• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3478 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۰ اسفند

برگزاري جشنواره دانشجويي انيميشن سوره با عنوان «بانگ بيداري بهار»


جشنواره دانشجويي انيميشن سوره با عنوان «بانگ بيداري بهار» كه از روز شنبه كار خود را آغاز كرده تا دوازدهم اسفندماه ميزبان بزرگان و علاقه‌مندان به انيميشن است.
در اين جشنواره كه با نمايش پنجاه اثر از استادان و دانشجويان گروه آموزشي انيميشن و برپايي نمايشگاه كتاب تخصصي همراه است ده‌ها فيلم‌ دانشجويي انيميشن با هم به رقابت مي‌پردازند و همچنين بيش از 10 نشست و كارگاه آموزشي گوناگون در موضوعات انيميشن با حضور استادان نام‌آشناي كشور هم در روزهاي جشنواره برگزار خواهد شد. اين جشنواره كه به همت كانون انيميشن سوره و گروه كارشناسي ارشد انيميشن دانشكده هنر دانشگاه سوره برگزار مي‌شود قرار است همه ساله در آستانه نوروز برگزار شود.  
در آيين پاياني جشنواره «بانگ بيداري بهار» نيز به همراه نمايش آثار، مراسم بزرگداشت دو استاد پيشكسوت اين رشته يوسف صديق و احمد عرباني برگزار شده و در كنار آن از دانش‌آموختگان افتخارآفرين تقدير خواهد شد. سهيل
دانش اشراقي، سروش صحت، علي درخشي، امير سحرخيز، كيارش زندي، عليرضا خمسه، جمال رحمتي، هادي رحمتي، هايده صفياري، ‌شهرام مكري، ‌مهدي
علي بيگي، حسين صافي و... از جمله چهره‌هاي سرشناس در اين رويداد فرهنگي و هنري هستند. ورود و بازديد همه علاقه‌مندان انيميشن به بخش‌هاي مختلف اين جشنواره آزاد است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها