• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3524 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت

ويژه

رضايت كامل مشتركين از عملكرد آسياتك
شركت انتقال داده‌هاي آسياتك، مطلوب‌ترين ارايه‌دهنده خدمات ارتباطي كشور، از نظر شاخص رسيدگي و نهايي كردن شكايات مشتريان به استناد گزارش سامانه پاسخگويي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات (195)، موفق به جلب 100 درصدي رضايت مشتريان شد. به گزارش روابط عمومي شركت آسياتك، اين شركت جهت تبيين فرهنگ مشتري‌مداري و تاكيد بر اهميت پاسخگويي مطلوب به مشتريان در كسب‌ و كار خدمات نوين و در راستاي اصول حرفه‌اي خود كه حمايت از مصرف‌كنندگان است، نهايت تلاش خود را انجام داده و سعي مي‌كند رضايت مشتركين خود را فراهم كند.

شركت خدمات پس از فروش «حامي» رسما آغاز به كار كرد
شركت خدمات پس از فروش «حامي» به‌صورت رسمي آغاز به كار كرد. اين شركت كه به‌طور تخصصي به ارايه خدمات پس از فروش موبايل و محصولات IT مي‌پردازد، در تلاش براي ارايه خدماتي مطابق با استانداردهاي جهاني و جذب سرمايه‌گذاري خارجي است.
شركت خدمات پس از فروش «حامي» روز سه‌شنبه 21 ارديبهشت ماه، طي نشستي خبري با حضور اصحاب رسانه، به‌طور رسمي فعاليت خود را آغاز كرد.

هيات صنايع هنگ‌كنگ در شركت پالايش نفت اصفهان
به دنبال توافقنامه برجام و در شرايط پسا تحريم، هيات فدراسيون صنايع كشور هنگ‌كنگ از شركت پالايش نفت اصفهان، بازديد نمودند.
 به گزارش روابط عمومي شركت پالايش نفت اصفهان، اين بازديد براي تقويت و تحكيم روابط و گسترش تعاملات دو كشور درخصوص همكاري اقتصادي و بانكي و آشنايي اين هيات با فعاليت‌هاي شركت پالايش نفت اصفهان صورت گرفت.

رونمايي از محصول جديد بانك سپه كارت خريد سپه
مدير عامل بانك سپه از محصول كارت خريد سپه براي نخستين بار در نظام بانكي كشور رونمايي كرد.
به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني بانك سپه، محمدكاظم چقازردي در آيين رونمايي از اين محصول جديد در جمع تعدادي از توليدكنندگان داخلي گفت: اين بانك در راستاي تامين مالي مشتريان به عنوان يكي از مهم‌ترين وظايف خود، كارت خريد سپه را عرضه كرده و اين كارت علاوه بر امكان تامين مالي خريد مشتريان، زمينه حصول اطمينان از مصرف صحيح تسهيلات، بهبود نقش واسطه‌گري بانك به ويژه براي توليدكنندگان بزرگ در سيستم بانكي كشور را مهيا مي‌كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون