• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3525 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۳ ارديبهشت

تاج: فشار براي تغيير كي‌روش را نمي‌پذيرم


- پاداش‌هاي بازي با تركمنستان، هند، گوام و عمان پرداخت شد تا كمكي به بازيكنان كرده باشيم و همين‌طور كي‌روش در خصوص مشكلي كه براي پرداخت دستمزدش به وجود آمده بود صحبت‌هايي كرد كه اين مشكل رفع خواهد شد. ضمن اينكه استاديوم دستگردي هم به اجاره يك ساله تيم ملي در‌آمد تا مشكل زمين حل شود. كي‌روش از عقد اين قرارداد خوشحال شد.
- سخت اعتقاد دارم كه بايد كي‌روش را حفظ كرد و هيچ فشاري را هم نمي‌پذيرم كه بخواهند براي تعويض مربي به من فشار بياورند. مدل مديريتي من به اين شكل نيست كه با فشار بخواهند من را مجبور به تصميم‌گيري كنند.
همه اركاني كه ما با آنها كار مي‌كنيم از وزارتخانه تا دولت و افراد حاضر در فدراسيون، هيات رييسه و همه آنهايي كه قبلا با كي‌روش موضع داشتند ديگر با او مخالفتي ندارند و نظرشان بسيار مثبت است.
- درباره پيراهن تيم ملي هم بايد بگويم اگر اين پيراهن‌ها كيفيت لازم را داشته و پارچه آن جنس خنك‌كننده داشته باشد. در مجموع اگر كيفيت لازم را در لباس‌ها ببينيم اين اسپانسر حفظ خواهد شد. كيفيت اين لباس‌ها بايد به تاييد كادرفني برسد اما اگر اين طور نباشد و كيفيت لازم وجود نداشته باشد امكان دارد اتفاقات ديگري رخ بدهد.
-يك بحثي كه ميان ما و كي‌روش بود بحث بي‌احترامي‌ها بود كه البته از طرف فدراسيون نبوده و اين بي‌احترامي‌ها به صورت متفاوت از سوي برخي افراد گفته و شنيده شده اما حالا تمام اين مسائل را بايد فراموش كنيم و احترام متقابل بگذاريم.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون