• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3519 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت

سردار سليماني در جمع مردم گيلان:

در ميان خرمني از آتش، كشور ما داراي امنيت است

گروه سياسي| فرمانده سپاه قدس ايران بر خلاف بسياري از چهره‌هاي شناخته‌شده نظامي كمترين حضور رسانه‌اي را دارد. تنها اخبار مربوط به او فيلم‌ها و عكس‌هايي است كه از حضورش در جبهه‌هاي سوريه و عراق منتشر مي‌شود. سرداري كه تا به حال چندين بار كرملين در واكنش به اخباري كه در رسانه‌هاي غربي منتشر شده سفرش به مسكو را تكذيب كرده‌اند. حالا اما او به گيلان سفر كرده است و در كنگره هشت هزار شهيد اين شهر و در جمع مردم سخنراني كرده است. تواضع او به قدري است كه حتي از نصب عكسش در مراسمي كه سخنرانش بود ابراز گلايه كرد و صحبت‌هايش بيش از آنكه بوي سياست دهد رنگ و بوي ارزشي دارد و بناي حرف‌هايش بر مساله «شهادت» است. به گزارش ايرنا سردار قاسم سليماني در جمع مردم گيلان از استقلال سخن گفت و تاكيد كرد استقلال تنها تماميت ارضي يك كشور نيست بلكه بايد در بعد فرهنگي و اقتصادي هم به استقلال رسيد. بخشي از صحبت‌هاي سردار قاسم سليماني به شرح زير است.
* عزت ما امروز بر هر چيزي ارجحيت دارد چراكه استقلال، يك بعد جغرافيايي نيست؛ استقلال در همه ابعاد و در فرهنگ ديني و موضوعات اقتصادي و فرهنگي ما است. استقلال، يك بعد ندارد و فقط به تماميت ارضي برنمي‌گردد و به همه تماميت‌ها برمي‌گردد. به همين دليل است كه رهبري معظم انقلاب بر فرهنگ، سياست و اقتصاد مراقبت مي‌كنند.
* قرباني مهم است اما مهم‌تر از آن، چيزي است كه براي آن قرباني مي‌شود و آن چيزي كه اعظم‌تر از شهادت است، اسلام است و امام راحل براي احياي مجدد اسلام، اين ملت را شايسته ديد.
*امروز خرمني از آتش در اطراف ما است، اما كشور ما داراي ثبات و امنيت است. اين حجم از آزادي و امنيت جمهوري اسلامي ايران با كجا قابل مقايسه است؟ امروز جمهوري اسلامي را با كجا مقايسه مي‌كنيم؟ نظام هم ديروز ارزش هشت هزار شهيد از يك استان را داشت و هم امروز اين ارزش را داراست و اين است كه رهبر معظم انقلاب در بالاي قله نظام اين‌گونه از اسلاميت، مليت و عزت نظام مراقبت مي‌كنند، به اين دليل است كه عزت ما امروز بر هر چيزي ارجحيت دارد.
* اين نظام به دليل رهبري حكيم، خردمند، شجاع و ملت باوفاي ايران توانست دشمن را به زانو درآورد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون