• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3483 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۶ اسفند

گزارش دو قتل و كشف يك جسد در دو روز آخر هفته پايتخت


پايتخت در آخر هفته گذشته روزهاي ناآرامي را شاهد بود. كشف جسد پسري جوان در يك خانه مجردي در چيذر، كشف جسد مردي معتاد در منطقه تجريش و قتل مردي كارتن خواب در خانه‌اي قديمي در خيابان مصطفي خميني همه در روزهاي پنجشنبه و جمعه اتفاق افتاده است.
كشف جسد مرد معتاد در خيابان‌هاي شمال شهر
مردي حدودا 35 ساله در يك درگيري در ساعت 10 جمعه شب به قتل رسيد. اين قتل در خيابان توتونچي از طريق ماموران كلانتري 101 تجريش به بازپرس كشيك قتل اعلام شد. پس از حضور سجاد منافي آذر؛ بازپرس شعبه سوم دادسراي جنايي تهران در محل كشف جسد مشخص شد مرد جوان بر اثر اصابت ضربات متعدد جسم سخت در يك درگيري به قتل رسيده است. با بررسي‌هايي كه از اهالي محل صورت گرفت، فردي كه جسد مرد جوان را پيدا كرده بود در اظهاراتش به بازپرس گفت: دقايقي قبل زماني كه قصد داشتم خودرويم را پارك كنم با جسد مردي ناشناس در كنار چرخ خودروام روبه‌رو شدم. وقتي بيشتر به او نگاه كردم متوجه آثار ضرب و جرح روي صورتش شدم. با اظهارات مرد جوان، پزشك جنايي با معاينه جسد اعلام كرد كه چند ساعتي بيشتر از قتل مرد ناشناس نمي‌گذرد. همچنين مقتول به علت اصابت ضربات متعدد جسم نوك تيز- كه به احتمال زياد قمه است - به كمرش، جان باخته. بعد از تحقيقات پليس مشخص شد صاحبخانه كه دوست مقتول نيز بوده فرار كرده است. گفتني است خانه‌اي كه مرد كارتن‌خواب در آن به قتل رسيده پاتوقي براي كارتن خواب‌ها بوده است. همچنين پس از تحقيقات بيشتر مشخص شد مقتول از كارتن‌خواب‌هاي محل وقوع قتل است. سرانجام با دستور بازپرس پرونده جسد مقتول به پزشكي قانوني منتقل شد و تحقيقات درباره شناسايي و دستگيري متهم و يا متهمان قتل مرد كارتن‌خواب ادامه دارد.  با شناسايي هويت مقتول با دستور سجاد منافي‌آذر بازپرس ويژه قتل تهران، جسد به پزشكي قانوني منتقل و رمزگشايي ازجنايت توسط كارآگاهان اداره قتل پليس آگاهي تهران آغاز شد.
قتل مهمان معتاد با شليك گلوله
ساعت 19 روز دوازدهم اسفندماه جسد مردي معتاد در يكي از خانه‌هاي قديمي كه پاتوق معتادان بود كشف شد. مقتول كه در شب قتل در اين خانه به همراه تعداد ديگري از معتادان حضور داشته است با شليك گلوله با ناحيه كمر به قتل رسيده است. گزارش اين قتل توسط يكي از اهالي محل به كلانتري 113 بازار داده شد. مقتول كه مردي 35 ساله است علي‌اصغر نام دارد و در اتاقي در طبقه بالاي اين خانه حضور داشته است. علي‌اصغر در آن شب مهمان صاحبخانه‌اي بوده كه در حال حاضر هيچ ردي از او نيست و فرار كرده است. محل قتل خانه‌اي قديمي در خيابان مصطفي خميني بوده است. با اعلام موضوع به بازپرس ويژه قتل بلافاصله تيم جنايي در محل كشف جسد حاضر شد.  پزشك جنايي پس از معاينه اوليه علت مرگ علي اصغر را خونريزي داخلي به علت اصابت گلوله به پشتش اعلام كردند. يكي از همسايه‌ها به بازپرس جنايي گفت: مقتول و دوستش اعتياد شديدي به مواد مخدر شيشه داشتند و فكر مي‌كنم آنها بر سر مواد مخدر درگير شده باشند.
كشف جسد پسري 22 ساله در خانه مجردي‌اش
ساعت 10 شب‌جمعه مادر يك پسر جوان 22 ساله با كلانتري چيذر تماس گرفت و گزارش كشف جسد پسرش را به ماموران داد. مادر اين پسر كه ميلاد نام دارد در اظهاراتش به بازپرس جنايي گفت: پسرم همراه با همخانه‌اي‌اش كه رضا نام دارد در اين خانه زندگي مي‌كرد. بعد از اعلام اين گزارش قاضي مرادي بازپرس ويژه قتل تهران دستور شناسايي رضا را براي رمزگشايي از اين جنايت صادر كرد. مادر ميلاد درباره پسرش به پليس گفت: ميلاد از چند ماه قبل به صورت مجردي در اين خانه زندگي مي‌كرد. او خيلي كم با ما ارتباط داشت تا اينكه دو روز قبل هرچه با او تماس گرفتم تلفن همراهش را پاسخ نداد. نگرانش شدم تا اينكه ساعتي قبل به خانه‌اش آمدم اما هرچه در زدم او در خانه را باز نكرد. با كمك همسايه‌ها در را شكسته و وارد خانه شديم و با جسد پسرم در پذيرايي روبه‌رو شدم. در ادامه پزشك جنايي پس از معاينه جسد زمان مرگ را پنج روز قبل و بوي منتشر شده در خانه را ناشي از فساد جسد اعلام كرد. با اظهارات پزشك جنايي و مادر پسر 22 ساله جسد براي مشخص شدن علت اصلي مرگ او با دستور سجاد منافي آذر به پزشكي قانوني منتقل شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون