• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3140 -
  • ۱۳۹۳ يکشنبه ۷ دي

بعد از 14 روز از وقوع جنايت

ارسال پرونده قتل چهارراه تابلوي گرگان به دادگاه كيفري

اعتماد| پرونده قتل هولناك چهارراه تابلوي گرگان پس از صدور كيفرخواست براي متهم به دادگاه كيفري ارسال شده است.
صبح سه شنبه، 18 آذر امسال، پسري جوان در گرگان با ضربات متعدد چاقو، دختري ١٩ ساله را در مقابل ديدگان عابران پياده، به‌شدت مجروح كرد كه مضروب به دليل شدت جراحات پس از انتقال به بيمارستان جان خود را از دست داد.
به گفته شاهدان عيني، ساعت 8:35 دقيقه صبح روز حادثه، دختري در چهارراه تابلوي گرگان در حال فرار از دست پسري جوان ديده مي‌شد كه به دليل ازدحام خودروها ناگهان تعادل خود را از دست داد و با ضربات مرگبار چاقوي ضارب روبه‌رو شد. دختر جوان كه بر اثر شدت جراحات با كمك مردم به بيمارستان منتقل شده بود به دليل خونريزي شديد تاب نياورد و جان خود را از دست داد.
ضارب نيز كه پس از مدتي از سوي پليس شناسايي و دستگير شد، پويا 23 ساله است كه به گفته سرهنگ محمدرضا اكبري، رييس پليس آگاهي استان گلستان، سه ماه پيش به دليل اختلافات خانوادگي از مقتول جدا شده و در روز حادثه به دليل ظن و گمان، دختر جوان را در ملاءعام، آماج ضربات متعدد چاقوي خود قرار داده است.
اكنون و با گذشت دو هفته از اين جنايت، حجت‌الاسلام والمسلمين سيدمصطفي حقي، دادستان عمومي و انقلاب گلستان از ارسال پرونده به دادگاه كيفري خبر داده و با «فراگير» دانستن موضوع اين حادثه تاكيد كرده است كه به عنوان مدعي‌العموم نخواهد گذاشت جامعه دچار تشويش شود. وي آشنا نبودن زوج‌هاي جوان با مهارت‌هاي ارتباطي و حل مساله را مهم‌ترين عامل بروز اختلافات خانوادگي در ميان زوجين جوان در همان سال‌هاي اوليه زندگي مشترك دانست و به خانواده‌ها توصيه كرد تا با شركت در دوره‌هاي آموزشي مهارت‌هاي زندگي و به‌كارگيري آن از تنش‌ها و اختلافات خانوادگي بكاهند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون