• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3505 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۹ فروردين

چهره - گفته

فيروزآبادي:
ارتش و سپاه مردمي‌ترين نيروهاي مسلح جهان هستند
رييس ستاد كل نيروهاي مسلح در پيامي با تبريك روز ۲۹ فروردين روز ارتش و نيروي زميني و دوم ارديبهشت سالروز تاسيس سپاه تصريح كرد: ارتش و سپاه به مثابه دو دست قوي نظام اسلامي و مردمي‌ترين نيروهاي مسلح جهان هستند. به گزارش ايسنا در اين پيام آمده است: «اينك اين دو نهاد مقدس، بالنده و مقتدر و در هماهنگي تحسين برانگيز تحت فرماندهي ولي امر مسلمين جهان و فرماندهي معظم كل قوا حضرت امام خامنه‌اي عزيز با برخورداري از پشتوانه دعاي خير ملت قهرمان و در ظل توجهات خاصه امام زمان مهدي موعود عليه‌السلام (عج)، هوشيار و بيدار و كارآمدتر و اطمينان‌بخش‌تر از هميشه به صيانت از دستاوردهاي بزرگ انقلاب شكوهمند اسلامي‌مان در مقابل تحركات و تهديدات سخت و نرم و تلاش مذبوحانه دشمنان براي تحقق راهبرد نفوذ در اركان نظام مشغولند. اين‌جانب ضمن تكريم و تعظيم به مقام شامخ شهيدان گرانقدر و با آرزوي توفيق روزافزون، وحدت و يكپارچگي نيروهاي مسلح و ارتقاي تعامل و هم‌افزايي بين ارتش و سپاه به‌ عنوان مدافعان خط‌مقدم دفاع و بازدارندگي كشور، فرارسيدن بيست و نهم فروردين روز ارتش جمهوري اسلامي ايران و نيروي زميني و دوم ارديبهشت سالروز تاسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را تبريك و تهنيت عرض مي‌نمايم و تداوم توفيق‌تان را در پاسداري از دستاوردهاي حضرت امام خميني (ره) و پيروي از مقام معظم رهبري حضرت امام خامنه‌اي عزيز از خداوند متعال خواستارم. »

گزارش تلفيق
برنامه ششم تا
چهارم ارديبهشت
در صحن علني
يك عضو تلفيق برنامه ششم از ارايه پيشنهادات كارگروه‌هاي چهارگانه اين كميسيون در اين جلسه خبر داد. به گزارش ايسنا، اسماعيل جليلي اظهار كرد: در جلسه عصر امروز كارگروه‌هاي چهارگانه كميسيون تلفيق پيشنهاد اصلاحي و الحاقي خود را به كميسيون ارائه كردند و مقرر شد مجموع مصوبات كارگروه‌ها فردا و پس‌فردا توسط اعضا با مشاركت مركز پژوهش‌ها، ديوان محاسبات و دولت در چارچوبي كه تعيين شده مبتني بر شاخص‌ها، اهداف كلي، راهبردها و منابع مورد نياز در زمان‌بندي مشخص تدوين و در پايان هفته مجددا در كميسيون به راي گذاشته شود. وي افزود: ‌كميسيون تلفيق در تلاش است حداكثر تا چهارم ارديبهشت ماه گزارش نهايي را به صحن علني مجلس تقديم كند و بنا به صلاحديد هيات رييسه اين گزارش در دستور كار صحن علني مجلس قرار مي‌گيرد. به گفته اين عضو كميسيون تلفيق برنامه ششم نمايندگان 10 روز فرصت دارند پيشنهادات خود را در مورد مصوبه كميسيون تلفيق به هيات رييسه يا كميسيون ارايه كنند. جليلي در پايان گفت كه احتمالا و در صورت صلاحديد هيات رييسه مجلس بررسي لايحه برنامه ششم بعد از هفته سركشي به حوزه‌هاي انتخابيه در صحن علني مجلس آغاز خواهد شد.

وخامت حال ابراهيم يزدي تكذيب شد
يك منبع مطلع، انتشار گزارش‌هايي مبني بر وخامت حال دكتر ابراهيم يزدي، دبيركل نهضت آزادي را بي‌اساس خواند و از ترخيص وي از بيمارستان در روزهاي آينده خبر داد. به گزارش ايرنا، علي شاملو روزنامه‌نگار و از نزديكان ابراهيم يزدي گفت: حال دكتر يزدي رو به بهبودي است و او به زودي از بيمارستان مرخص خواهد شد. وي يادآورشد: ابراهيم يزدي اوايل فروردين امسال بر اثر زمين خوردن در منزل دچار آسيب ديدگي از ناحيه كمر شد و توسط پزشكان مورد عمل جراحي قرار گرفت. شاملو تصريح كرد: بعد از چند روز بستري شدن در خانه، دكتر يزدي روز پنجشنبه گذشته به علت سرگيجه همراه با غش و درد در ناحيه گوش مياني به بيمارستان پارس منتقل شد. شاملو گفت: «حال عمومي ايشان الحمدالله بهتر است و به گفته پزشكان معالج، به زودي از بيمارستان مرخص خواهد شد. »وي خاطرنشان كرد كه بستري شدن اخير ابراهيم يزدي ارتباطي با بيماري قديمي سرطان او كه تحت كنترل است ندارد. ابراهيم يزدي متولد 1310 هجري شمسي است و در حال حاضر، 85 سال عمر دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون