ما اميد وآرامش است. رمز پيروزي ما در شرايط فعلي كشور آرامش و كنترل است. رييس شوراي سياست‌گذاري اصلاح‌طلبان افزود: خواسته شما در همين مكان در بيستم خرداد ۹۲ ائتلاف بود و امروز خواسته شما در هفت اسفند ۹۴ حضور است. وي خطاب به جمع حاضر گفت: بايد بدانيد حضور شما نويد بخش اجرايي بهتر است. بايد بدانيد حضور شما سبب به فرجام رسيدن برجام‌هاي ديگر است. بايد بدانيد حضور شما موجب تشكيل مجلسي است كه در راس امور و پاسخگوي مطالبات شما جوانان باشد. اين نامزد دهمين دوره انتخابات مجلس ادامه داد: امروز نشان دهيد كانديداهاي مورد حمايت شما كساني هستند كه دغدغه معيشت و عزت كشور را دنبال مي‌كنند. شعار اين ائتلاف بزرگ؛ اميد، آرامش و رونق اقتصادي است. عارف با اشاره به چگونگي تشكيل اين ائتلاف گفت: ما با توجه به دستاوردهايي كه در خرداد ۹۲ داشتيم به اين نتيجه رسيديم كه با حاميان دولت ائتلاف كنيم. گام اول را با عنايت خداوند پشت‌سر گذاشتيم و اكنون گام دوم را در دستور كار قرار داديم تا در اسفند ۹۴ با ائتلافي كه با حاميان دولت در يك فضاي صميمانه و دوستانه كرديم به پيروزي برسيم. عارف در ادامه راهبردهاي انتخاباتي اصلاح‌طلبان را برشمرد و اظهار داشت: راهبرد كلان ما حضور حداكثري مردم در انتخابات است كه پشتوانه نظام است. ترجيح منافع ملي بر جناحي و تلاش براي كسب حداكثر كرسي و توجه به زنان و جوانان از ديگر راهبردها و اولويت‌هاي اصلاح‌طلبان است.
رييس شوراي سياست‌گذاري اصلاح‌طلبان افزود: افتخار مي‌كنم كه سرليست ائتلافي هستم كه در آن ۱۶ ايثارگر حضور دارند. افتخار مي‌كنم در ليستي هستم كه ۸ خانم در آن حضور دارند و اميدوارم سرليست ائتلافي باشم كه اكثريت كرسي‌هاي مجلس را به دست بياورد. رييس شوراي سياست‌گذاري اصلاح‌طلبان با اشاره به شرايط و اوضاع كشور در زمان روي كار آمدن دولت گفت: اين دولت در شرايطي روي كار آمد كه بدهي آن معادل ۲۰ سال بودجه عمراني كشور بود. اين دولت مي‌تواند با يك مجلسي قوي و كارآمد مشكلات معيشتي مردم را حل كند و ما مي‌توانيم با پشتيباني شما عزيزان از اين مشكلات بگذريم. عارف با بيان اينكه خط قرمز ما اطرافيان ما نيستند بلكه اساس نظام خط قرمز ما است، تصريح كرد: افتخار ما اين است كه در دوران اصلاحات حتي يك مدير ارشد كشور به اتهام فساد مالي محاكمه نشد. ما حذف شدني نيستيم. اين آرزوي افراد متوهمي است كه به دنبال حذف اصلاحات هستند. ما دلسوز‌تر از اصلاح‌طلبان براي كشور نمي‌شناسيم. ما اخلاق‌مدار هستيم و به هيچ‌وجه به تخريب رقيب نمي‌پردازيم.
وي افزود: خط قرمز ما آرمان‌هاي نظام است ودلسوز‌تر از اصلاح‌طلبان براي انقلاب نمي‌شناسيم.
عارف در ادامه از مردم و هواداران اصلاح‌طلبي يك درخواست داشت: «به همه 46 نفر راي دهيد.» چنين بود كه در ادامه تاكيد كرد: درخواست من از مردم ايران اين است كه به جاي سفر پاي صندوق‌هاي راي بروند حتي اگر اين روزها برخي مردم را ترغيب به سفر مي‌كنند. رييس شوراي عالي سياست‌گذاري انتخاباتي اصلاح‌طلبان در پايان سخنانش با بيان اينكه اگر مي‌خواهيم نابساماني‌ها اصلاح شود بايد روز جمعه پاي صندوق‌هاي راي بياييم تاكيد كرد: به ليست 30 نفره ما و ليست 16 نفره خبرگان بطور كامل راي دهيد.

سيده‌‌فاطمه حسيني: از بگم‌بگم‌ها خسته‌ شده‌ايم
سيده‌‌فاطمه حسيني يكي ديگر از كانديداهاي اصلاح‌طلب با شعارهاي مردم پشت تريبون حاضر شد و به عنوان جوان‌ترين عضو فهرست ائتلاف فراگير اصلاح‌طلبان به همه هم نسلي‌هاي خود دهه شصتي‌ها دهه هفتادي‌ها و راي‌اولي‌ها سلام كرد و گفت: ما نسلي هستيم كه هم جنگ را تجربه كرده و هم تحريم را تجربه كرده‌ايم. اگر چه كمبود‌ها و فشارهاي دوران تحريم اميدمان را نشانه رفته بود، اما اميد به رشد در دوران پساتحريم را زنده نگه داشتيم. او گفت: اين ما بوديم كه به منادي گفت‌وگوي تمدن‌ها راي داديم و اجازه داديم دكتر حسن روحاني پروژه ايران‌هراسي را نقش برآب كند. حسيني با اشاره به اينكه ما نسلي هستيم كه اگر قلممان شكسته شد، به نوشتن ادامه داديم، گفت: آنها حتي ما را خس و خاشاك خواندند اما از صحنه كنار نرفتيم. نامزد ائتلاف فراگير اصلاح‌طلبان در توضيح نسل سوم انقلاب و به نمايندگي از اين نسل گفت: ما نسلي هستيم كه ممنوع‌التصوير را در ذهنمان زنده نگه داشتيم؛ نسلي كه شريعتي، بازرگان، خاتمي، روحاني وظريف و نور چشم ملت ايران آيت‌الله سيد‌حسن خميني را مرداني راستين مي‌دانست.
او به جمعيت اشاره و تصريح كرد: اينجا تاييد سخنان من است؛ تاييد اينكه هر بار پاي صندوق رفته‌ايم و اين مردان را ياري كرده‌ايم، دوران خوشي داشتيم و هر بار قهر كرديم، چه دوران‌هاي سختي را ديده‌ايم. نامزد اصلاح‌طلبان تهران گفت: ما از بگم‌بگم‌ها خسته‌ شده‌ايم؛ ما از تمسخر مجلس توسط مردي كه مدعي مهرورزي بود خسته‌ شده‌ايم. ما به مرد تدبير و اميد راي داديم؛ كسي كه گره كور پرونده هسته‌اي را به جاي دندان با دست باز كرد و به جهان نشان داد با زبان تكريم با ايرانيان صحبت كند. حسيني در پايان با پايان با بيان اينكه اكنون بيش از دو سال از دولت روحاني مي‌گذرد، نوبت ماست كه با حضور در صحنه و با راي به همسويان دولت راه را براي دولت هموار كنيم؛ خاطرنشان كرد: مفتخرم كه نماينده نسل سوم انقلاب باشم. به عنوان يك دهه شصتي و دانشجو خواهان رفع هر گونه تبعيض جنسيتي و حفظ استقلال دانشجويان و امنيت آنها هستم.

سيد‌فريد موسوي:
سيد‌فريد موسوي از ديگر كانديداهاي ليست ائتلافي اصلاح‌طلبان هم در اين همايش با بيان اينكه مجلس واقعي مجلسي است كه مطالبات واقعي مردم را مطرح كند اظهار داشت: مجلس واقعي مجلسي نيست كه هتاكي كند و صداي وي در ادامه با اشاره به مطالبه زنان، جوانان و دانشجويان تصريح كرد: مجلس بايد حقوق بر زمين مانده زنان را پيگيري كندو بر همين اساس بايد تلاش كنيم كه زنان به جايگاه شايسته خود بازگردند. موسوي در پايان تاكيد كرد: مي‌خواهيم دوباره اخلاق، مدارا و عقلانيت در كشور حاكم شود.
كاظم جلالي: كساني كه اقتصاد را ويران كردند دستمال اشك براي معيشت مردم به دست گرفته‌اند
كاظم جلالي از ديگر كانديداهاي ليست ائتلافي اصلاح‌طلبان هم طي سخناني در اين همايش اظهار داشت: آنچه ما در شرايط كنوني در آن هستيم وضعيت آشفته‌اي است. چاه ويلي كه در هشت سال كنده شد به اين سادگي قابل پر شدن نيست.
جلالي افزود: ما در اين هشت سال درآمد نفتي زيادي داشتيم اما دولت وقتي دولت تحويل داده شده ما در مركز پژوهش‌ها ما با گزارش نقطه صفر دولت روبه‌رو شديم.
رييس مركز پژوهش‌هاي مجلس با بيان اينكه دولت روحاني وارث هزاران ميليارد تومان بدهي بابت طرح‌هاي عمراني نيمه كاره است ادامه داد: بدهي‌هاي دولت سابق به پيمانكارها، بانك‌ها و سازمان تامين اجتماعي ميراثي است كه از دولت سابق براي اين دولت به جا گذاشته شد.
اين كانديداي ليست انتخاباتي اصلاح‌طلبان تهران در ادامه به مساله برجام اشاره كرد و اظهار داشت: خيلي‌ها مي‌گفتند مگر مي‌شود برجام ممكن باشد اما با استفاده از توان قوي ديپلماتيك و وزير امور خارجه‌اي چون محمد جواد ظريف مساله هسته‌اي حل شد.
وي ادامه داد: برجام با خون دل به سرانجام رسيد. فرصتي تاريخي در اختيار ايران قرار گرفت تا اقتصاد را متحول كنيم. اگر بتوانيم در اين انتخابات مجموعه عقل گرايان و اعتداليون كه منافع ملي را به جناحي ترجيح مي‌دهند.
جلالي در ادامه با با بيان اينكه چرا عده‌اي فكر مي‌كنند خودشان داعيه‌دار انقلاب و اسلام هستند، تصريح كرد: همه مردم از حق يكسان برخوردارنداما برخي فقط مدعي‌اند.
او خاطرنشان ساخت: امروز مي‌بينيم كه جاي متهم با كسي كه حقش ضايع شده عوض شده است. كساني كه اقتصاد را ويران كردند امروز دستمال اشك براي معيشت مردم به دست گرفته‌اند، آن روز مي‌گفتند آنقدر قطعنامه دهيد تا قطعنامه دانتان پاره شود. نامزد ائتلاف اصلاح‌طلبان ادامه داد: از كسي براي حضور در اين ليست تعهدي گرفته نشده و بر كسي هم تعهدي تحميل نشده و براي رياست مجلس آينده هم تعهدي گرفته نشده است.

بهروز نعمتي: مجلس دلواپسان بازگشت به گذشته است
بهروز نعمتي يكي ديگر از نامزدهاي انتخاباتي اصلاح‌طلبان هم در اين همايش با بيان اينكه فشار تحريم‌ها، از هم گسيختگي مديريت كشور، رواج بداخلافي سياسي و اختلاس‌هاي ويرانگر در حال نابودي كشور بود خطاب به هواداران اصلاح‌طلبي و اعتدال گرايان اظهار داشت: شما به ميدان آمديد و دولت تدبير و اميد را انتخاب كرديد تا راه جديدي آغاز شود.
وي افزود: آقاي روحاني پيش از اينكه به رياست‌جمهوري برسند وعده دادند كه مي‌خواهند هم سانتريفيوژ‌ها بچرخد و هم چرخ زندگي مردم و حالا مي‌بينيم كه رييس‌جمهور اين وعده انتخاباتي خود را عملي كرده و تحريم‌ها برداشته شده است.
وي ادامه داد: عنصر مفقوده امروزبراي كمك به دولت مجلسي كارآمد، خردورز، عقلگرا و آشنا به محيط جهاني است و بر اين اساس بايد مجلسي با اين ويژگي‌ها ساخته شود.
نعمتي در ادامه با بيان اينكه اگر چنين مجلسي تشكيل نشود برجام با بحران مواجه مي‌شود، خاطرنشان كرد: مجلس دلواپسان بازگشت به گذشته و نابودي اموال بيت‌المال است.
 اين كانديداي انتخاباتي اصلاح‌طلبان در پايان تاكيد كرد: برجام 2 برجام جوانان است. راه نفس جوانان رقم زدن بهار سياسي در هفت اسفند 94 است.

كواكبيان: مجلسي مي‌خواهيم كه در برابر بابك زنجاني‌ها سكوت نكند
مصطفي كواكبيان دبيركل حزب مردمسالاري يكي ديگر از كانديداهاي ائتلاف انتخاباتي اصلاح‌طلبان هم در سخناني در اين همايش گفت: مجالس سه گانه اخير شأن و منزلت مجلس را پايين آورد. وي افزود: اصلاح‌طلبان مي‌خواهند مجلس را به جايگاه واقعي خود برگردانند.
به گفته كواكبيان اصلاح‌طلبان مجلسي مي‌خواهند بسازند كه 11 ميليون حاشيه نشين و 6 ميليون بيكار را ناديده نگيرد.
كواكبيان در بخش ديگري از سخنان خود خاطرنشان كرد: بيش از 700 ميليارد دلار با سوء مديريت دولت قبل نابود شد اما مجلس اصولگرا سكوت كرد و بابك زنجاني‌ها و اسيد پاشي‌ها را نديد.
اين كانديداي انتخاباتي اصلاح‌طلبان ادامه داد: ما مجلسي مي‌خواهيم كه در برابر ممنوع التصويري و ممنوع البياني سكوت نكند. او افزود: كساني كه مي‌گويند ليست ائتلاف اصلاح‌طلبان مال بي‌بي‌سي است سخت در اشتباهند چرا كه اين ليست متعلق به مردم و بر اساس خواست آنان تهيه شده است. وي تاكيد كرد: مردم پشتوانه هر گروهي باشند آن گروه وابسته به قدرت‌هاي خارجي نمي‌شود. كواكبيان افزود: به ما اصلاح‌طلبان انگ‌هاي زيادي در اين سال‌ها زده شد اما اصلاحات زنده است چون مردم در صحنه هستند. افتخار مي‌كنيم با تكيه بر راي مردم و در چارچوب نظام نيت كرده‌ايم مطالبات مردم را در مجلس دهم پيگيري كنيم.

نوبخت: مردم مجلس كارآمد مي‌خواهند
علي نوبخت از ديگر كانديداهاي انتخاباتي اصلاح‌طلبان هم در اين همايش اظهار داشت: روز هفتم اسفند روز حماسه افريني ملت غيور و فداكار ايران خواهد بود تا مجلسي بر اساس راي مردم شكل بگيرد كه به آسيب‌هاي اجتماعي مردم توجه ويژه داشته باشد.
اين كانديداي ليست انتخاباتي اصلاح‌طلبان كه طراح طرح تحول نظام سلامت در كشور است افزود: امروز ايران و ايرانيان از افراط و درگيري خسته‌اند و مي‌خواهند مجلس معتدلي را ببينند كه مسائل و مطالباتشان در آن پيگيري مي‌شود.

پروانه سلحشوري: مجلسي مي‌خواهيم كه با فساد  مقابله كند
پروانه سلحشوري كانديدايي‌ست انتخاباتي اصلاح‌طلبان هم در اظهاراتي كوتاه در اين همايش گفت: مجلسي مي‌خواهيم داشته باشيم كه تجلي اراده ملت باشد و با فساد مبارزه كند. مجلسي كه به زنان كرامت بخشد. وي افزود: حق جوانان است كه اميد داشته باشيد نه آنكه به مهاجرت دل ببندند چرا كه مي‌شود مطالباتشان را در مجلس دهم دنبال كرد.

مافي: با صداي بلند به ركود، بيكاري، فساد و يأس نه مي‌گوييم
پروانه مافي ديگر كانديداي ائتلاف انتخاباتي اصلاح‌طلبان هم در اين همايش اظهار داشت: انقلاب نكرديم شاهد فسادهاي هزار ميلياردي باشيم و مجلس در برابر آن ساكت باشد.  از همين رو اميدواريم با مشاركت حداكثري مردم، كساني راي بياورند كه در برابر فسادهاي سازمان يافته بايستند. وي ادامه داد: با صداي بلند به ركود، بيكاري فساد و ياس نه مي‌گوييم. به اشتغال رونق مي‌بخشيم. ملتي كه تحريم‌هاي بين‌المللي را كاغذ پاره مي‌خواندند از ميان برداشتيم.

نجفي: جشن آشتي ملي را در مجلس برپا خواهيم كرد
محمدرضانجفي يكي ديگر از كانديداهاي اصلاح‌طلب تهران هم طي سخناني كوتاه در اين همايش گفت: اصلاح‌طلبان به دنبال تشكيل مجلسي مقتدرند كه به واقع و نه در كلام در راس امور باشد. وي افزود: مجلس بايد زمينه‌ساز توسعه و حضور سرمايه‌گذاران داخلي و خارجي باشد و بساط فساد را بر چيند. نجفي ادامه داد: اصلاح‌طلبان مي‌خواهند ادامه‌دهنده راه مردم در خرداد 92 باشند، مردمي كه با راي شان به دولت تدبير و اميد برجام را رقم زدند.
وي افزود: تلاش مي‌كنيم برجام را به فرجام برسانيم و جشن آشتي ملي را در مجلس دهم بر پا خواهيم كرد.
محمود صادقي كانديداي ديگر اصلاح‌طلبان از حوزه انتخابيه تهران هم طي اظهاراتي كوتاه در اين همايش گفت: انتخابات سرنوشت‌سازي پيش روي همه است كه اميدواريم مردم كساني را به عنوان نمايندگان خود برگزينند كه به واقع متدين، كارآمد، دلسوز و شجاع باشند نه آنكه نمايش تدين بدهند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون