• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3533 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۳ خرداد

كريستيانو رونالدو در گفت‌وگو با يك ايراني:

هيجان فوتبالدوستان ايراني را در اينستاگرام ديده‌ام

نخستين گفت‌وگوي يك رسانه از ايران با كريستيانو رونالدو در شرايط جالبي اتفاق افتاد. اين گفت‌وگوي كوتاه در حالي ميسر شد كه ناتان قبادي، براي يك اتفاق مهم كه در روزهاي آينده رسانه‌اي مي‌شود به مادريد رفته بود. اين اتفاق البته جدا از ماجراي گفت‌وگو با كريستيانو رونالدو بود. ناتان قبادي به خاطر ارتباطات بسيار خوبي كه با فوتبال اسپانيا و به خصوص باشگاه رئال مادريد داشت، توانست با اين فوق ستاره فوتبال جهان گفت‌وگو كند.
در جريان گفت‌وگو متوجه مي‌شويد كه رونالدو آنقدرها هم مغرور نيست و خيلي راحت به سوالات پاسخ داده است. رونالدو از فينال ليگ قهرمانان اروپا هم صحبت كرد. همچنين از اينكه مي‌داند ايراني‌ها در صفحه اينستاگرامش حضوري فعال دارند و كامنت مي‌گذارند و فونت فارسي را هم مي‌شناسند. او نتيجه ليگ قهرمانان اروپا را هم به شيوه خودش پيش بيني كرده و درباره كارلوس كي‌روش و تيم ملي فوتبال ايران و نمايش خوب تيم ملي در جام جهاني ۲۰۱۴ برزيل هم جملاتي را به كار برده است. گفت‌وگوي قبادي با رونالدو را كه جمله «كريس در آستانه فينال ليگ قهرمانان اروپا مي‌خواهم از طرف سايت برنامه نود كه سايت يك برنامه كاملا فوتبالي و پربيننده است از تو چند سوال بپرسم...» كه با اين واكنش رونالدو «اگر فقط چند سوال كوتاه است پاسخ مي‌دهم.» را در ادامه مي‌خوانيد:
كريس رونالدو در پاسخ به اين سوال كه بازي مقابل اتلتيكو مادريد در فينال ليگ قهرمانان اروپا را چطور مي‌بيني، گفته است: «خب بازي سختي است. بالاخره اين بازي فينال ليگ قهرمانان اروپاست و نمي‌تواند بازي راحتي باشد اما اين ما هستيم كه اين بازي را مي‌بريم. رئال مادريد بازي را مي‌برد و قهرمان مي‌شود. پيش بيني اينكه بازي را چند- چند مي‌بريم سخت است اما من هت تريك مي‌كنم. او در واكنش به اين پرسش كه يعني سه گل مي‌زني؟ آن هم در فينال؟ يا منظورت اين است كه رئال سه گل مي‌زند؟ مي‌گويد: «چه ما سه بر صفر ببريم، چه چهار بر صفر و چه هر نتيجه‌اي به دست بيايد و حتي رئال بيشتر از سه گل بزند، من هت تريك مي‌كنم. در فينال سه گل مي‌زنم و اين را قول مي‌دهم. من قول مي‌دهم رئال برنده اين ديدار باشد. رئال با هت تريك من قهرمان ليگ قهرمانان اروپا مي‌شود و جام يازدهم را به مادريد مي‌برد. رئال در تاريخ ۱۰ بار قهرمان ليگ قهرمانان اروپا شده و حالا براي يازدهمين بار قهرمان اين جام معتبر خواهد شد.»رونالدو در پاسخ به اين گفته قبادي كه مي‌گفتند تو به بازي برگشت مقابل منچستر سيتي نمي‌رسي و مصدوميتت شديد است اما رسيدي و بازي كردي، گفت: «بله رسيدم و بازي كردم و حالا كاملا آماده فينال ليگ قهرمانان اروپا هستم. سوالات تمام شد؟»
قبادي در اين بخش از مصاحبه از رونالدو سوال مي‌كند كه چه اندازه فوتبال ايران را مي‌شناسد و او در جواب مي‌گويد: «الان منظورت است يا در گذشته؟» قبادي مي‌گويد كه هر دو موقعيت... و رونالدو پاسخ مي‌دهد: «خب من با پيراهن تيم ملي پرتغال مقابل تيم ملي ايران در جام جهاني ۲۰۰۶ آلمان بازي كردم و حتي گل هم زده‌ام.» قبادي مي‌گويد: گلي كه زدي با پنالتي بود و البته شادي به يادماندني هم كردي، كلي جيغ زدي و داد و فرياد كردي... و رونالدو اين جواب را مي‌دهد: « الان هم مي‌دانم كه كارلوس كي روش، سرمربي سابق رئال مادريد، سرمربي تيم ملي فوتبال ايران است. تيم ملي فوتبال ايران با كارلوس كي روش در جام جهاني ۲۰۱۴ برزيل، تيم ملي آرژانتين را به چالش كشيد و در دقايق پاياني بود كه آرژانتين به سختي گل زد و بازي را برد.» قبادي در پايان به ستاره فوتبال دنيا مي‌گويد: مي‌داني كه در ايران كلي طرفدار داري؟ و او پاسخ مي‌دهد: «بله مي‌دانم، ايراني‌ها در صفحه اينستاگرامم مي‌آيند و آنجا كامنت مي‌نويسند. مردم ايران خيلي فوتبالدوست هستند و البته هيجان ايراني‌ها را در اينستاگرام ديده‌ام. من فونت‌ها از جمله فونت فارسي را مي‌شناسم اما خب معني كامنت‌ها را نمي‌دانم. البته خيلي خوب مي‌دانم كه طرفداران ايراني من در صفحه اينستاگرام با ديگر طرفداران ايراني تيم‌هاي رقيب به زبان فارسي چالش مي‌كنند. تعدادشان هم زياد است و كم هم نيست. البته من همه كامنت‌ها را نمي‌توانم ببينم چون واقعا زياد هستند.»

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون