• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3487 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۰ اسفند

خبر كوتاه

اعضاي بدن يك بيمار مرگ مغزي در اراك
 اهدا شد
ايرنا| اعضاي بدن امير رضا شعباني جوان 18 ساله اراكي كه سه شنبه شب بر اثر حادثه رانندگي دچار مرگ مغزي شد، از طرف خانواده‌اش به بيماران نيازمند اهدا شد. در اين اقدام پنج عضو بدن اين بيمار مرگ مغزي شامل چشم، قلب، ريه، كبد و كليه به بيماران نيازمند اهدا مي‌شود. مدير مركز هماهنگي شناسايي و اهداي عضو استان مركزي گفت: تشكيلات پيگيري اهداي عضو در اين استان از سال 87 در بيمارستان وليعصر (عج) اراك به عنوان مركز مادر تخصصي اين استان راه‌اندازي شد و تاكنون 31 مورد اهداي عضو موفق از بيماران مرگ مغزي در اين استان انجام شده است. از ابتداي امسال تاكنون پنج بيمار مرگ مغزي در استان مركزي با اهداي اعضاي بدن خود به بيماران ديگر زندگي بخشيده‌اند.

مرگ 34 نفر
در برخورد دو ميني‌بوس
ايسنا| برخورد دو ميني‌بوس در كيلومتر 10 محور سيرجان- شيراز و در ساعت 7:14 روز چهارشنبه باعث مصدوميت 34 نفر شد. سيد مصطفي مرتضوي، سخنگوي سازمان امداد و نجات گفت: پنج تن از مصدومان به صورت سرپايي درمان شده و بقيه براي دريافت خدمات لازم به مراكز درماني منتقل شدند.

مرگ دو دليجاني
 در سقوط چاه
ايرنا| يك پدر 60 ساله و پسر
25 ساله‌اش در هنگام لايروبي چاهي
12 متري در يكي از مزارع اطراف دليجان درون چاه سقوط كردند و جان دادند. فرمانده انتظامي دليجان گفت: گزارش مرگ دو نفر به علت سقوط در چاه در روستايي در حوالي دليجان شامگاه سه‌شنبه به مركز فوريت‌هاي پليس 110 اعلام شد. سرهنگ علي هاشمي گفت: اجساد توسط يكي از اعضاي خانواده فوت‌شدگان كشف شده است و هر دو جسد به پزشكي قانوني منتقل شدند و تحقيقات در اين رابطه ادامه دارد.

مرگ پيرزن در مراسم خاكسپاري برادرش
تسنيم| زن ۷۰ ساله‌اي در مراسم خاكسپاري برادرش در يافت‌آباد به علت ريزش قبر، به داخل قبر افتاد و مرد. ماجرا از اين قرار بود كه اين پيرزن به همراه اقوام خود در گلزار شهداي يافت‌آباد در حال تدفين پيكر برادر خود بود كه به علت تجمع زياد افراد در بالاي قبر و سست بودن سازه‌هاي قبر، ناگهان ديواره‌هاي قبر فرو مي‌ريزد و اين پيرزن 70‌ساله در داخل قبر و زير خاك مدفون مي‌شود. با حضور ماموران آتش‌نشاني در گلزار شهداي يافت‌آباد، اين پيرزن از زير خاك بيرون آورده شد و در اختيار ماموران اورژانس قرار گرفت اما اين پيرزن به دليل شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داد. محسن مديرروستا، بازپرس شعبه ششم دادسراي امورجنايي تهران، دستور تحقيقات بيشتر در رابطه با علت اين اتفاق را صادر كرد.

عذاب وجدان راننده فراري  را  برگرداند
تسنيم| راننده جواني كه پس از تصادف با عابر پياده، مرگ مرد جوان را رقم زده و از صحنه تصادف گريخته بود، پس از يك ساعت به صحنه تصادف بازگشت و خود را به ماموران معرفي كرد. حدود ساعت چهار صبح روز چهارشنبه جوان 30 ساله‌اي در تصادف ميدان صدر مهرآباد جان داد. ماجرا از اين قرار بود كه مرد 30 ساله زماني كه از محل كار خود در حال رفتن به سمت منزلش بود، با خودروي پرشيايي تصادف كرده و جان خود را در صحنه تصادف از دست مي‌دهد؛ راننده جوان خودروي پرشيا نيز به سرعت از محل تصادف مي‌گريزد و صحنه تصادف را ترك مي‌كند اما پس از يك ساعت به علت عذاب وجدان به صحنه تصادف بازمي‌گردد و خودش را تحويل ماموران مي‌دهد. به دستور محسن مديرروستا، بازپرس شعبه ششم دادسراي امورجنايي تهران، جسد مرد جوان به پزشكي قانوني منتقل شد و پرونده اين تصادف مرگبار به دادسراي راهبر ارجاع داده شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون