• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3524 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت

پيدا و پنهان

كانال منتشركننده تصاوير مينو خالقي تغيير نام داد

كانال تلگرامي منتشركننده تصاوير مينو خالقي از دسترس خارج شد. به گزارش ايلنا كانال تلگرامي قيچي كه تصاوير منسوب به يك نماينده مجلس را منتشر كرده بود بعد از صحبت‌هاي وزير كشور تغيير نام داد. اين كانال تلگرامي پيش از اين با نام قيچي فعاليت مي‌كرد. مينو خالقي منتخب سوم مردم اصفهان بود كه بعد از انتخابات صلاحيت وي براي ورود به مجلس تاييد نشد.


توهين به ظريف با بهره‌برداري از برنامه اكسير

خبرگزاري فارس روز گذشته با انتشار تصاوير زشتي از محمدجواد ظريف وزير امور خارجه كشورمان و جان كري وزير خارجه امريكا با بهره‌برداري از برنامه اكسير فرزاد حسني به ظريف توهين كرد. به گزارش اعتماد، در اين تصاوير تلاش ايران براي بازپس‌گيري اموالي كه به علت اهمال دولت قبل در امريكا بلوكه شده است با واكنش توهين‌آميز جان كري كه شبيه به فرزاد حسني در برنامه اكسير بوده نشان داده است.

 

نزديكان دولت گذشته در مشهد

شنيده‌ها حاكي است كاوه اشتهاردي، مدير مسوول اسبق روزنامه ايران (در دوران احمدي‌نژاد) به عنوان گزينه جدي روزنامه قدس به زودي معرفي مي‌شود. به گزارش پارسينه، همچنين شنيده مي‌شود لطف‌الله فروزنده معاون رييس‌جمهور در دوره احمدي‌نژاد نيز به عنوان يكي از معاونت‌هاي اصلي آستان قدس رضوي به زودي معرفي خواهند شد.


امير حكمتي از ايران  شكايت كرد

وبسايت پوليتيكو گزارش داد يك سرباز سابق امريكايي پس از چهار سال حبس در ايران، از اين كشور شكايت كرد. به گزارش انتخاب، امير حكمتي، يك شهروند ايراني-امريكايي از ايالت ميشيگان، پس از سفر خود به ايران به جاسوسي محكوم شد. وي و سه امريكايي ديگر در ميان افرادي هستند كه امسال در طرح معاوضه زندانيان به امريكا بازگشتند. حكمتي پس از بازگشت به امريكا از ايران شكايت كرده است. اين شكايت در دادگاه كلمبيا مطرح شده است. حكمتي به دنبال تحميل خسارات مالي، جبراني و تنبيهي بر كشوري است كه با امريكا روابط ديپلماتيك ندارد و احتمالا هيچ حكم دادگاهي را قبول نخواهد كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون